Na wiosnę będziemy szpileczki- Jesień 2012

Zapraszam do nowego wątku
proszę o przyszpilenie

Strona 6 odpowiedzi na pytanie: Na wiosnę będziemy szpileczki- Jesień 2012

koralowa Dodane ponad rok temu,

tygryska a co ćwiczysz? powiem ci że kiedy nie chce mi się ćwiczyć spoglądam na swoje zdjęcie przed odchudzaniem i nabieram sił- nigdy nie chcę już tak wyglądać :/
Dora– kurcze nieciekawie z tą nogą 🙁
Deborah– oj słodycze, również moja zguba, ale mam na nie taki mały myk 🙂 że jem je max do 17.00 i to naprawdę małą porcję, ja zadowolona bo zjadłam co nieco, a waga nie idzie w górę bo nie ma po czym 🙂

U mnie znów spadek, maleńki ale cieszy 🙂 Bo mimo że jestem przed okresem, rzucam się na jedzenie waga spadła 🙂
Nie wiem czy dla waszej, ale dla mojej na pewno motywacji moje zdjęcie porównawcze, i ponownie wybaczcie ten bałagan w tle, ale poranki u nas wyglądają jakby przeszło tornado, a właściwie przechodzi jedno co się nazywa Tymek 😉

tygryska Dodane ponad rok temu,

koralowa, no wlasnie nie cwicze i w tym problem :p
zaczelam jakis czas temu SLim in 6 ale pocwiczylam z 5 tygodni po czym choroby nas dopadly a ze mnie opadla motywacja i tak nie moge jej znalezc do dzis :Wstyd:

ile Ty masz wzrostu?? bo przy swoich 69.9 wygladasz duuuzo szczuplej niz ja przy swoich 61.5 (cholerna waga podskoczyla ale nie zmieniam suwaka – wjezdzam sobie na amibiche, przynajmniej tak sobie tlumacze :p)

co cwiczysz?

dora Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gosik:boli cię sama stopa?
u ortopedy byłaś?

Tak – boli mnie ta wystająca część pod paluchem – właśnie znalazłam obrazek – to się nazywa “głowa” – w kości śródstopia. Tak jak chyba
pisałam – odebrałam zdjęcie rentgenowskie i nic z niego nie wynika. Od prawie tygodnia biorę też leki przeciwzapalne i rezultatów brak. 🙁 W tym tygodniu muszę się chyba do ortopedy wybrać, bo boli mnie strasznie.

dora Dodane ponad rok temu,

koralowa! Brawo, chudzielcu! Efekt rewelacyjny!

tygryska! Kopię Cię w zadek, skoro prosisz! 😉 Marsz do ćwiczeń!

deborah Dodane ponad rok temu,

Mnie by się też przydało kopnąć w tyłek, bo słodycze jem i wogóle za dużo cukru. W ciąży zaczęłam nawet herbatę słodzić po długiej przerwie, a jak od rana poczuję cukier, no to mnie już później do niego ciągnie…

baniutka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Dora:Bania! Wow! 2,5 kg w 2 tyg.! Chylę czoła. Jak to zrobiłaś? Bo ja właśnie nad jakąś dietą myślę.
I dziękuję za życzenia zdrowia – przydadzą się. Tak bym chciała, żeby noga się szybciutko wygoiła i żebym mogła do ćwiczeń wrócić.

Podczytuję vitalię i posiłki przygotowuję trochę inspirując się pomysłami
wychodzą dietetyczne i sycące
zaczęłam w ubiegłym tyg. chodzić na siłkę i w ciągu dnia więcej się ruszam
rewelacji jeszcze nie ma
ale ja czuję się lekko
a to już dużo
trochę weekend mi zaszkodził ale od jutra
znów dieta i siłka

banita Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Bania:Dobra jestem i ja
postanowiłam sie odmeldować
od 1 listopada dietuję
i póki co ładnie spada
przez 2 tyg 2,5 kg zeszło
jestem dobrej myśli

dam rade dam rade dam rade

Snupcia
Banita
co u Was?
Dora zdrówka
Bania, pięknie, gratuluję, oby tak dalej :Kciuki:
u mnie masakra, nie moge sobie dac rady ze soba 🙁 idzie waga nie w tą stronę co trzeba
musze się wziąć w garść
ale nie moge się spiąć :Płacz:

snoopy Dodane ponad rok temu,

wolę się nie odzywać
bo wstyd :Wstyd:
a już byłam na dobrej drodze……….

u mnie to działa pięknie przez 2 tygodnie z groszem
dobry tydzień przed @ polegam, w trakcie @ jest jeszcze gorzej
a potem po @ wyrzuty się włączają i znów walka na dobre 2 tygodnie
i tak co miesiąc się dzieje

teraz jest czas przed @ i już się zaczyna
ataki wieczorne na żarcie
naloty na lodówkę
słodycze

vieta Dodane ponad rok temu,

U mnie znów plus, a miał być minus;( Weekend minął więc do roboty musze się brać i już!

