Luteina(progesteron)bleeee

Postów wyświetlanych: 8 - od 1 do 8 (wszystkich: 8)
  • Autor
    Wpisy
  • #51192

    daglezja

    Witam! Chcialabym sie z Wami podzielic pewnym spostrzezeniem. Jestem w 5tyg. i ginek poza witaminami przepisal mi hormony o nazwie Luteina(progesteron)przeciwporonny. Mialam do wyboru czopek lub tabletki pod jezyk stwierdzilam, ze wole tabletki(mniej klopotliwe). Jesli zapisze Wam to co mnie wybierzcie czopki….boze jakie to jest wstretne bleeeeeeeeeee. Wiem, ze w takim przypadku robi sie wszystko dla dobra malucha i nie ma innego wyboru, ale wyobrazcie sobie jakbyscie wlozyly sobie polopiryne S(bez otoczki) pod jezyk i ona powolutku rozpuszczalaby sie Wam w ustach. No nic moze za miesiac na wizycie poprosze o czopki;-)))))))))pozdrawiam goraco.

    #658309

    daga25

    Re: Luteina(progesteron)bleeee

    Wiesz, ja wcześniej pytałam ginkę o coś tańszego,niż Duphaston. Powiedziała – Luteina. Niby to samo,ale troszkę inne… Powiedziała też,że te tabletki są potwornie gorzkie, więc jak tylko wyleczę stan zapalny pochwy, to mogę te tabletki przyjmować dopochwowo. Może zapytaj o to lekarza.

    Daga, Zuzia 15m i Maksio 19tc



    #658310

    ania123

    Re: Luteina(progesteron)bleeee

    hej jestesmy widze w tym samym tygodniu.A wiec wyjaśniam i zaleciłabym Ci tak jak mi ginek zalecił i wytłumaczył.
    Kup sobie (najlepiej na recepte bo wtedy kosztuje ok.6zl) luteine podjęzykową i stosuj ją normalnie dopochwowo..nic i dzidzi nie grozi..Bez recepty kosztuje ok.15zł.
    Chodzi o to,że łatwiej sie ją znosi a przeciez ma sie brac do tego 12tyg…a efekt jest taki sam
    POZDRAWIAM jak masz jakies pytanka pisz na priva
    Buziaki

    #658311

    anku

    Re: Luteina(progesteron)bleeee

    Miałam podobny problem. Dostałam receptę na Luteinę podjęzykową. Niestety tabletki te wywoływały u mnie odruch wymiotny. Zadzwoniłam do lekarza i powiedział, że tabletki podjęzykowe można stosować także dopochwowo (dwa razy się o to dopytywałam). Dodam, że tabletki podjęzykowe są o ok. 30 zł tańsze od dopochwowych.
    Pozdrowienia.

    #658312

    aneci

    Re: Luteina(progesteron)bleeee

    O prosze, ja też brałam paskudną Luteine doustnie, słyszałam, że jest dopochwowa też ( chyba nawet ta sama), ale czopki???
    No prosze;-) W takim razie jak jak kiedykolwiek dostanę ją ponownie to poproszę czopki:-)
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.
    Aneta + ktoś ( marzec 2005)

    #658313

    daglezja

    …do ania123

    Witaj aniu! Pozwolilam sobie wpisac Twoj nr.gg i napisalam Ci kilka slowek. Jesli bedziesz miala ochote to moze pogadamy. Wlasciwie to ja juz kupilam te luteina bo gin. mi ja zapisal i biore od kilku dni. Jesli tak mowisz, ze mozna jako czopek to na pewno tak jest. Tylko moj gin. zapisal mi 3razy dziennie po 2 tabl. pod jezyk bede musiala do niego zadzwonic bo nie wiem czy teraz dawka sie nie zmieni jesli zmienie miejsce przyjmowania;-)))))pozdrawiam goraco



    #658314

    ania123

    Re: …do daglezja

    hej daglezja odpisałam Ci na gg…
    Buziakiiiii

    #658315

    iwonek

    Re: Luteina(progesteron)bleeee

    no proszę, nie wiedziałam, że luteinę podjęzykową można też stosować dopochwowo. ja przyjmuję luteinę od samego początku ciąży (nawet zanim sie dowiedziałam, że jestem w ciąży, miała wówczas wywołać u mnie miesiączkę, ale to juz inna historia). przyjmuję tylko dopochwowo, bo tabletkach hormonalnych b. źle się czuję. Własnie wykupiłam ostatnie już opakowanie (czwarte) – kosztuje dokładnie 33,9 zł w mojej aptece. Mam ją przyjmować do 17 tyg. po jednej dziennie, a to co zostanie – co dwa, trzy dni. tak więc już nie skorzystam z podjęzykowej 😉 z ciekawości i tak się spytam swojego lekarza.

    pozdrawiam, Iwonka i dzidzia ;-))

Postów wyświetlanych: 8 - od 1 do 8 (wszystkich: 8)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close