Moja muza..

Dziewuszki!!!Bardzo mnie ciekawi..jakiej Wy muzyki słuchacie???..podzielcie się, tym, co w Was gra..:Hyhy:

Może jest Ktosik, kto podobnie jak ja lubi ciężką muzę..metal gotycki????:Hmmm…::D

Strona 5 odpowiedzi na pytanie: Moja muza..

gruszki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gotka:Posłuchajcie tego..

[Zobacz stronę]

Ja wymiękłam na ich akustycznym koncercie..koleś czyni cuda ze swoim głosem.. mnie niepowtarzalnie niskie wokale męskie rozkładają na łopatki..z tego samego powodu kocham Petera z Typów:

[Zobacz stronę]

No albo to:

[Zobacz stronę]

nie znam, ale podoba mi się:)
a ja dzisiaj przejechałam około 300km słuchając takie oto i podobne:
[Zobacz stronę]
i jakoś tak młodziej się przy tym czuje;)

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gruszki:nie znam, ale podoba mi się:)
a ja dzisiaj przejechałam około 300km słuchając takie oto i podobne:
[Zobacz stronę]
i jakoś tak młodziej się przy tym czuje;)

a ja wygrzebalam gdzies z glebin moich wspomnien kapele moich kolegow z czasow licealnych, ktorzy spiewali piosenke pt. jestem karaluchem spod kuchenki gazowej, moje plemie jest ofiara smierci glodowej itd… i zasmiewalam sie do lez:)
chyba cio sami koledzy spiewali rowniez piosenke pt. swieta swieta rzecz to pierdolnieta (przepraszam za slowo, ale istotne dla przekazu;)

a teraz pograzam sie w muzyce the cure, normalnie miszcz:)

gruszki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kantalupa:
a teraz pograzam sie w muzyce the cure, normalnie miszcz:)

nio też Roberta uwielbiałam:)
czasami na Esce rock coś puszczają, aż mi się łezka przy tym kręci, bo zeby nie te cudne radio pewnie niektórych kawałków bym już nigdy w życiu nie słyszała.

gruszki Dodane ponad rok temu,

łomatko, ściągnęłam z rapidshare muzykę mojego małza. Kocham internet! A już myślałam, że zostaniemy z kasetami w pudle i za parę lat nawet dzieciom nie bedzie mógł udowodnić, że kiedyś walił w bębny. Jeszcze niedawno nie było, bo co jakiś czas sprawdzałam, czy może ktoś odgrzebał stare śmiecie i coś wrzucił. Ale się cieszę:) Nagrali 2 studyjne, więc może i druga się kiedyś pojawi:Cwaniak:

dagi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gruszki:łomatko, ściągnęłam z rapidshare muzykę mojego małza. Kocham internet! A już myślałam, że zostaniemy z kasetami w pudle i za parę lat nawet dzieciom nie bedzie mógł udowodnić, że kiedyś walił w bębny. Jeszcze niedawno nie było, bo co jakiś czas sprawdzałam, czy może ktoś odgrzebał stare śmiecie i coś wrzucił. Ale się cieszę:) Nagrali 2 studyjne, więc może i druga się kiedyś pojawi:Cwaniak:

Gruszki pisz lepiej w jakiej kapeli maz gral 😀 – tez sobie sciagne :Hyhy:

gruszki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez govinda:Gruszki pisz lepiej w jakiej kapeli maz gral 😀 – tez sobie sciagne :Hyhy:

the ripers
i przez jedno “p”
dopisuje – wysłałam priv:D

dagi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gruszki:the ripers
i przez jedno “p”
dopisuje – wysłałam priv:D

Dla mnie bomba. Kurcze zajefajny klimacik. Jutro przeslucham dokladnie i trche glosniej- juz prawie 2 w nocy a ja jeszcze nie spie i kamufluje sie z laptopem pod koldra ;).

awkaminska Dodane ponad rok temu,

miałam w pracy kolegę, który naokrągło go słuchał…. kiedyś*ja teź… ona mamtaki miły głos, taki ciepły.

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gotka:Posłuchajcie tego..

[Zobacz stronę]

Ja wymiękłam na ich akustycznym koncercie..koleś czyni cuda ze swoim głosem.. mnie niepowtarzalnie niskie wokale męskie rozkładają na łopatki..z tego samego powodu kocham Petera z Typów:

O ile glos steele’a uwielbiam i muzyke Type O’Negative

tio muzyka z 1 linka drazni mnie niemilosiernie

gruszki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez govinda:Dla mnie bomba. Kurcze zajefajny klimacik. Jutro przeslucham dokladnie i trche glosniej- juz prawie 2 w nocy a ja jeszcze nie spie i kamufluje sie z laptopem pod koldra ;).

