Moje dziecko powiedzialo pierwsze zdanie :-)

Najpiekniejsza rzecz jaka mnie mogla spotkac dzisiaj rano :-))))
Maciek wstal rano, przyszedl do nas do lozka….otworzyl mi oko wkladajac palec do srodka i powiedzial “mama da pic”….obudzilam sie expresowo :-)))))))))
Do tej pory jak chcial pić to mowl “pic” albo pokazywal paluszkiem na picie i mowil “daj”. A tu nagle takie pieeekne zdanie:-)))))))))))
W ogole chlopaki ostatnio bardzo sie rozgadali….i wymyslili sobie nawet imiona, Kuba to Kubi, a Maciek Mania….slodkie nie?

Marta Macius i Kubus 20/05/2003

10 odpowiedzi na pytanie: Moje dziecko powiedzialo pierwsze zdanie :-)

aika2004-10-27 07:42:02

Re: Moje dziecko powiedzialo pierwsze zdanie 🙂

Gratulacje ! Ale masz zdolnych synów!
Ja dopiero czakam na pierwsze słowa takie jak : “pić” , “daj” itp. nie mówiąc już o całym zdaniu i o nadawaniu imion!
Teraz to pewnie na dobre Ci się chłopaki rozgadają.
Pozdrawiam
aika i WW (06.2003)

aika i WW

wyki2004-10-27 09:56:14

Re: Moje dziecko powiedzialo pierwsze zdanie 🙂

Gratulacje! My nadal czekamy! Iza w ogóle małomówna jest:) Bardziej się daje zauwazyć jej ponadprzecietna sprawnośc ruchowa…A z mową to tak trochę do tyłu chyba. Bo nawet jak ma powiedzieć “tak” albo “nie” to tylko kiwa odpowiednio głową:):)

Monika i Iza 16 miesięcy

ewa252004-10-27 11:06:40

Re: Moje dziecko powiedzialo pierwsze zdanie 🙂

Gratulacje dla chłopców!!!! Kiedy ja się tego doczekam??? Zosia narazie mówi pojedyncze wyrazy a najczęściej używane słówko to “nie”

Ewa i Zosia (20.08.2003)

kika2102004-10-27 13:21:46

Re: Moje dziecko powiedzialo pierwsze zdanie 🙂

No ślicznie, gratulujemy:) Ja nadal czekam na gadaninę Adusi bo ona coś mało rozmowna…Za to fizycznie sprawniejsza chyba niż rówieśnicy, wszędzie się wspina, włazi itp…pozdrowionka!

Ada 17m.
[Zobacz stronę]

heksa2004-10-27 15:54:52

Re: Moje dziecko powiedzialo pierwsze zdanie 🙂

Gratulacje!! Takie zdanie to nielada wyczyn. U nas na razie pojedyncze slowka i to glownie po angielsku . Chociaz wczoraj bylo mi bardzo milo, bo odbylam z corka pierwsza rozmowe telefoniczna. Jak dotad nie byla zbyt chetna i uciekala od sluchawki, a wczoraj tak sie rozgadala (po swojemu), ze sie wrecz przekrzykiwalysmy, opowiadala cos z taki przekonaniem ze szok … a na koniec dala mi nawet buziaka! Ech, te nasze dzieci z kazdym dniem wydaja sie doroslejesze.

Luiza i Sophie (16 m-cy)

agus-252004-10-27 16:31:06

Re: Moje dziecko powiedzialo pierwsze zdanie 🙂

Super!!! Gratulacje!!

Agus i Kamilek (24.03.2003)

kokunia2004-10-27 20:23:24

Re: Moje dziecko powiedzialo pierwsze zdanie 🙂

Pewnie, że słodkie. A mój Wiktorek dalej milczy……….

Kokunia i Wiktorek (13.04.2003)

gwiazdeczka22004-10-28 08:31:19

Re: Moje dziecko powiedzialo pierwsze zdanie 🙂

Oj gratulujemy…wiem jakie to uczucie . Majka z dnia na dzien mowi coraz wiecej np. chowa sie za fotel z moja siostra i mowi “nie ma nas” , albo wola “oć do mnie” . Pozdrowionka


Ewcia z Mają(16 miesięcy)

lea2004-10-28 13:14:36

Re: Moje dziecko powiedzialo pierwsze zdanie 🙂

Gratulacje! Ale dzielny chłopak!

I miło Was widziec 🙂

Lea i Mateuszek

gwiazda2004-10-28 17:04:05

Re: Moje dziecko powiedzialo pierwsze zdanie 🙂

Gratulacje dla dzielnych chłopaków.
Mnie się najbardziej podoba jak Nastusia woła mama chono tu

Marta i Anastazja (04.01.2003)

Znasz odpowiedź na pytanie: Moje dziecko powiedzialo pierwsze zdanie :-)?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Inglesina Magnum
Mam pytanko do Dziewczyn, ktore maja fotelik Inglesiny Magnum. Chcialabym wiedziec czy jest dostepny ochraniacz na nozki i budka do tego fotelika. Na www znalazlam tylko ochraniacz przeciwdeszczowy. BTW to jak
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Gdzie to zgłosić? Wrzaski na dziecko...
Jak w tytule. Mamy sąsiadów, u których mieszka taka młoda dziewczyna, na oko coś 16 - 17 lat. Ma rocznego synka, ślicznego maluszka. Ale to, co się ostatnio u nich
Czytaj dalej