MMM’sy na wakacjach…

Było cudnie, cieplutko, słonecznie!
widoków nie ma bo jak nawiedzona fotografowałam dzieci ;)

Zapraszamy!

pół dnia spędzaliśmy na plaży…

kolejną część przy hotelowych basenach…

46 odpowiedzi na pytanie: MMM’sy na wakacjach…

bratek Dodane ponad rok temu,

Gosia zawierała nowe znajomości…

próbowała tańca brzucha…




moja mama i Maks dostarczyli sobie nowych wrażeń…





bratek Dodane ponad rok temu,

I wieczorna sesyjka zdęciowa 😉

dziękujemy!

alice82 Dodane ponad rok temu,

cudne zdjęcia
dzieciątka po prostu czadowe
mamuśka ulalala jaka lasencja
tatuś przystojniak :Fiu fiu::Fiu fiu::Fiu fiu:

sole Dodane ponad rok temu,

:Wow!: ALE PIĘKNA Z WAS RODZINKA!!

:Hura!::Hura!:

yoko Dodane ponad rok temu,

piekne, piekni:)

zewunia Dodane ponad rok temu,

taniec brzucha super
sesja wieczorna piekna
ostatnie zdjecie cudowne,
moj A. Was zobaczyl i stwerdzil, ze chyba musimy zmontowac 3 bobasa i u nas to bedzie chlopak i juz, czyli dwie dziewczynki i chlopczyk, przeciwnie do Was 😉

snoopy Dodane ponad rok temu,

Iza super wakacje mieliście :Wow!:

bardzo fajna z was rodzinka:Wow!:

MMM-sy do schrupania :Wow!:

asik Dodane ponad rok temu,

Iza piękne fotki :Wow!:
Ekstra wakacje :Wow!:
dzieciaki cudne :Wow!:
Ty piękna – super wyglądasz :Wow!:
małżyk też niczego sobie 😉
Fantastyczna z was rodzinka :Wow!:

Dodane ponad rok temu,

EE tam – widoki to sobie moge pooglądać w internecie sama;)

Swietne zdjęcia- super wygladasz/wygladacie:Wow!:

A Małgoś to już widać że dziewczynka:)

kokunia Dodane ponad rok temu,

Iza-super fotki-fajna z Was rodzinka:)
Synkowie tatusiowi,a Gosia to cała mama:)

vieshack Dodane ponad rok temu,

ale Wam fajnie!
też chcę na plażę 🙂
Dzieciaki to taki idealny miks Was obojga 🙂
bardzo podobni do siebie wszyscy troje
I Gosia jaka już duża :Strach:

stokrotka22 Dodane ponad rok temu,

bosko!!!
woda, piasek, słonce ehhhhhh,ale Wam fajnie
sliczna cała rodzinka 🙂

kotagus Dodane ponad rok temu,

Absolutnie wakacyjne 🙂 Świetne dzieciaki (rodzice też :Hyhy:)
Aż zazdroszczę tych kostiumów kąpielowych…
Na naszym majowym wyjeździe było super jak się udało zdjąć kurtkę p/deszczową 😉

eiffla Dodane ponad rok temu,

ale chłopaki to czysty tata 🙂

kasiex Dodane ponad rok temu,

ślicznie 🙂

dzieciaki super, to wiadomo…
ale jaką masz odważną mamę :Strach:

dora Dodane ponad rok temu,

Piękne fotki. Dzieciaki cudne. Rodzice zresztą też 🙂

Mam nadzieję, że przywieźliście nam duuużo ciepła, które od teraz zostanie już z nami 😀

bratek Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kasiex:ślicznie 🙂

dzieciaki super, to wiadomo…
ale jaką masz odważną mamę :Strach:

dzięki Dziewczyny!

mama odważna bo dzień wcześniej ja poleciałam z mezem
i wszystko jej opowiedziałam
a ze ja strachliwa to mama wiedziała, ze nie mogło byc żle
a było fantastycznie- te widoczki….

kama28 Dodane ponad rok temu,

świetne fotki, zazdroszczę takich ciepłych rodzinnych wakacji!
ciekawią mnie opaski które macie na ręku, co to takiego?

bratek Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kama28:świetne fotki, zazdroszczę takich ciepłych rodzinnych wakacji!
ciekawią mnie opaski które macie na ręku, co to takiego?

zielone, ktore ja z mezem i Maksem mamy to identyfikatory hotelowe
(maluchy zdjeły je zaraz po zalozeniu)
w hotelach w zależności od opcji jaką masz- all inclusive lub inną- masz rózne kolory opasek aby mozna było Cie ‘zidentyfikować”
nasze miały takze nazwę hotelu
to takze po to aby ochrona wiedziała, ze jestes z danego hotelu
a nie nieproszonym gosciem

dzieciaki miały jeszcze oprócz tego nasze “prywatne”
z imieniem i nr kontaktowym do mnie i meża
tak na wszelki wypadek

dotina Dodane ponad rok temu,

piekne wakacje – a gdzie tak wogóle byliście?
i niesamowite jak wy jestescie do siebie podobni!!

