Moje Eldorado……….

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 96)
  • Autor
    Wpisy
  • #75281

    gablysia

    Ludzie tańczą na ulicach
    wszędzie słychać głośny śmiech
    wokół słodki zapach zycia
    barwny tłum porywa mnie
    tak czekałam na ten moment
    obliczałam każdy dzień ………
    ……………Moje eldorado
    Wyśnione marzenie które dzisiaj spełnia się
    ……………….Moje eldorado
    Niech się nie kończy najpiękniejszy w zyciu sen
    Czuje jak pulsuje ziemia, obezwładnia mnie ten rytm
    Niech nie kończy się ta chwila
    Choćby już zabrakło sił………………………

    Brak mi słów. Moja Beta HCG to 219,1.
    Właściwie cały czas płacze…………..wszystko mi sie kręci. Do laboratorium dzwoniłam dwa razy, zeby sie upewnić. Testy dwa mają dwie kreseczki, ale jedna jest jeszcze słabsza.
    Boże, dziękuję ci………..
    Luty, zawsze był dla mnie magicznym miesiącem…….. Ale nie przypuszczałam, ze aż tak.

    Dobrze, że mam w głowie jakiś plan

    #993351

    jaiza

    Re: Moje Eldorado……….

    Druga najlepsza wiadomość dnia 🙂 szczere, gorące gratulacje 🙂 a płacz z radosci nikomu jeszcze nie zaszkodził – też bym płakała 🙂 i niech tej radości przybywa jak należy z każdym dniem – do szczęśliwego rozwiazania 😀



    #993352

    iza2307

    Re: Moje Eldorado……….

    Gablysiu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uśmiech nie schodzi z mojej twarzy i łzy się kręcą w oku… Gratuluję Ci serdecznie, z całego serca. Ten dzień trzeba zapisać…. e tam, nie trzeba, bo zawsze go będziemy pamiętać! Jestem szczęśliwa i to bardzo bardzo… wyobrażam sobie teraz Ciebie…. słów mi brak i głos się łamię…. całuję Cię i ściskam serdecznie i bardzo mocno….
    „Tłum szaleje i robią fale” już nie wystarcza….. ze szczęścia chyba eksploduję!!
    DZIĘKUJĘ ZA TEN CUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    #993353

    lilavati

    Re: Moje Eldorado……….

    Boże jak się cieszę. Łzy same mi płyną do oczu. To cudowny dzień. Nie wiem co napisać. Brak mi słów. Ale życzę powodzenia. Wielgaśne uściski.

    Ania i

    #993354

    smoki

    Re: Moje Eldorado……….

    O rany, alez sie ciesze 🙂

    Chyba wszyscy chcieli sie pozbyc nowego moderatora hihi

    Mimo wszystko mam nadzieje, ze znajdziesz dalej czas dla tych kacikow?

    smoki, Dawidek i Michał

    #993355

    tusia1

    Re: Moje Eldorado……….

    Gabrysiu!!!!!!!!!!

    Kibicuję Ci od wielu wielu miesięcy, po cichutku zawsze czytam wasz wątek i teraz mam łzy w oczach!!!!!!!!!!

    TRZYMAM KCIUKASY i ślę pozytywne fluidki. Straszliwie się cieszę!

    Marta i Maja (18.09.04)



    #993356

    lotos

    Re: Moje Eldorado……….

    W I E L K I E M E G A G R A T U L A C J E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    JEST MI TAK SUPER SZCZĘŚLIWIE JAKBYM TO JA ZNÓW BYŁA W CIĄŻY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    GABLYSIU, DOCZEKAŁAŚ SIĘ WRESZCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    TO CUDOWNE!!!!!!!!!!!

    To będziesz….zaraz zaraz…PAŻDZIERNIKÓWKĄ 2006?

    Całuje Cię w oba polaski!!!!!!!!!
    (kurde no,ale fajnie!!!!!!)

    Pamietająca Cie ze Starających…

    #993357

    natusia

    Re: Moje Eldorado……….

