Macie jakies fajne pomysly na…..

zaproszenie slubne….ale niebanalne…
jestesmy lub po cywilnym slubie…..razem ze slubem koscielnym beda chrzciny-ale na to chyba damy osobne zaproszenie….
:Niepewny:

13 odpowiedzi na pytanie: Macie jakies fajne pomysly na…..

vinga Dodane ponad rok temu,

Ja miałam nietypowe, kwadradowe, na środku było tylko zielone jabłuszko, składane z dwóch połówek, przewiązane wstążką… Koleżanka plastyczka mi je projektowała 🙂

madzia-1409 Dodane ponad rok temu,

Moja siostra w zeszłym roku robiła zaproszenia, w sumie sama.
Kupiła papier w cezex’ie dwukolorowy: złoto/pomarańczowy
Z jednej strony był tekst (na pomarańczowym), a na drugiej rysunek pana młodego ciągnącego za włosy młodą do ołtarza i imiona
format coś jak a5

oliweczka Dodane ponad rok temu,

My mieliśmy proste zaproszenia – kwadratowe, pojedyncza kartka, dwie subtelne obrączki na dole, delikatne tłoczenia na górze i na dole.
Skromne, ale eleganckie jednocześnie.

[Zobacz stronę]

W rzeczywistości zaproszenia są piękniejsze, niż na zdjęciach.
Drukowałam sama, wyszło naprawdę super.

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez oliweczka:My mieliśmy proste zaproszenia – kwadratowe, pojedyncza kartka, dwie subtelne obrączki na dole, delikatne tłoczenia na górze i na dole.
Skromne, ale eleganckie jednocześnie.

[Zobacz stronę]

W rzeczywistości zaproszenia są piękniejsze, niż na zdjęciach.
Drukowałam sama, wyszło naprawdę super.
o fajne!
To teraz musze jeszcze jakis wierszyk znalezc czy cus, tzn. jakis tekst ktory pasowalby do naszej sytuacji.

natinka Dodane ponad rok temu,

My zaproszenia robilismy sami pare latek temu 🙂
tak jak chcielismy i tak jak się nam podobało ….

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

ja robilam zaproszenia by mayself
kupilam kremowy papier ze znakiem wodnym sliczny 🙂
do tego pasujace koperty DL
drukowalam w robocie
(nie pracuje w branzy graficznej)
na wierzchu mialam tylko jakis skromny ****rt prosciutki
to samo na kopercie
personalizowalam recznie w wordzie 😉

wszystkim sie podobalo
ale ja mialam 15 zaproszen do zrobiania
no moze 16 😀
i bylo to juz ponad 11 lat temu :Strach:

yoko Dodane ponad rok temu,

niebanalne otrzymałam ostatnio – na plexi przezroczystym z drukiem laserowym…
niebanalne, ale nieładne:(

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez dorotka1:ja robilam zaproszenia by mayself
kupilam kremowy papier ze znakiem wodnym sliczny 🙂
do tego pasujace koperty DL
drukowalam w robocie
(nie pracuje w branzy graficznej)
na wierzchu mialam tylko jakis skromny ****rt prosciutki
to samo na kopercie
personalizowalam recznie w wordzie 😉

wszystkim sie podobalo
ale ja mialam 15 zaproszen do zrobiania
no moze 16 😀
i bylo to juz ponad 11 lat temu :Strach:
ja mam raptem 10….
i chcialabym aby bylo tam tez cos wpisane, ze slub cywilny mamy ale ze zdecydowalismy sie na koscielny…..i tu wlasnie by bylo napisane, ze nic nie chcemy.

yoko Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:ja mam raptem 10….
i chcialabym aby bylo tam tez cos wpisane, ze slub cywilny mamy ale ze zdecydowalismy sie na koscielny…..i tu wlasnie by bylo napisane, ze nic nie chcemy.

Neluś, wybierz najpiekniejsze jakie znajdziesz w necie:) i tekst ułóż sama!

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez bruni:Neluś, wybierz najpiekniejsze jakie znajdziesz w necie:) i tekst ułóż sama!
no z tym tekstem bedzie najgorzej….

P.S jestesmy juz na zapowiedziach….i na zapowiedziach jest moje panienskie nazwisko…..i sasiedzi sie zlatuja,ze maz mi sie zeni:Wow!:

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

eee tam
ja tez mialam odstep miedzy cywilnym a koscielnym

olej sasiadow
ci ktorzy beda zaproszeni na slub to chyba wiedza jak jest nie?
musisz im sie tlumaczyc?

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez dorotka1:eee tam
ja tez mialam odstep miedzy cywilnym a koscielnym

olej sasiadow
ci ktorzy beda zaproszeni na slub to chyba wiedza jak jest nie?
musisz im sie tlumaczyc?
Ci co maja wiedziec to wiedza;)

A moi sasiedzi, generalnie masa ludzi ok60 lat wzwyz…lubiacych ploty:)

yoko Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:no z tym tekstem bedzie najgorzej….

P.S jestesmy juz na zapowiedziach….i na zapowiedziach jest moje panienskie nazwisko…..i sasiedzi sie zlatuja,ze maz mi sie zeni:Wow!:

wiocha no…
nic nie poradzisz.

Znasz odpowiedź na pytanie: Macie jakies fajne pomysly na…..?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecam
piekarnik gazowy do zabudowy
czy ktoraś ma, uzytkuje? jak sie sprawdza? czy mozecie cos polecic?
Czytaj dalej
Nasze zdjęcia
nadia
[img]http://www.superfoto.pl/zdjecia/foto/w/3/7/9/55667516_d.jpg[/img]
Czytaj dalej