Moja własna metoda dieta 1000

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)
  • Autor
    Wpisy
  • #116777

    marrtyna18

    Cześć dziewczyny,

    Nazywam się Martyna i mam 18 lat, od zawsze marzyłam by zgubić od 5 do 10kg w ciągu 15 dni,

    Szukałam po internecie i nie mogłam znaleźć nic skutecznego, ludzie polecali m.in. dietę dukana, kopenhadzką, białkową.
    Niestety żadna z nich nie była skuteczna tak jak ta napisana przeze mnie.
    Dieta ta zawiera połączenie kilku diet, efekt gwarantowany a nie tak że po tygodniu wraca efekt jojo.
    Tu potrzeba jedynie stosować się tak jak we wskazówkach podanych w mojej diecie.

    Zdrowa dieta składa się z różnorodnych produktów.
    Muszą w niej być owoce i warzywa, ale też mięso.
    Organizm potrzebuje też węglowodanów, a nawet trochę tłuszczu.
    Ale najważniejsze jest białko.
    Podczas odchudzania musimy go dostarczać wyjątkowo dużo, by organizm nie czerpał energii ze spalania komórek mięśni.

    Mój efekt
    ważyłam 59kg, dziś jedynie 52kg i jestem bardzo zadowolona z takiego ubytku zbędnych kg,
    a na dodatek mogę jeść to co wcześniej jadłam. 🙂

    Pamiętaj to tylko 15 dni!

    Po diecie należy zrobić 15dniową przerwę i ? można ją
    powtórzyć, zrzucając dalsze kg.

    tu jest link z tą dietą do pobrania:

    Zapraszam do dietkowania!

    #5430950

    ma-ma

    Dieta 1000 kcal nie jest najlepszą dietą. Po tych 15 dniach takiej diety wracasz do wcześniejszych przyzwyczajeń, czyli zjadasz 2000 czy nawet 5000 kcal i w ten sposób zaburzasz swój metabolizm. Jest coś takiego jak spoczynkowa ilość kcal, którą oblicza się dla każdego człowieka indywidualnie (kalkulatory można znaleźć na internecie) i jesz tyle kcal ile wyliczysz dla siebie. Z tym, że w tych kcal ważne jest co jesz. Jeżeli chcesz schudnąć to będziesz jadła: ryby, kurczaka, indyka, chudą wołowinę, dużo warzyw, owoce (ze 2 owoce dziennie ale nie może być ich dużo ze względu na cukry), kasze (z 1/3 – 1/2 torebki dziennie), coś co zawiera błonnik (np. jakieś otręby), rośliny strączkowe (zawierają dużo białka): bób, soję, ciecierzycę, soczewicę itp. Jeżeli tą spoczynkową ilość kcal dostarczysz w jedzeniu tłustym czy w słodyczach to jasne jest to, że nie schudniesz. Ważne żeby jeść dużo białka, które buduje mięśnie a które z kolei spalają więcej kcal niż tłuszcz. Bardzo ważne jest też picie wody, nie herbaty, napojów słodkich czy kawy a właśnie wody. Ilość potrzebnej wody też można wyliczyć, wystarczy wystukać w google „kalkulator zapotrzebowania na wodę” i wpisać swoje dane do kalkulatora. Moja mama przy wadze ok 90 kg musi wypić tej wody ok 3-3,5 litra, ja z kolei wypijam przy swojej wadze 4 litry, więc te utarte 1,5-2 litry mogą się okazać niewystarczające dla osób z wyższą wagą. Należy jeść ok 5 posiłków dziennie w miarę o równych porach, żeby nie było napadów głodu bo wtedy człowiek rzuca się na „cokolwiek” niekoniecznie zdrowego czy dietetycznego.
    Dieta to zmiana przyzwyczajeń jedzeniowych już na zawsze, nie sądzę że chciałabyś do końca życia jeść 1000 kcal bojąc się, że jeśli zjesz więcej to powróci nadwyżka kilogramów i będzie efekt jojo. W końcu zależy nam na tym aby niższą wagę utrzymać na zawsze a nie żeby po miesiącu czy po roku wracając do odżywiania sprzed diety znów stanąć na wadze i załamywać ręce z powodu powrotu tych kilogramów, często z nawiązką.



    #5430951

    koralowa

    „Dieta” a raczej głodzenie się przy 1000 kcal to owszem szybki spadek wagi, ale wagi która lubi szybko wracać. Aby schudnąć owszem należy ograniczyć spożywane kalorie, ale nie tak drastycznie, ja przy trybie pracy siedzącej przy ćwiczeniach fizycznych co drugi dzień jem 1500 kcal które w zupełności mi wystarczają, gdybym jednak miała pracę fizyczną to jadłabym ich 2000. Chudnę po woli- czyli zdrowo. Przez prawie 3 miesiące schudłam prawie 5,5 kg które mimo że czasami nie trzymam diety nie wracają. I Ma.ma masz rację- dieta nie powinna być na chwilę, to zmiana całego sposobu odżywiania na całe życie, a nie na chwilę.
    Poza tym waga- wagą, ale ja ostatnio bardziej się mierzę niż ważę, bo przy ćwiczeniach które wykonuję buduje się tkanka mięśniowa na miejscu tkanki tłuszczowej, a jak wiadomo mięśnie ważą więcej niż tłuszcz, stąd na wadzę spektakularnych spadków nie ma, ale cm mówią swoje 🙂

    #5430952

    mufinka23

    dieta

    Też nie jestem do niej przekonana. Trudno jest znaleźć dobrą dietę.

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close