rena12 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez dotina:piekne wakacje – a gdzie tak wogóle byliście?
i niesamowite jak wy jestescie do siebie podobni!!

własnie, na tym ostatnim zdjeciu normalnie super podobni do siebie jestescie

kasia Dodane ponad rok temu,

Iza śliczne fotki
widzę że dzieciaki miały fajną zabawę nocnikiem 😉

Dodane ponad rok temu,

co ci będę pisać
zdjęcie rodzinne cudne!!!!!!!!!!!
masz piękne dzieciaki Izuś

gobin Dodane ponad rok temu,

Widać że urlop udana, twoja trójka czadowa a Ty wyglądasz pięknie

arkek Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez rena12:własnie, na tym ostatnim zdjeciu normalnie super podobni do siebie jestescie
Dokładnie, jakby Was ktoś skserował. Takiego wyjazdu to tylko zazdrościc można. Super.

toffika Dodane ponad rok temu,

piekna rodzinka 🙂
dzieciaki czysty tatuś choć Małgosia tak ciut ciut coś z mamci też ma 🙂

koralinka01 Dodane ponad rok temu,

Wszystko fajowe od nazwy tematu :Śmiech:
Po piękne wręcz bajeczne zdjęcia. Widać, że wakacje udane 🙂
I dzieciaczki superowe :Hyhy:

kevlar-girl Dodane ponad rok temu,

no te Wasze dzieci to wiedzę klony małża:Hyhy:

piękne fotki, widzać, że zabawa byla przednia

monikachorzow Dodane ponad rok temu,

piękne zdjęcia ……szczególnie jak się wygląda za okno to chciałoby się takiego ciepełka….
a gdzież tak pięknie było???

ivoonna Dodane ponad rok temu,

Iza pieknie wygladasz!!!
Zdjecia super.
Szczegolnie jak sie za okno patrzy

beasia Dodane ponad rok temu,

super zdjęcia, dziciaczki masz śliczne!
chłopaki to klony tatusia, córcia bardziej do mamy podobna
no i bardzo mi sie podoba nowe zastosowanie nocnika 🙂
pozdrawiam!

2308 Dodane ponad rok temu,

Iza jakie słodkie.
Urocze dzieciaki.
Zdjęcie wspólne rodzinne super.

su Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez zewunia:taniec brzucha super
sesja wieczorna piekna
ostatnie zdjecie cudowne,
moj A. Was zobaczyl i stwerdzil, ze chyba musimy zmontowac 3 bobasa i u nas to bedzie chlopak i juz, czyli dwie dziewczynki i chlopczyk, przeciwnie do Was 😉

ja też bym chciała w takiej kombinacji:)tylko mnie jeszcze dwójki brakuje…..

A rodzina fajowa:)

bratek Dodane ponad rok temu,

dzięki Kobiety za komplementy

dla zainteresowanych- spedzilismy tydzień na Riwierze Tureckiej- Colakli

dziej Dodane ponad rok temu,

Ostatnie zdjęcie wystarczy 🙂

Piękne…

miamia Dodane ponad rok temu,

Iza – wspaniałe zdjęcia, a ostatnie poprostu powala – cudna rodzinka!

bratek Dodane ponad rok temu,

Dziękuję Andrzej!

madzia-1409 Dodane ponad rok temu,

Iza, widać, że super spędziliście ten czas
tak jak pisali inni
SUPER Z WAS RODZINKA

ps. a Gosia to do ciebie się robi podobna, już nie jak bracia :Wow!:

dziej Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez mama3xM:Dziękuję Andrzej!

🙂

Ostatnie zdjęcie naprawdę mnie urzekło 🙂
Zrób z niego troszkę większy format i powieś w kuchni na ścianę 🙂 – jeśli chcesz oczywiście i masz taką kuchnię w której można coś powiesić 🙂

bratek Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Dziej:🙂

Ostatnie zdjęcie naprawdę mnie urzekło 🙂
Zrób z niego troszkę większy format i powieś w kuchni na ścianę 🙂 – jeśli chcesz oczywiście i masz taką kuchnię w której można coś powiesić 🙂

to zdjecie wisi juz w salonie na centralnym miejscu 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: MMM’sy na wakacjach…?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Dagi - bieg - prywato- prosba :)
Laseczki kochane. Pisze do Was jak zwykle po prosbie ;). Za okolo 4 tygodnie (dokladnie 6 czerwca) w moim rodzinnym miescie biegne polmaraton. Zapowiada sie bardzo trudny bieg wiec zamiast narzekac
Czytaj dalej
Szkolniaki
I klasa - lektury
.... czy też tak macie? Basia w kwietniu musiała przeczytać dwie lektury "Szewczyk Dratewka" i "Czarna owieczka". Oprócz tego jest tabela wypełniana przez rodzica, ile to minut dziennie dziecko czyta, co i
Czytaj dalej