Faktycznie zyskują przy głośniejszym posłuchaniu:D
wczoraj też po cichutku słuchałam, bo dzieciory już spały, za to teraz sobie podgłosniłam:Cwaniak:. Za godzinkę mój małż z podróży wraca, jak mu puszcze będzie miał niespodziankę:Hura!:też przez parę lat nie słyszał.
Cieszę się, ze Ci się podoba. Faktycznie jakiś taki swój klimacik mieli. Najfajniejsze było to, że chłopaki grali ylko i wyłącznie dla zabawy. Każda próba i każdy koncert to była niezła impareza. No ale zaprzęgli się w trybiki systemu “kawałek miesa, trochę wódki, dom, praca, praca dom”:D

gruszki Dodane ponad rok temu,

a umnie dzisiaj De Press. Może i byśmy poszli, ale małżonek ma andrzejki w pracy, bo z 3 Andrzejami pracuje:mad:
Idzie na 15, ale nie sądze, zeby wrócił w takim stanie, żebym chciała gdzieś z nim iść,nawet jakby mi się udało znaleźć kogoś do dzieci. Ech…

gotka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kantalupa:
a teraz pograzam sie w muzyce the cure, normalnie miszcz:)

The Cure:Hura!::Hura!::Hura!::Hura!::Hura!::Hura!:

kantalupa Dodane ponad rok temu,

atem znowu w natchnieniu watkiem grzebie sobie w youtubie
i wygrzebalam kilka filmikow z jarocina 1989, pamietnego jarocina:) na ktorym bylam (noooo, bylam, ale mama myslala, ze na pielgrzymce…)

no i znalazlam to
[Zobacz stronę]
i sie poplakalam
to pewnie troche taki patriotyzm lokalny, ale w sumie tez kawal przyzwoitej muzyki
i w sumie taki niepowtarzalny urok miala ich tworczosc

gruszki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kantalupa:
no i znalazlam to
[Zobacz stronę]

:Wow!:
sie nie dziwie, że łezkę uroniłaś, a bycia tam zazdroszczę. Mój jeszcze wtedy nie zakontraktowany jeździł w pierwszej połowie lat dziewiędziesiątych. Wydaje mi się, ze najlepszy klimat był w latach osiemdziesiątych, no ale urodziłam się trochę za późno, nie było szans;)

gotka Dodane ponad rok temu,

A słyszałyście kiedyś czeskie XIII Stoleti..to jest to co ja nazywam “rasowym gotykiem”.. dziwię się, że jeszcze o nim nie wspomniałam..

[Zobacz stronę]

gotka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez krzemianka:
tio muzyka z 1 linka drazni mnie niemilosiernie

Heh, bywa i tak;):D

jaga Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez govinda:ja slucham wszystkiego co brzmi jak pidzama porno ;). A tak na powaznie to krece sie w klimatach punkowo – reggae: wlochaty, Farben Lehre (nawet teraz z glosnikow leca spodnie z gs-u :D), oczywiscie pidzama porno, ktora to moje, muzyczne zycie od konca podstawowki.
Ps. Mia lubi Dezertera i Ztvorki (poszla po mamusi :Hyhy:)

Podobnie.
Małż również te klimaty.
A młody chodzi i śpiewa na zmianę “Dzika, dzika młodość” lub “Gdy nie ma w domu dzieci jestesmy niegrzeczni” 😉

A temat, jak z czasów LO 😀

jaga Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gruszki:nie znam, ale podoba mi się:)
a ja dzisiaj przejechałam około 300km słuchając takie oto i podobne:
[Zobacz stronę]
i jakoś tak młodziej się przy tym czuje;)

Ojojoj, toż to moi sąsiedzi z czasów młodości! Ich prób całe osiedle słuchało! 😀

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Dziś na tapecie mroczne DM;)

[Zobacz stronę]

To akurat mało mroczne;0

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ahimsa:Dziś na tapecie mroczne DM;)

[Zobacz stronę]

To akurat mało mroczne;0
moje the best
[Zobacz stronę]

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez EwkaM:moje the best
[Zobacz stronę]

Och, to też!:)
uwielbiam ich w starej i nowej wersji!
Kojarzysz może tytuł singla wydanego w 1997roku? taki pokrecony teledysk był…w takim błękitnym świetle, z samochodem unoszacym się w powietrzu.

ahimsa Dodane ponad rok temu,

To było na tej płycie
[Zobacz stronę]

ahimsa Dodane ponad rok temu,

MAM!
Niesamowity klip!
[Zobacz stronę]

dagi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez EwkaM:moje the best
[Zobacz stronę]

Ja tez uwielbiam!!!!!

dagi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ahimsa:Dziś na tapecie mroczne DM;)

[Zobacz stronę]

To akurat mało mroczne;0

Az mi ciarki przeszly :D. Uwielbiam tez…zreszta cale DM kocham.

