Mamy basenowych dzieciaczkow-pytanie

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 34)
  • Autor
    Wpisy
  • #36729

    ewa250

    W sobote po raz pierwszy poszlismy na basen i …….. totalna porazka… Musielismy wyjsc z wody. Jas plakal od samego poczatku… nie tyle bal sie wody, bo go ciekawila, ile takiej liczby osob…. przynajmniej tak mi sie wydaje. A moze to moja wina bo nie wchodzilam z nim do wody tylko maz… Niby wiem ze te pierwsze zajecia jeszcze nic nie powiedza nam o tym czy Jas chce czy nie chce chodzic na basen (nowa sytuacja), ale ze zgroza mysle o nastepnych, jesli bedzie tak samo to bedziemy musieli zrezygnowac…..
    Napiszcie jak to bylo u Was,. jak zareagowaly Wasze dzieciaczki…..

    Ewa i Jaś – 6 miesięcy!

    #479006

    fab

    Re: Mamy basenowych dzieciaczkow-pytanie

    my też w sobote bylismy 1 raz…i bylo nawet całkiem ok. mały, tak przynajmniej twierdzi mój mąż, był zadowolony, zdziwiony i serce mu strasznie biło…
    to pierwsze doświadczenie w jego życiu jednak wywarło na nim duże wrażenie. jak zwykle po dniu wielkich emocji po kapieli nie chciał jeść i płakał (??!!!) ze zmęczenia. mam nadzieję że nastepnym razem bedzie lepiej.
    anita i filip ur. 25.09.03



    #479007

    karolka

    Re: Mamy basenowych dzieciaczkow-pytanie

    Iza była sporo młodsza, jak by,łysmy pierwszy raz na basenie – miała 3 miesiące i tydzień. Nie płakała. Płakała jak nalało jej się wody do buźki i się zakrztusiła (teraz już sobie świetnie radzi z taką sytuacją). A poza tym rozglądała się dookoła baaardzo szerokimi oczami i wyglądała na baaardzo zdziwioną. Na mnie popatrzyła dopiero na 3 czy 4 zajęciach. Ateraz już potrafi płynąc i siać uśmiechami na wszystkie strony.
    Ale rzeczywiście było jedno dziecko, starsze od Izy, którego rodzice po 3 chyba zajęciach zwątpili. Chłopaczek ryczał zanim jeszcze wszedł do wody. Teraz tez mamy w grupie jedną płaksę, chyba młodszą od Izy, ale jest coraz lepiej. Tak więc zobacz, co będzie dalej. Może się oswoi.

    Karolka i Izabelka 01.08.03

    #479008

    niuniek

    Re: Mamy basenowych dzieciaczkow-pytanie

    My byliśmy wczoraj z Olą pierwszy raz na basenie. Bardzo jej się podobało ( szkoda że tak krótko-30 min ). Chyba była bardzo pod wrażeniem bo przespała prawie całą noc no i bez problemów zasnęła. Pozdrawiam
    Maria i Ola ( 07.08.2003 )

    #479009

    wasia

    Re: Mamy basenowych dzieciaczkow-pytanie

    Moja Ola była zachwycona… I wodą i dziećmi…

    Asia i Ola (11 m-cy!)

    #479010

    ewa250

    Re: Mamy basenowych dzieciaczkow-pytanie

    no to jestem przerazona… wiekszosc dzieciaczkow jest zadowolona i sie nie boi… kurcze moze za pozno poszlismy na ten basen… moze trzeba bylo zaczac od wrzesnia (tak sie zaczynala poprzednia grupa), ale sie troche balam bo Jas taki maly byl wtedy, eh…. z jeszcze wieksza zgroza zaczynam mysleo o sobocie…

    Ewa i Jaś – 6 miesięcy!



    #479011

    sprezynka

    Re: Mamy basenowych dzieciaczkow-pytanie

    Właściwie od kiedy można chodzić z dzieckiem na basen? Chodzi mi o wiek dziecka oczywiście…

    Sprezynka i Poleńka (05/12/2003)

    #479012

    ewa250

    Re: Mamy basenowych dzieciaczkow-pytanie

    gdzies wyczytalam ze po 8 tygodniu zycia, wiec wychodzi ze od trzeciego miesiaca

    Ewa i Jaś – 6 miesięcy!

