Mielone

Post├│w wy┼Ťwietlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 19)
  • Autor
    Wpisy
  • #28534

    garfield

    Ja oczywiscie jako amator kuchenny PROSZE O PRZEPISY.
    Tym razem na potrawy z mi─Öska mielonego.
    Wiem jak sie robi kotlety mielone, spagetti z mielonym, burito i chili.
    A co jeszcze????

    Gosia i ksi─Ö┼╝niczka Sara ur 23.09.02

    #378825

    magdzik

    Oszukane gołabki

    Mielone mo┼╝na modyfikowa─ç, chodzi oczywi┼Ťcie o kotlety.
    Ja uwielbiam tzw. oszukane go┼é─ůbki – robi si─Ö je szybciej ni┼╝ tradycyjnie.

    Kapist─Ö bia┼éo trzeba sparzy─ç i poszatkowa─ç, a potem wrzuci─ç do rozrabianego mi─Ösa mielonego (jak na kotlety), przyprawionego wedle uznania. Potem uformowa─ç kotlety i usmazy─ç obtoczone w m─ůce. W du┼╝ym garnku na dnie u┼éo┼╝y─ç du┼╝e il┼Ťcie z kapusty a na nie u┼éozy─ç kotlety. Nast─Öpnie przygotowac sos pomidorowy taki jak do go┼éabk├│w, zala─ç kotlety i zagotowa─ç!

    Pychotka!

    Pozdrawiamy,

    Magda i Albercik ur. 8.09.03



    #378826

    smoki

    Klops

    Przyprawiona mase z mielonego mieska formujesz z prostokat Dajesz do srodka kilka ugotowanych na twardo jajek i zawijasz w rolade. Pozniej z folie do pieczenia i siup do piekarnika. Na ostatnie 10 min odwijsz folie na gorze zeby klops sie zarumienil

    Podajesz poktojony w plastry na cieplo lub zimno i polany sosem chrzanowym

    mniam mniam…….

    smoki i Dawidek (13 miesi─Öcy)

    #378827

    go76

    Re: Mielone

    Lubisz kalafior?
    Mi─Ösno – kalafiorowe hmmmm KULE ARMATNIE

    Kalafior dzielisz na mniejsze cz─Ö┼Ťci – wielko┼Ť─ç wedle uznania i ka┼╝d─ů z tych cz─ůstek dok┼éadnie oklejasz mielonym mi─Ösem – przyprawionym jak do kotlet├│w – ma wyj┼Ť─ç kula (wielko┼Ť─ç zale┼╝y od tego na jakie kawa┼éki podzielisz kalafior). I to wk┼éadasz do jakiej┼Ť blaszki lub naczynia ┼╝aroodpornego mo┼╝na na dno da─ç troszk─Ö oleju i wody i pieczesz. Od czasu do czasu dobrze jest te kulki pola─ç tym sosikiem z dna.
    PYCHOTA i mało roboty.

    GOSIA i Kubu┼Ť (14.09.2002)

    #378828

    magdzik

    Re: Mielone

    Jak tylko bede mog┼éa jes─ç kalafiora zrobie napewno!!!! A┼╝ mi slina cieknie… uciekam z tego podforum

    Pozdrawiamy,

    Magda i Albercik ur. 8.09.03

    #378829

    garfield

    Re: Mielone

    lubie..mniammmmmm ­čśŤ

    Gosia i ksi─Ö┼╝niczka Sara ur 23.09.02



    #378830

    garfield

    Re: Klops

    super!
    Ale jeszcze mnie gn─Öbi jedno pytanie :
    JAK SIE ROBI SOS CHRZANOWY? ­čÖé

    Gosia i ksi─Ö┼╝niczka Sara ur 23.09.02

    #378831

    smoki

    Re: Klops

    Tak jak kazdy inny: na bazie rosolu i zasmazki (niekoniecznie)

    Odlewasz troche rosolu (moze byc z kostki) dodajesz to co ma nadac smak (w tym przypadku chrzan i smietane), przyprawiasz do smaku i wrzucasz zasmazke jak chcesz zagescic.

