Muszę odpocząć…..

DZIEWCZYNY co ta jesień z Wami robi ?????
Starać się i nie wymyślać jedna przed drugą!!!

Ewike
wykresik

4 odpowiedzi na pytanie: Muszę odpocząć…..

agahh Dodane ponad rok temu,

Re: Muszę odpocząć…..

No ocipialy laski:))))))my sie nie zegnamy nie:)))))ja rowniez ostatnio tak czesto nie odpisuje ale narazie jeszcze sie nie zegnam:)))))))Zachodz Kasiu szybko!!!!!!!

[Zobacz stronę]

anita200 Dodane ponad rok temu,

Re: Muszę odpocząć…..

Kasiek,
no co TY…? Przecież Ty sie wcale długo nie starasz…i tak cudownie potrafisz podtrzymać na duchu..
Masz deprechę jesienną?

ewike Dodane ponad rok temu,

Re: I Forum zwariowało

Coś się zajączkuje z godzinami, nowe posty na drugiej stronie

Ewike
[Zobacz stronę]

kiki25 Dodane ponad rok temu,

Muszę odpocząć…..

Dziewczyny i na mnie przyszła pora, muszę odpocząć psychicznie podładować się trochę, jestem jakaś taka bez życia, żadziej odpisuje na posty bo chyba brak mi optymizmu i wiary we wszystko, muszę na jakiś czas odpocząć od forum nabrać dystansu na wszystko. Na razie przestane sie zastanawiać czy się udało zaciążyć czy nie, bo już mam dość zostawiam wszystko losowi i daję na luz.
Dalej za Was Wszystkie trzymam mocno kciuki i jak tu wrócę to nikogo ma tu nie być, chcę Was widzieć na oczekujących 🙂 pozdrawiam i ściskam serdecznie wszystkie forumowiczki papa
Kasiek
[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: Muszę odpocząć…..?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Znów potrzebna jest nasza MODLITWA
Mój mąż mówi : "A po co Ty to oglądasz? Rajcują Cie takie programy" No nie rajcują mnie w żadnym wypadku i nie wiem po co oglądałam, nawet nie szukam odpowiedzi. Wiem
Czytaj dalej
Dla starających się
Kolej na mnie
hihihi:)))))))Dobrze,ze nie tyranozaurow:))))))))Trzeba zlozyc stowarzyzenie i nazwac jakosrodzaj dinozaurow jakie przedstawiamy.np dinozarus forumowiczus temperaturki aguski
Czytaj dalej