M艂ody smok obozowy

Post贸w wy艣wietlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 24)
  • Autor
    Wpisy
  • #115167

    smoki

    Po raz pierwszy na obozie 馃檪

    Grupa w cywilu

    I grupa oficjalnie

    Upa艂y po 30 stopni, wi臋c lekko nie by艂o 馃檪

    Z ka偶dym przeciwnikiem damy rad臋 :艢miech:

    #5295837

    smoki

    Nie samym hapkido 偶yje cz艂owiek



    #5295838

    asik

    Ale fajny Smok obozowy :Wow!::Wow!:

    #5295839

    jbielu

    jaki fajowy smok :Wow!:

    #5295840

    zuzel

    Smoczak pierwsza klasa 馃檪

    #5295841

    beamama

    Taki ob贸z to fantastyczna sprawa dla dziecka, a偶 Mu zazdroszcz臋 :Wow!:



    #5295842

    smoki

    Bea, ja te偶 mu zazdroszcz臋 馃榾

    Dzi臋ki dziewczyny!

    #5295843

    nelly

    rewelacja!:Wow!::Wow!::Wow!::Wow!::Wow!::Wow!:

    #5295844

    olusia

    Wida膰, 偶e wakacje udane 馃檪

    #5295845

    mama80

    Brawo!!! Dzielny Synu艣 馃檪



    #5295846

    piechotka

    Fajne fotki, f艣wietny ob贸z. Za rok znow chce jechac czy nie za bardzo? 馃檪

    #5295847

    smoki

    Zamieszczone przez piechotka
    Fajne fotki, f艣wietny ob贸z. Za rok znow chce jechac czy nie za bardzo? 馃檪

    Od dnia powrotu s艂ysz臋, jak mantr臋 „mamo, a kiedy na ob贸z?”:Boje si臋::Boje si臋::Boje si臋:



    #5295848

    dziej

    Cudo 馃檪

    A m贸j nie przywi贸z艂 偶adnego zdj臋cia z pi艂karskiego.. nie by艂o czasu robi膰 :艢miech:

    #5295849

    teo

    ale super

    i fajnie 偶e takie czasy 偶e dzieci maj膮 zdjecia z wyjazd贸w bez rodzic贸w 馃檪

    #5295850

    piechotka

    Zamieszczone przez teo
    ale super

    i fajnie 偶e takie czasy 偶e dzieci maj膮 zdjecia z wyjazd贸w bez rodzic贸w 馃檪

    Moi jezd偶膮 na takie obozy, 偶e mamy fotki na bie偶膮co co wiecz贸r (co noc) 馃檪

Post贸w wy艣wietlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 24)


Musisz si臋 zarejestrowa膰 lub zalogowa膰, 偶eby odpowiedzie膰

Close