    Tak samo robie pomidorowy (pomidory zamiast chrzanu i smietany), grzybowy (wywar z grzybow zamiast rosolu + smietana + grzybki), do pieczeni (sos spod pieczeni zamiast rosolu + smietana + zasmazka)

    Proste, prawda? ­čÖé

    smoki i Dawidek (13 miesi─Öcy)

    #378832

    garfield

    Re: Klops

    proste ­čÖé
    Og├│lnie gotowanie jest proste, ale jak sie juz cos wczesniej robilo… a ja jestem pocz─ůtkuj─ůca :))))
    Dzieki wielkie za przepis:)

    Gosia i ksi─Ö┼╝niczka Sara ur 23.09.02

    #378833

    smoki

    Re: Klops

    bedziesz swietna

    kiedys odkrylam ze ci ktorym gotowanie sprawia frajde gotuja SWIETNIE

    smoki i Dawidek (13 miesi─Öcy)



    #378834

    garfield

    Re: Mielone

    Jak długo je piec? W jakiej temperaturze?
    I przykrywac naczynie zaroodporne czy nie?
    I za czym sie je podaje? Z ziemniakami?
    Jakis sosik moze?

    Gosia i ksi─Ö┼╝niczka Sara ur 23.09.02

    #378835

    go76

    Re: Mielone

    no to mnie zastrzeli┼éa┼Ť………. a to dlatego ┼╝e ja wszystko w kuchni robi─Ö na oko i bez przepis├│w (dlatego nie piek─Ö ciast hehehe…)
    ale postaram si─Ö co┼Ť sprecyzowa─ç………….
    1. temp. 150-170C wystarczy w zupe┼éno┼Ťci
    2. piec tak d┼éugo a┼╝ mi─Ösko si─Ö ┼éadnie zarumieni i zacznie lekko p─Öka─ç (d┼éugo┼Ť─ç pieczenia zale┼╝y te┼╝ od wielko┼Ťci kulek) mo┼╝na te┼╝ sprawdzi─ç patyczkiem (np. takim do szasz┼éyk├│w) czy kalafior w ┼Ťrodku ju┼╝ jest mi─Ökki i to jest chyba najlepszy test.
    3. ja nie przykrywam
    4. ja lubi─Ö z zapiekanymi ziemniakami: ziemniaki gotuj─Ö a jak ju┼╝ s─ů w miar─Ö mi─Ökkie wyk┼éadam na blaszk─Ö, na ka┼╝dy daj─Ö odrobin─Ö mas┼éa i posypuj─Ö szczypt─ů s┼éodkiej papryki i myk do piekarnika w kt├│rym piek─ů si─Ö KULE.
    5. jak zapieka si─Ö ziemniaki to sosik w sumie nie potrzebny.
    6. jaka┼Ť sur├│wa np. duszona marchewka z groszkiem hmmmmmm pysznie brzmi no nie!?
    Mam nadzieję że się skusisz i będzie smakowało

    Całuchi

    GOSIA i Kubu┼Ť (14.09.2002)



    #378836

    garfield

    pycha

    Zrobilam !!!!!
    Super wysz┼éo…pychotka.
    Zrobilam nieduze kule z marchewk─ů i groszkiem poda┼éam mniam mniam …………………
    Własnie skonczylam jesc :))))
    dzieki za przepis! Polecam

    a w przyszlym tyg wypr├│buje kolejny przeopis na mielone inaczej ­čÖé

    Gosia i ksi─Ö┼╝niczka Sara ur 23.09.02

    #378837

    go76

    Re: pycha

    bardzo baaaaaaardzo si─Ö ciesz─Ö!!!!!!!!!!!!!

    GOSIA i Kubu┼Ť (14.09.2002)

    #378838

    garfield

    pilne!!!!

    Ile sie to piecze, w czym tzn w blaszce czy w naczyniu zaroodpornym?
    A moze byc w folii aluminiowej?
    I jak bardzo mam nagrzac piekarniik?
    Prosze o szybka odpowiedz, bo moze zdaze jeszcze dzis to zrobic:)
    ps.przyjelam opiekunke t─ů z 6-latk─ů.papa

    Gosia i ksi─Ö┼╝niczka Sara ur 23.09.02

Post├│w wy┼Ťwietlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 19)


Musisz si─Ö zarejestrowa─ç lub zalogowa─ç, ┼╝eby odpowiedzie─ç