materna a wielkosc noworodkow

Czy spotkalyscie sie z opinia, ze branie Materny wplywa na wielkosc noworodkow, tj. ze dzieci rodza sie wieksze?
Znajoma dowiedziala sie tego podobno od lekarza. Wierzyc mi sie nie chce, ale troche sie zaniepokoilam, bo sama biore Materne.
Pozdrawiam serdecznie,

kasia (mama kwietniowa)

19 odpowiedzi na pytanie: materna a wielkosc noworodkow

Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

Ja też biorę Maternę, a właściwie pobieram, co 2 dni. Nic mi lekarz nie mówił na temat wielkości noworodków w związku z tym preparatem, ale przez pierwsze miesiące wogóle go nie brałam, bo bardzo się źle po nim czułam (lekarz mi powiedział, że to dobry preparat, ale wiele kobiet źle go toleruje). Dlatego teraz biorę te witaminy, ale ostrożnie i jak mi się skończą to zamierzam je zmienić na jakieś inne

Pozdrawiam Ewelina i Nikola (01.04.03)

izab Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

Tak mówiła mi znajoma. Doktor wyśmiał ten pogląd, ale jak podglądaliśmy małą w 26 chyba tygodniu, już dokładnie nie pamiętam, to mi powiedział że jest duża i gruba, bo ważyła 1,2 kilo zamiast 900 gram jak stoi w podręcznikach. I bądź tu mądra.

Iza i Julka 30.01.03

agus-25 Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

Ja o czymś takim nie słyszałam, ale to by wychodziło na to,że nie tylko Materna ma na to wpływ, ale i inne witaminy dla kobiet w ciąży, gdyż mają one bardzo podobny skład. Jak coś to są jeszcze 2 inne preparaty witaminowe, które poleciła mi ginekolog oprócz Materny. Są to: Prenatal (te biorę) oraz Feminatal.

Agus i chłopaczek (20.03.2003)

jane Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

Agus, mam pytanko: czy twój Prenatal też niezbyt przyjemnie pachnie? Bo ja to zauważyłam niedawno, poza tym odrzuca mnie na jego widok. Albo ja mam ciążowo zapachowe fanaberie, albo tabletki się zepsuły (czy to w ogóle możliwe????) W każdym razie przestałam go brać i dzisiaj kupiłam feminatal, ale jeszcze nie wąchałam 🙂 W każdym razie Centrum np pachnie inaczej (tak jakoś normalniej)…

Beata z Majowym Groszkiem

dorota27 Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

to chyba jakas bujda……sa na to jakies dowody chociaz??????
czyli matki ktore nie biora materny maja male dzieci….a co z tymi co wogole nic nie biora……??????
ee nie wierzcie wszystkiemu co mowia!!
pozd d i 15 tyg

helenka Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

Ja wlasnie sama doszlam do tego wniosku, ale pomyslalam ze moze sama sobie wymyslam. A zaobserwowalam to na swoic kolezankach, tzn na dzieciakach. Jedna urodzila dziewczynke 5 kg, juz nawet glowke trzymala dobrze, a druga 4,5 kg. Cos w tym jest….
A ja za 4 dni zaczynam brac Materne.

Helenka – przyszla mamuska
15. IV. 2003

agus-25 Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

Ja Ci powiem,że się zdziwiłam ,że te tabletki moga być aż tak duże:) I myślałam ,że mi nawet nie przejdą przez gardło. Ale w sumie to nie narzekam,a co do zapachu to raczej nic takiego nie czuję(tyle,że nie jestem nadwrażliwa na zapachy, może mi poprostu nie przeszkadza) 🙂

Agus i chłopaczek (20.03.2003)

maka Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

jA BRAŁAM W ciąży Materne i urodziłam w terminie dziewczynkę . Miała 57 cm i 3250 g więc była raczej normalnych rozmiarów. Nie słyszałam o tym nic złego.

KAsia

iwonakuzma Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

ja brałam całą ciążę maternę i Amelka urodziła sie 3650 i 56, czy to tak dużo , chyba normalnie.

Iwona I Amelka 18.11.2002.