    Gablysiu, o rany! to pieknie! jesu, znowu nie wiem co powiedziec, zaplacze sie dzisiaj! tak sie ciesze!

    ps, ciekawe, czy rodzic bedziecie z Karola tez tego samego dnia hihih

    Gablysiu, Karkojku, dziewczyny, dzieki Wam zaczynam wierzyc:)
    nie zostawiajcie nas, jestecie nam potrzebne:)
    (np do rozsylania fluidkow hehe)

    przytulam i glaszcze Wasze brzuszki:)

    29 cykl…

    #993358

    samanta

    Re: Moje Eldorado……….

    Gabi jak do mnie zadzwoniłaś wiedziałam, że to jest TO !!!!!!!!!!!!
    Zaniemówiłam, nadal jestem w szoku i cieszę się Waszym szczęściem !!!!!!!!!!!!!!!!!

    A nie mówiłam wczoraj, pamiętasz pisałam Ci na gg że będziesz miała betę 250 – dużo się nie pomyliłam

    Cieszcie się Waszym szczęściem i proszę o fluidki ciążowe !!!!!!!!!

    MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ !!!!!!!!!!!

    ***********
    52 cykl :((((((

    #993359

    karolakoj

    Re: Moje Eldorado……….

    Gablysiu….szalejesz….wiem i rozumiem.
    Tak bardzo sie cieszę, że Ci sie udało:)) NIe mam pojecia co napisac, tak samo jak nie mam pojęcia co pisac o sobie…. sama radość
    Chce więcej takich dni!!! Dni, kiedy z radości płacze sie dwa razy!!!!!!

    Gablysiu….czy mąz już wie? Czy idziesz powtarzać betę?? Czy powróciły bóle??

    całuję
    Ps. kurcze….no cieszę sie jak wariat i nie wiem co pisac, ale jak cos mi wpadnie do głowy to jeszcze napiszę:)))))

    karkoj



    #993360

    maluma

    Re: Moje Eldorado……….

    SUPER!!! Gratulujemy! Trzymaliśmy mocno kciuki! Bardzo się cieszymy. Ten rok musi być dla nas szczęśliwy!

    #993361

    samanta

    Karola, Gabi

    Karola, Gabi będziecie rodziły w podobnym czasie hi hi hi

    ********
    52 cykl :((



    #993362

    gablysia

    Re: Moje Eldorado……….

    Mąż wiedział pierwszy rzecz jasna, zaraz po mnie. Bo zaczełam ryczeć 🙂 i on wiedział,ze to nie jest normalny płacz. Już wie, jak ja potrafie ryczeć ze szczęścia.
    Buczelismy więc razem………………… :))))))))))))))))))))))))))))))

    Bete powtarzam albo w sobote albo dopiero w poniedziałek. Jutro zadzwonie do Tomanka co mam robić.
    Boli mnie, martwi mnie to, skurcze jak zawsze przed @, wziełam nospe bo sie martwie tym.

    Przesyłam fluidki, rany, nie przypuszczałam ,ze kiedyś to napisze.
    ********************************************************************************************************
    ********************************************************************************************************
    *******************************************************************************************************

    Edited by Gablysia on 2006/02/03 22:13.

    #993363

    natusia

    Re: Moje Eldorado……….

    Karkojku, Gabi, wlasnie napisalam do Kai26 smsa (prosila mnie o newsy, bo szaleje z niewiedzy bez netu). i mam Wam od niej pogratulowac i powiedziec, „o Boze, cudnie”;)
    no to przekazuje:)

    29 cykl…

    #993364

    zabulijka

    Re: Moje Eldorado……….

    Kochana!!!To jest naprawde piekne….!!!!
    „jak dobrze, ze”… Ktos mial dla Ciebie inny plan :)))
    I zeby Cie teraz absolutnie nic nie bolalo, poza tym pecherzem :)))
    i dla Ciebie, dla umocnienia, tez wypasione wiruski :)))))
    *********************************************************************************
    zebys za kilka dni powysylala reszcie :)))
    i nie chce nic mowic, ale wiedzialam, od kiedy zaczelas pisac o objawach
    a najpiekniejsze jest to, ze prawdopodobnie zaczelyscie serie :)))
    czekam na Twoje madre rady na innym wateczku, brakowalo mi Cie tam :)))

    [image]http://bd.lilypie.com/iy6ep1/.png:/obrazek/image.gif[/image]

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 96)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close