Lutówki czujecie już ruchy??

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 20)
  • Autor
    Wpisy
  • #26049

    niki23

    Bo ja jeszcze nie i nie mogę się doczekać. Kiedy to nastąpi??
    Mam termin ok.24 lutego. Dodam,że jestem chudzinka , więc czy nie powinnam już przypadkiem poczuć mojej dzidzi??

    #347351

    ciku

    Re: Lutówki czujecie już ruchy??

    Ja juz dawno czuje. Tak na dobre tzn. kazdego dnia i latwo wyczuwalne zaczely sie 8 wrzesnia, a w ogole pierwszy raz to bylo w 16 tyg, i drugim dniu, potem zdarzalo sie od czasu do czasu ale nie mialam pewnosci czy to to bo to moja pierwsza ciaza. Mam kolezanke , ktora ma termin w odleglosci 3 dni od mojego , tez jest szczupla i jeszcze nic nie czuje – nawet jej sie nie wydaje zeby cos poczula, ma tez duzo mniejszy brzuch od mojego…..ciezko powiedziec wiec od czego to zalezy ze u jednych jest szybciej , u innych pozniej. Nie martw sie – to moze sie juz stac kazdego dnia :)))) Czekaj cierpliwie :)) Papa pozdrowienia

    Ciku i cikus(ia)
    10 luty 2004



    #347352

    nat

    Re: Lutówki czujecie już ruchy??

    Ja czuje ruchy (takie jakby pukanie) od tygodnia choc zdawalo mi sie ze raz mialy miejsce pod koniec 14 tyg, ale to moglo byc co innego. Teraz czuje „pukanie” codziennie glownie wieczorem (zdarza sie i w pracy gdy siedze) i w domku gdy leze na plecach. To bardzo smieszne uczucie, raz nie moglam nawet przez nie zasnac bo tak sie przejelam.
    Ruchy poczujesz lada dzien – u mnie to przyszlo nieoczekiwanie! Trzymaj sie i przemawiaj do brzuszka a na pewno sie odezwie :-)))

    A czy czujecie tez napinanie brzuszka- takie jakby skurcze ale bez bolu- po prostu czuje sie jak napompowana i gorzej mi oddychac? Lekarz powiedzial ze to normalne i jesli nie ma bolu i nie trwa non stop to no problem. Ale ja i tak bede musiala sie uspokoic na nastepnej wizycie.Sciskam wszystkie lutoowki szczegolnie z terminem na trzecia dekade lutego.

    natka i maly ktos (23.02.2003)

    #347353

    kasiafl

    Re: Lutówki czujecie już ruchy??

    Ja mam termin na 20.02. Też się nie mogłam doczekać na ruchy, ale od paru dni czuję takie bulgotki po lewej stronie. Szczególnie wieczorem gdy idę spać. Myślę że to to :))) Czasem czuję to też rano w pracy. Ale przeważnie przez cały dzień jest cisza, nawet jak się baaaaardzo staram coś wyczuć :))
    Też jestem chudzielec (tzn. byłam bo przytyłam już 4,5 kg !!!)

    Kasia

    #347354

    megi79

    Re: Lutówki czujecie już ruchy??

    Ja mam termin na 25.02.04 i pierwsze ruchy czulam juz w 14
    tygodniu.A teraz-czuje je codziennie,tez glownie wieczorem i
    czasami w nocy:)Dziwilam sie,bo to moja 1sza ciaza,a szczupla tez niestety nie jestem.
    Ale nie martw sie,bo wg tego co czytalam, na ogol czuje sie
    pierwsze ruchy ok.17-18,a nawet 20 tyg.Moze to zalezy od
    wrazliwosci w miejscu gdzie porusza sie dziecko,np. ja mialam zawsze wrazliwy brzuch.
    Pozdrawiam-megi79 i Malenstwo,luty 2004

    #347355

    anulcia

    Re: Lutówki czujecie już ruchy??

    Ja też już czuję bulgotanie, a czasami takie leciusieńkie uderzenia – czuję przeważnie wieczorem jak się położe na plecach. Brzuch mi się napina wieczorami i jest jak balon (a rano prawie nic nie widać), śmieję się, że jakby wsadzić igłe to rozprysłabym się na kawałki. Dziewczyny może teraz trochę mało eleganckie pytanie: ale czy Wy też macie wieczorami zaparcia? Ja praktycznie codziennie, mam strasznie zagazowane jelita. Pocieszcie mnie, że to normalne, please:)))
    pozd, ania i dzidzia 21.02.2004

    Edited by anulcia on 2003/09/17 10:06.



    #347356

    kati00

    Re: Lutówki czujecie już ruchy??