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

Ja brałam Maternę na początku ciąży i bardzo tyłam, przerzuciłam się na Feminatal i biorę go do teraz, a czy dziecko będzie duże ??? Obcnie waży już 3,3 kg :))

Buziaki Anka i Basia {38 tydzień}

ankalenka Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

a nam w szkole rodzenia mówili że kto bierze Maternę ten rodzi Manna…. też zauważyłam tę prawidłowość wśród moich koleżanek. mój lekarz wogóle jest przeciwnikiem dodatkowych preparatów witaminowych w ciąży, chyba że wyniki badań są kiepskie lub ktoś się “jednostronnie” odżywia (np. nie lubi warzyw i owoców)..

Anka i Lenka

dorota27 Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

aa to przykre…jesli sie urodzi Manna!!!!!!

dolores Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

Feminatal jest mniejszy i lepiej się go połyka. A w Prenatalu chyba nie ma jodu – sama zjadłam jedno opakowanie.

Dorota i Dzidzia 29.01.2003 r.

gonia23 Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

ja wiem jedno, że po Maternie dziewczyny wiecej tyły. ale mi się wydaje, że to ma związek z ogólnym stanem zdrowia kobiety – im lepsze jej odżywianie i zaoptarzenie w składniki tym bardziej materna nie jest potrzebna i “wchodzi” w dziecko i w dodatkowe kg. ja biore falvit, dop[iero od tygodnia, wyniki mam ok nawet bez witamin, amoj lekarz jest zwolennikiem naturalnego jedzenia

Gosia i Bąbelek -Leniuszek, który wczoraj dopiero wieczorem brykał

krysta Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

Ja brałam Materne od II trymestru i córka ważyła 3510 i miała 56cm. Najwięcej przybyła na wadze w 9 miesiącu/ za sprawą drożdzówek/ bo w 8 miesiącu miała 2340g. Więc chyba Materna tak u mnie nie działa.

jane Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

Mój ojciec, jak sie urodził, miał ponad 5 kg. A babcia na pewno Materny nie brała 🙂 Myślę, że jest to po prostu sprawa genetyczna.

Beata z Majowym Groszkiem

maka Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

wcale się nie tyje przynajmniej ja nie. Przed ciążą ważyłam 50 kg, a na koniec 61. I jeszcz lekarz na mnie wrzeszczał że za mało

KAsia

Dodane ponad rok temu,

Re: materna a wielkosc noworodkow

Biore, żyje, a skoro wieksze, to chyba zdrowsze silniejsze. Witaminy jeszcze nikomu nie zaszkodziły. mam zaufanie do mojego lekarza i na pewnonie zapisałby mi tych witamin gdyby coś miało być nie tak,
Asia i 20 tyg maluch bez okreslonej płci

Dodane ponad rok temu,

Re: Maternowcy!

Jezeli chodzi o to, to moja polozna powiedziala mi ze tak moze byc,ze dziecko urodzi sie wieksze.Opowiadala mi o kobitkach ktore jedza 2lub 3 tabletki dziennie i dlatego maja duze dzieci,choc same sa drobniutkie.Lekarz na podstawie badania krwi powienien stwierdzic czy dodatkowe witaminy typu MATERNA sa potrzebne czy tez nieA sa takie ktorym lekarz mowi,ze dodatkowe witaminki sa zbyteczne a one i tak zra.To na nie nie ktorzy lekarze mowia maternowcy

Nelly i 28tyg.Synek

Znasz odpowiedź na pytanie: materna a wielkosc noworodkow?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
NADZIEJA!!!
Drogie Mamy. Muszę się podzielić dobrą wiadomością. Mój Leon ma ładną buźkę!!!! Maść NANOBASE Producent YAMANOUCHI - rewelacja!!! Leon jest pod opieką homeopaty, przechodzi kurację uodparniającą, żeby zwalczyć tą cholerną
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
wątpliwości , co do podnoszenia główki
Kiedy maleństwo zaczyna dość mocno trzymac główkę? NIe ma na razie żadnej ksiąki , dlatego zwracam sie do was z najbardziej głupimi pytaniami. Aha jeszcze jedno, czy zielona kupka to
Czytaj dalej