meble. potrzebne pomysly.

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)
  • Autor
    Wpisy
  • #80422

    Anonim

    dziewczyny.

    tworzymy nowa kolekcje nowoczesnych mebli, siedze wlasnie nad projektami i poszukuje inspiracji, pomyslow na stoly i krzesla. mamy juz pare baaardzo ladnych linii mebli, zreszta odniosly duzy sukces no i przyszedl czas na cos nowego.

    1.jakie ksztalty/profile was interesuja
    2.czego nie mozecie znalezc w sklepach
    3.jakie drzewo
    4.jakie wymiary przed i po rozlozeniu

    piszcie swoje pomysly, tylko zalezy mi na waszych pomyslach, ni na modelach gdzies juz widzianych.

    pozdrawiam i z gory dziekuje.
    ania

    ania & yosik

    #1107719

    Anonim

    Re: meble

    na pomysly na biblioteki, komody i wszelkiego rodzaju witryny tez jestem otwarta

    ania & yosik



    #1107720

    Anonim

    Re: meble. potrzebne pomysly.

    fajny regał na ksiązki, ale taki nie za głeboki:(
    na standardowa ksiązke…
    wszystkie regały jakie widzielismy są za głebokie i brzydko to wyglada jak sie patrzy z boku na takie szeroki coś odstające od sciany:)

    jesli chodzi o drzewo to ja uwilbiam meble tzw. indyjskie – z palisandru zdaje sie:) z drewna tekowego…
    ale są rózne gusta, znam wielu wielbicieli sosny:)

    nie lubie mebli tak prostych w formie, ze np. komoda zamiast w salonie z powodzeniem mogłaby stanąc w biurze.

    i chcialabym mieć latający kufer:)

    POZDRAWIAM 🙂 bruni

    #1107721

    Anonim

    Re: meble. potrzebne pomysly.

    no bruni, ja tez uwielbiam teak.

    jesli chodzi o regaly, to masz racje, niewiele jest plytkich regalow, ale wiesz to chyba zwz na brak miejsca w mieszkaniach potencjalnych klientow.
    my akurat posiadamy ‚chudy’regal, do tego jeszcze jest bez plecow i mzoe byc jako ‚przegroda’ pokoju.

    wiesz co, ale z tym kufrem to niezly pomysl jest !!!!
    musze cos wykabinowac 🙂 a latal to bedzie jak nie bedzie sie klientom podobal

    pozdrawiam

    ania i yosik

    ania & yosik

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close