Mało siusia?

Oli jest aktualnie chory – zapalenie gornych drog oddechowych. Nie ma temperatury, nie pije tez zbyt duzo, mimo ze powinien. Zauwazylam ze od paru dni (nawet chyba jeszcze przed choroba) ma prawie caly czas sucha pieluche. Czytalam, ze moze to byc oznaka tego ze dziecko dluzej trzyma i ze czas na nauke nocnikowania, ale to nam idzie opornie. Posiedzi na nocniku po czym czasem wsatje i sika na podloge, albo nie siusia wogole. Cos mi sie jeszcze kolacze, ze to ze malo siusia moze oznaczac odwodnienie, ale raczej nic na to nie wskazuje. To co to moze byc? Wczesniej mial napompowana pieluche, a teraz zdarza sie ze jest calkiem sucha. Np teraz przewijalam go kolo 9 rano, a teraz go przebieralam do spania i pielucha byla kompletnie sucha. Poradzcie 🙁

Asia i

7 odpowiedzi na pytanie: Mało siusia?

kas Dodane ponad rok temu,

Re: Mało siusia?

Zu w ogóle mało siusia i mało pije. W czasie choroby i troche po to w ogóle z siusianiem tragedia, bo duzo się poci i w ten sposób pozbywa sie wody… Jak sie kiedys poskarżyłam pediatrze na to siusianie to po pierwsze dostałam skierowanie na badanie moczu, po drugie nakaz cieńczenia soczków – cieńczenie daje pewne rezultaty…
A, Zu w przedszkolu b. mało pije. Może Oli w żłobku tez ciut za mało i trzeba panie poprosić, żeby dopilnowały…
Buziaki

Kas
I buzi od Zuzi
i…

asia80 Dodane ponad rok temu,

Re: Mało siusia?

Czy cieńczenie w gwarze mazowieckiej oznacza rozcieńczanie?

Oli faktycznie ostatnio mało pije szczególnie w żłobku. Masz rację, zwrócę Paniom uwagę na to żeby dopilnowały.

Asia i 14.01.2004

bejka Dodane ponad rok temu,

Re: Mało siusia?

Przy infekcjach nasza pediatra zawsze pyta jak jest z sikaniem, i w razie gdyby było często albo mało zawsze proponuje badanie moczu.
Może warto to sprawdzić ?

Bejka i Szy 25.01.2004

mamafilipa Dodane ponad rok temu,

Re: Mało siusia?

Asia,
ostatnio narzekałaś ze mały nie chce jesc, jak połączyć to z nie sikaniem to wniosek taki ze trzeba zrobic posiew moczu. Tylko mam pene ostrzezenia jako doswiadczona z posiewami. po pierwsze umyj siusionka rywanolem, po drugie środkowy strumien moczu, po trzecie jak pobierzesz zakrecasz i wieziesz natychmiast do laboratorium do szpitala w redłowie zeby to nie stało w lodówce ani w domu, bo bardzo szybko namnazaja sie bakterie W razie pytan dzwon numer masz
pozdrawiam,

Beata i Filip 19,07,2003

asia80 Dodane ponad rok temu,

Re: Mało siusia?

Świetne zdjecie!!!

PS: Dzis juz jest lepiej.

Asia i 14.01.2004

asia80 Dodane ponad rok temu,

Re: Mało siusia?

Dzieki 🙂

Asia i 14.01.2004

asia80 Dodane ponad rok temu,

Re: Mało siusia?

No co Ty, nie ma za co….

A dzis bylo lepiej, wiecej pil i wiecej siusial. Poza tym dostal polantybiotyk na chorobsko, wiec sie mam nadzieje skonczy ta infekcja.

Asia i 14.01.2004

Znasz odpowiedź na pytanie: Mało siusia??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
Czy jest sznasa, choc nie mam zadnych objawów???
to chyba cykl bez owulacyjny ale przesylam wam moj wykres bo skonczyl mi sie 30-dniowy czas próbny na FF i juz mi przestali interpretowac wykres, wiec moze wy cos powiecie,
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
6 urodziny bliźniaczek - jaki prezent?
Dziewczyny może doradzicie nam - jaki prezent urodzinowy mogłaby zanieść rówieśniczka na imprezę urodzinkową do sióstr bliźniaczek które kończą 6 latek? Co można by im dać i czy powinny być to
Czytaj dalej