    #479013

    olenka-p

    Re: Mamy basenowych dzieciaczkow-pytanie

    myślę, że nie chodzi tu o wiek dziecka – my też zaczynaliśmy kiedy adaśko miał ponad 5 miesięcy. na początku był bardzo skupiony, nawet spięty, miał podkurczone nóżki, nie umiał się wyprostować i rozluźnić. kiedy już oswoił się nieco z wodą, bardziej zainteresował się dziećmi, zabawkami, hałasem i nadal nie bardzo można było wykonywać z nim jakichś konkretnych ćwiczeń, bo był skupiony na tym co dzieje się wokół. do tej pory tak jest po każdej dłuższej przerwie – przyzwyczaja się od nowa, choć szybciej niż na początku.
    myślę, że powinniście spróbować jeszcze raz. może faktycznie ty powinnaś z nim wejść do wody? ważne, żeby osoba która wchodzi z dzieckiem do basenu była spokojna, miała pewne ruchy i dawała dziecku poczucie bezpieczeństwa. a moze można przyjść raz czy dwa i nie wchodzic do basenu tylko obserwować „z brzegu” dzieci bawiące się w wodzie? może w ten sposób jaś łatwiej oswoi się z hałasem, tłumem, klimatem miejsca…
    spróbować warto – później jest super!
    powodzenia!

    olenka & adaś (23.12.02)

    #479014

    ewa250

    Re: Mamy basenowych dzieciaczkow-pytanie

    bedziemy probowac…… tylko sama musze sie troche przygotowac psychicznie do tych zajec zeby nie byc zdenewowana sytuacja i zeby Jas nie czul tego, bo na razie sama mysl mnie stresuje…. ale nic to pracuje juz nad soba…

    Ewa i Jaś – 6 miesięcy!



    #479015

    soley

    Re: Mamy basenowych dzieciaczkow-pytanie

    Laura wydawalo mi sie ze sie troche boi, strasznie kurczowo sie mnie trzymala. Ale ze z natury jest strasznie ciekawska , wiec i w tym przypadku ciekawosc zwyciezyla. Gdy tylko weszlysmy do wody po jakis 2 min juz byla spokojna i plywanie sprawialo jej radosc.
    Moze jednak powinniscie zostac i starac sie uspokoic malego. Teraz moze miec zle skojarzenia co do basenu. A moze i nie bo w sumie to byl tylko raz.

    Soley i Laura Amelia 12 08 03

    #479016

    mausky

    Re: Mamy basenowych dzieciaczkow-pytanie

    witam

    Ja też byłam pierwszy raz z Tymkiem na basenie w piątek, było super, w mojej grupie było ok 10 mam i 2 tatusiów. Pan instruktor powiedział, że pierwszy raz może być trudny dla dzieci i dlatego lepiej znosza to z biologiczną mamą niż z tatą.

    Aneta i Tymek ur 19.10.2003



    #479017

    ewa250

    Re: Mamy basenowych dzieciaczkow-pytanie

    u nas w grupie bylo sporo tatusiow i wiesz co tak sie zastanowilam i wydaje mi sie ze te najbardziej ryczace to faktycznie byly w wodzie z tatusiami, w tym i moj Jasiu…. w nastepna sobote ja wejde z synkiem do wody… mam nadzieje ze bedzie lepiej

    Ewa i Jaś – 6 miesięcy!

    #479018

    sprezynka

    Re: Mamy basenowych dzieciaczkow-pytanie

    Anetko, gdzie chodzisz na basen? Chciałabym zacząć chodzić z moją małą jak najwcześniej i zbieram informacje. Jak to wygląda: zapisy, godziny, koszt…? Mogłabyś mi powiedzieć? Może być na priv… Dzieki z góry!

    Sprezynka i Poleńka (05/12/2003)

    #479019

    karolka

    Re: Mamy basenowych dzieciaczkow-pytanie

    Po skończeniu przez dziecko 2,5 – 3 miesięcy. Mysi już choc trochę trzymać sztywno główkę…

    Karolka i Izabelka 01.08.03

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 34)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close