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ahimsa:MAM!
Niesamowity klip!
[Zobacz stronę]

:Hyhy:

gotka Dodane ponad rok temu,

Wy tu o DM-kach, a mnie nie ma???:Foch::D
Ja miałabym problem z wyborem najulubieńszego:o..cholercia, niech pomyślę..:Hmmm…:..no dobra poddaję się:Hyhy:

gotka Dodane ponad rok temu,

Wiecie, co mnie wkurza????..2,5 roku temu w czerwcu grali w Polsce..i nie byłam..wychodziłam wtedy za mąż:Foch::Fiu fiu::Strach::D

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gotka:Wiecie, co mnie wkurza????..2,5 roku temu w czerwcu grali w Polsce..i nie byłam..wychodziłam wtedy za mąż:Foch::Fiu fiu::Strach::D

za kilka tygodni graja w sofii, mozesz zawsze nadrobic;)
a bylam na koncercie na wyscigach chyba, ale to bylo w … 2001?
cholernie lal deszcz, skonczylam z zapaleniem pluc

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gotka:Wiecie, co mnie wkurza????..2,5 roku temu w czerwcu grali w Polsce..i nie byłam..wychodziłam wtedy za mąż:Foch::Fiu fiu::Strach::D
grają w maju 2009 😉

gotka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kantalupa:za kilka tygodni graja w sofii, mozesz zawsze nadrobic;)
c

Dzięki:Śmiech::Śmiech::Śmiech:

gotka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez EwkaM:grają w maju 2009 😉

Tia..z dużym brzuchalkiem :Fiu fiu: to chyba nie bardzo ..ja na koncercie;)

ahimsa Dodane ponad rok temu,

No i oczywiście boska Amy!!!!:)

[Zobacz stronę]

[Zobacz stronę]

gotka Dodane ponad rok temu,

A ja dzisiaj posłuchuję Skunk Anansie:

[Zobacz stronę]
[Zobacz stronę]
[Zobacz stronę]

itd……..:D

Miodzio:Fiu fiu:

dagi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gotka:A ja dzisiaj posłuchuję Skunk Anansie:

[Zobacz stronę]
[Zobacz stronę]
[Zobacz stronę]

itd……..:D

Miodzio:Fiu fiu:

oj wzielo mnie na wspominki…znowu:Fiu fiu:
takie zupelnie niemezowe wspominki mnie wzielo – chcialam dodac:Wstyd:

kantalupa Dodane ponad rok temu,

ooo, a ja muzycznie-tematycznie chcialabym dodac, ze wlasnie zasiadlam do kompa poklepac zalegle mejle i wlaczylam sobie itunes, zeby mi mieszalo muzyke i zaskoczylo mnie
joy division
closer

sluchal ktos?
edytuje, bo mi sie klipek znalazl nawet;
[Zobacz stronę]
i niezapomniane:
[Zobacz stronę]

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gotka:A ja dzisiaj posłuchuję Skunk Anansie:

[Zobacz stronę]
[Zobacz stronę]
[Zobacz stronę]

itd……..:D

Miodzio:Fiu fiu:
O rany!:)))
Moje ulubione to ten kawałek;

[Zobacz stronę]

dagi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ahimsa:O rany!:)))
Moje ulubione to ten kawałek;

[Zobacz stronę]

tez dzisiaj sluchalam 😀

dagi Dodane ponad rok temu,

Kochane prosze to moja duma…i moje kochane miasto 😀
Zielone Zabki Woodstockowo….
[Zobacz stronę]

dagi Dodane ponad rok temu,

o i jeszcze gaga
[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: Moja muza..?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
do dziewczyn z wielkiej brytanii
Mam pytanie do mieszkanek WB. chce wysłac meza na kurs angielskiego do Anglii. ja kiedys byłam i duzo mi to dało. On dość dobrze zna jezyk, uzywa w pracy ale
Czytaj dalej
Leczenie niepłodności
inseminacja? jak wygląda?
Witam serdecznie dziewczyny Mam pytanie dotyczące inseminacji. Mianowicie chodzi mi o to na czym ona polega, jak przebiega i jak się do niej przygotowuje. Pytam, ponieważ w piątek mam umowić
Czytaj dalej