mam dwie krechy:) a jutro termin @…

bardzo prosze o kciuki zeby ta wstretna @ nie przyszla…….. mam od wczoraj bole brzucha jak na @ dlatego sie strasznie denerwuje …… byly juz przeciez takie przypadki…
2 krechy i …… ja w zamian dostarcze wam swiezutkich fluidkow ciazowych:)

ps. juz sobie suwaczek zrobilam bo bo taki sliczny a boje sie ze jutro bedzie za pozno:)

moj wykresik: http://www.fertilityfriend.com/home/21ccb

dziekuje
pozdrawiam

jot

20 odpowiedzi na pytanie: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

bramka2004-05-14 13:01:11

Re: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

trzymam kciuki, bedzie dobrze
🙂

miyu2004-05-14 13:03:12

Re: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

Trzymam mooooocnooooo mocnoooo !
a kysz @ !!!

Miyu
+ moja tempka
[Zobacz stronę]

aggulka2004-05-14 13:04:08

kciuki

Bóle brzucha masz pewnie dlatego, ze macica się rozciąga. Możesz spokojnie wziąć nospę. No i nie przemęczaj się, nie dźwigaj. I nie wymyslaj, na pewno wszystko będzie dobrze.
Masz moje kciuki, no i wielkie gratulacje oczywiście, pozdrawiam z małą nutką zazdrości , Agata

2004-05-14 13:04:10

Re: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

suwaczek śliczny i na pewno będzie się stopniowo przesuwał do samego końca :)))))
Jotku Ty wiesz że ja Ci samych radości życzę :)))))
Że brzuszek boli to normalne, bo malec się wierci ;)))))

[Zobacz stronę]

matyldac2004-05-14 13:15:35

Re: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

Trzymam kciuki za Ciebie!!!!!!!!!!! Musisz myśleć pozytywnie i nie przemęczać się, a wszystko napewno będzie ok. Pozdrowionka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mam nadzieję, że szybko dołączymy do Ciebie…………..

anecia2004-05-14 13:22:06

Re: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

Ślicznitki ten bobasek na suwaczku. Już czuję jak dzidzia rośnie.

Necia

asiucha2004-05-14 13:31:16

Re: moje kciuki

Jot 😉 my już sobie pogadałyśmy – ale oczywiście też sie dopisuję do listy i odganiam Twoją wstrętną @ a kysz !!!!!!!!!
Na pewno nie przyjdzie wiec sie nie martw.
Teraz potrzeba Ci dużo szczęścia i spokoju 😉 czego życzę

Asia
[Zobacz stronę]

samanta2004-05-14 13:46:57

Re: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

Jot już Ci gratulowałam ale gratuluję raz jeszcze

Nie martw się @ skoro są II krechy to ona już nie przyjdzie a to że masz bóle brzucha to normalne – na początku ciąży dużo dziewczyn miało ten objaw

Pozdrawiam i życzę spokojnej ciąży

26 cykl,[Zobacz stronę]

ania1232004-05-14 15:18:46

Re: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

Trzymam kciuczki za fasoleczkę!!!!

elpio2004-05-14 18:13:40

Re: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

Trzymam kciuki z całej siły, papa

lena77142004-05-14 18:50:03

Re: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

Trzymam mocno kciuki,na pewno będzie dobrze.
Śiczny ten suwaczek…
Pozdrawiam
Magda

majarzeszow2004-05-14 19:32:49

Re: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

zobacz na moj suwaczek, twoj dzidzius zmierza dokladnie w to samo miejsce, na kotrym ja jestem teraz obecnie 🙂 trzymam mocno kciuki, a ty trzymaj za mnie – porod juz za kilka, kilkanascie dni. pozdrawiam i trzymajcie sie !!!!

Maja +

sylka2004-05-14 20:09:45

Re: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

Ja też trzymam za Ciebie kciuki. Ja byłam pewna, że będzie @ bo miałam takie bóle. Latałam co pół godz. do ubikacji mówiąc mężowi, że chyba dostałam okres. Jak 2 dni po terminie nadal nie było @ to zrobiłam test i teraz wszystko zmierza we właściwym kierunku. Będzie dobrze
Sylwia

kasiat2004-05-14 20:46:57

Re: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

Bardzo Ci gratuluję ! !!!

Suwaczek jest po prostu śliczniutki

A co do @, to się nią oczywiście nie przejmuj, bo już się u Ciebie nie pojawi przez najbliższe 9 miechów !!!! Inna obcja nie istnieje !!!

Pozdróweczka

Kasia
15 cykl starań

maza2004-05-15 07:08:47

Re: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

Gratulacje z powodu 22222 kreseczek Ja będę testować 19.05 jak oczywiście nie przyjdzie @ w poniedzialek.Trzymam mocno kciuki i pozdrawiam

achen2004-05-15 08:12:54

nie ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kciuki zadzialaly!!!!!!!!!!! @ sie nie pojawila:)
tak bardzo sie balam …… chwilami juz bylam pewna ze to to:)
wczoraj juz nawet musialam sie mojemu “lubemu” w rekaw wyplakac ze nic z tego:))))))))) biedny on ze mna czasami jest:)

zgodnie z obietnica przesylam swiezutkie fluidki ciazowe dla wszystkich starajacych……… bede czekac na was …. wiec brac sie porzadnie do roboty:)))) moze jeszcze ktoras dolaczy do grona styczniowek 2005????:)

dziekuje rowniez oczekujacym trzymajacym za mnie kciuki……. zycze cudownych pozostalych miesiecy ciazy…… lekkiego porodu i zdrowych maluszkow…

pozdrawiam

jot

anet12342004-05-15 10:40:22

Re: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

wszystko będzie dobrze, trzymam kciuki

pzb2004-05-15 12:55:38

Re: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

raz jeszcze ogromniaste GRATULACJE!!!
bardzo się cieszę, że się udało!!!

PZB

bbbbbbb2004-05-15 14:07:06

Re: nie ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulacje!!!

Dbaj już teraz i o siebie i o maleństwo. Maszeruj do gina a potem przeskakuj do Oczekujących

Czekamy!!!!

B i maleńki grudniowy Cud

suminka2004-05-17 06:19:34

Re: mam dwie krechy:) a jutro termin @…

Gratuluję i spokojnych miesiecy oczekiwania
łapię fluidki oby pomogły

pzodraawiam

Madzia czekająca na cud
gg 292168

Znasz odpowiedź na pytanie: mam dwie krechy:) a jutro termin @…?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Odradzam
osłonki narożnikowe canpol babies
sa beznadziejne, mają bardzo słaby klej, w ogóle się nie trzymają powierzchni, wciąż odpadają. Jedyną zaletą jest cena - 5 zł za 4 sztuki, ale nie zmienia to faktu,
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Listopadowki - jak tam wasza waga?
Hej Listopadowki? Ciekawa jestem jak ksztaltuje sie wasza waga na przelomie 1 i 2 trymestru? Podobno do 20 tc nie powinno sie przytyc wiecej niz 5 kg. Istnieje rowniez teoria, ktora
Czytaj dalej