małe M dla 2+1 jak urządzic ?:)

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #108454

    natalinka901

    zdecydowaliśmy się na zakup własnego M , małe ale nasze i teraz poszukuje pomysłów jak je urządzic 🙂 proszę o pomoc 😉

    #4551565

    kantalupa

    czy bedzie wysokie? tzn. czy cos ponad standard 2.40 m? (nawet nie jestem pewna, czy to jest standard, ale jakos tak mi sie obilo o uszy)

    z mojego punktu widzenia najwiekszy problem jest zawsze z powierzchniami na przechowywanie sezonowek (szafy pelne poscieli, ciuchow na inny sezon, recznikow itp.
    moja serdeczna znajoma ma malenkie mieszkanko z kuchnia we wnece, ale w starym budownictwie, wiec wyzsze o prawie caly metr od standardow
    wykombinowala sobie, ze przeniosa swoje powierzchnie sypialne na gore i zrobili sobie szafe z przesuwanymi drzwiami na scianie sasiadujacej z lazienka (ale szafa ma mniej niz metr glebokosci i jest ok. 1.80 cm wysoka) a powyzej szafy wybili dziure do lazienki i zalozyli wiszacy strop nad lazienka – w ten sposob zbudowai sobie super fajna antresole kosztem wysokiej lazienki i spia niejako „nad lazienka” i czesciowo „na szafie”

    nie wiem, skad kumpela brala pomysly, ale maja tez np. lozeczko dla dziecka, ktore sklada sie „na sciane” i ma przymocowana plyte od spodu, ktora przy zlozonym lozku rozklada sie do pozycji stolika do odrabiania lekcji

    nawet nie wiem, czy o takie podpowiedzi ci chodzilo :Wstyd:
    ale wrzucam, bo moze sie komus przyda



    #4551566

    ivoonna

    Zamieszczone przez kantalupa
    czy bedzie wysokie? tzn. czy cos ponad standard 2.40 m? (nawet nie jestem pewna, czy to jest standard, ale jakos tak mi sie obilo o uszy)

    z mojego punktu widzenia najwiekszy problem jest zawsze z powierzchniami na przechowywanie sezonowek (szafy pelne poscieli, ciuchow na inny sezon, recznikow itp.
    moja serdeczna znajoma ma malenkie mieszkanko z kuchnia we wnece, ale w starym budownictwie, wiec wyzsze o prawie caly metr od standardow
    wykombinowala sobie, ze przeniosa swoje powierzchnie sypialne na gore i zrobili sobie szafe z przesuwanymi drzwiami na scianie sasiadujacej z lazienka (ale szafa ma mniej niz metr glebokosci i jest ok. 1.80 cm wysoka) a powyzej szafy wybili dziure do lazienki i zalozyli wiszacy strop nad lazienka – w ten sposob zbudowai sobie super fajna antresole kosztem wysokiej lazienki i spia niejako „nad lazienka” i czesciowo „na szafie”

    nie wiem, skad kumpela brala pomysly, ale maja tez np. lozeczko dla dziecka, ktore sklada sie „na sciane” i ma przymocowana plyte od spodu, ktora przy zlozonym lozku rozklada sie do pozycji stolika do odrabiania lekcji

    nawet nie wiem, czy o takie podpowiedzi ci chodzilo :Wstyd:
    ale wrzucam, bo moze sie komus przyda

    Masz bardzo pomysłową znajomą 🙂

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close