    Ninka troche mnie pocieszylas, bo tez nie czyje dzidzi i mam maly brzyszek. Jak ogladam brzuszki roznych forumowiczek i patrze na swoj to sie martwie, ze jest on taki maly w porownaniu z innymi. Wlasciwie to moge nosic swoje ubranka.Jeszce troche poczekam to pewnie bede tesknila jeszcze za swoim malym brzuszkiem.

    Pozdrawiam

    Kati z Maluszkiem
    termin:29.02.2004

    #347357

    kasiafl

    Re: Lutówki czujecie już ruchy??

    Anulcia, mam dokładnie to samo – ogromny, napompowany balon pod wieczór, że aż ciężko oddychać….. Rano jest już normalny. A te gazy wieczorem……. nawet mi nie mów :))))
    Jeszcze jak!! :)))

    Jutro będę u lekarza to zapytam czy to normalne.
    Staraj się nie najadać popołudniu, lepiej mało a często.
    Ja zauważyłam że najgorzej mam 2 godz. po obfitym obiedzie, a jak podzielę go na pół i najpierw zjem zupkę a po godzinie drugie, to mi lepiej.

    Kasia (+ dzidzia 18 tydz.)

    #347358

    szczelen

    Re: Lutówki czujecie już ruchy??

    Cześć! Ja czuję taki bulgotko- trzepotki pod wieczór, ale jest to zjawisko dość nieregularne i przez to niepewne co do pochodzenia. Niestety, kiedy przykładam rękę, zazwyczaj nic nie wyczuwam…
    Kasik i Ktosik (22.02.2004)

    #347359

    nat

    Re: Lutówki czujecie już ruchy??

    anulciu. no pewno ze mam zaparcia praktcznie codziennie, a wlasciwie wzdecia- to mnie juz zaczyna wnerwiac ale tak juz musi byc. Najlepszym lekarstwem w moim przypadku jest niestety…. stres w pracy…. i wowczas po zaparciu, ale to nie jest dobre dla mojej dzidzi…. BUUUUU

    natka i maly ktos (23.02.2003)



    #347360

    maxia

    Re: Lutówki czujecie już ruchy??

    Cześć Dziewczyny !
    Termin mam na 11 luty – od dwóch tygodni czuję bulgotanie. A od dwóch dni pojedyncze delikatne puknięcia – fajne jest. Jeżeli chodzi o brzuch – to wieczorem ogromny , ale normalnie nie – choć wyjątkowo dzisiaj jest duży ( w mojej ulubionej książce o ciąży przeczytałam ,że 20 tydzień – twoja ciąża jest już wyraźnie widoczna dla otoczenia ,dno macicy tuż pod pępkiem, wypchnięty na zewnątrz pępek) – więc może już tak zostanie? Jak na razie to nie mogę przytyć – lekarz powiedział ,że teraz to już muszę od lipca do sierpnia – nie przytyłam nic, a teraz bardzo się staram i na razie 30 dkg ( w poniedziałek wizyta u lekarza – chyba mnie ochrzani), ale naprawdę jem dużo – ale zawsze miałam świetną przemianę materii.
    A jeszcze – w poniedziałek idę do lekarza i na usg , może będzie widać płeć?
    Pozdrawiam
    Maxia + Dzidzia (11.02.04 )

    #347361

    olka007

    haha

    no ma mamy termin na 21 luty , brzuszek mam ogromnie wielki , a kopie jak szalony !! wprawdzie delikatnie ale daje czesto znac o sobie haha



    #347362

    Anonim

    Re: Lutówki czujecie już ruchy??

    Regularne ruchy – znaczy co dzien – czuje od prawie tygodnia, glownie po lewej stronie i to wieczorami.
    Brzuchol tez mi sie napina czasami, ale lekarz stwierdzil ze to ok.
    Pozdrawiam

    Bondi i Kangurek (10 luty 2004)

    #347363

    warmdream

    Re: Lutówki czujecie już ruchy??

    witam i pozdrawiam
    Ja od tygodnia odczuwam delikatne lopniaczki zwłaszcza jak leze na plecach, mam juz duzy brzuch , chyba az za duzy 🙂

    warmdream& Babelek (22.02.04)

    #347364

    asiaczek

    Re: Lutówki czujecie już ruchy??

    Pierwsze ruchy poczułam 5 września to był 16 tydzień i 1 dzień ciąży.
    Nie było to bulgotanie ale jakby ocieranie się czegoć co pływa w brzuszku oraz delikatne puknięcia. Nie było mowy o wariacjach jelitowych ponieważ często miewam skurcze macicy i dzięki temu dokładnie wiem jaka jest duża i dokąd sięga. A te pukanie jest dokładnie w tych okolicach.
    Wcześniej te puknięcia były sporadyczne – raz na dzień, raz na 2 dni. Teraz dzień w dzień coś czuję ale jeszcze delikatnie.

    Asi@ z Bąbelkiem
    termin:19 luty 2004

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 20)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close