BaniaGratulacje!!! Co pichcisz na obiadki?
KoralowaEfekt fajowski ale z Ciebie chudzielec;)
DoraI już idzie gorzej.. Zdrówka z tą nogą!

banita Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Snoopy.:wolę się nie odzywać
bo wstyd :Wstyd:
a już byłam na dobrej drodze……….

u mnie to działa pięknie przez 2 tygodnie z groszem
dobry tydzień przed @ polegam, w trakcie @ jest jeszcze gorzej
a potem po @ wyrzuty się włączają i znów walka na dobre 2 tygodnie
i tak co miesiąc się dzieje

teraz jest czas przed @ i już się zaczyna
ataki wieczorne na żarcie
naloty na lodówkę
słodycze
o to to
jak byś o mnie pisała 🙂

deborah Dodane ponad rok temu,

Wczoraj udało mi się nie zjeść nic słodkiego i nie wypić nawet słodzonej herbaty.
Pierwszy taki dzień od nie pamietam kiedy.
Pocieszam się małymi sukcesami skoro spektakularnym zrzucaniem wagi nie mogę się pochwalić…
No i spacerem znów do szkoły poszłam. Nie takim znowu wolnym.
Mam nadzieję, że w pewnym momencie i mi waga zacznie spadać.
Obym wytrwała.

deborah Dodane ponad rok temu,

No to mam za sobą 2 dni bez słodyczy i cukru. Dziś wypiłam pepsi 0,33. Ale dalej nie zabieram się za jedzenie słodyczy i traktuje to jak jednorazowy słodki napój na pobudzenie. Ale mnie głowa wczoraj bolała. Miałam wrażenie że się organizm cukru domaga. Przede mną weekendowa impreza w górach. Zastanawiam się co tu pić, bo do tej pory piłam Karmi, ale ono strasznie słodkie, dużo cukru. A czymś trzebaby sobie dogodzić i nie przegiąć.

vieta Dodane ponad rok temu,

Mam na plusie 0,600gr
i mamf dziś maxa- zjadłam czekolady trochę i lody:Wstyd:

milka31 Dodane ponad rok temu,

zdrówka dziewczynki 🙂

i kciukam za silną wolę :Kciuki:

u mnie 72,2- malutki spadek… ale zawsze cos :Fiu fiu:

muszę dogonić suwak do świąt… a po świętach jak znam siebie znowu będę gonić :Boje się: :Wstyd:

koralowa Dodane ponad rok temu,

Witajcie wieczorową porą 🙂 U mnie nareszcie przyszedł okres, także jestem obolała, napompowana, ale mimo to dalej ćwiczę 🙂 staram się nie rzucac na jedzenie, co pewnie same wiecie w te dni jest ogromnym wyzwaniem 😉
Dziś kręciłam dupką na zumbie- jeny jak mi tego brakowało! przygotowuje się teraz do maratonu zumby 16 grudnia, co by nie padnąć po pierwszej godzinie 😉 maraton ma trwać 4 godziny! :Wow!:

deborah Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez vieta:Mam na plusie 0,600gr
i mamf dziś maxa- zjadłam czekolady trochę i lody:Wstyd:

te gramy to w granicach błędu, raz więcej raz mniej

vieta Dodane ponad rok temu,

Dziękuję, choć wolałabym minusik 😉

dora Dodane ponad rok temu,

A ja przez prawie dwa tygodnie nie ćwiczyłam. 🙁 Angina mnie zmogła, potem ból stopy dał się solidnie we znaki, a potem problemy w pracy. 🙁 A jako że nie ćwiczyłam, to i nie smarowałam się maściami odchudzającymi 😉 , i żarłam za dużo. I w ogóle zapomniałam się wczoraj zważyć. Pewnie zresztą waga pokazałaby mi katastrofę. Dziś wróciłam do ćwiczeń. Niedawno wróciłam z Pilatesu, wykąpałam się, nasmarowałam kremem antycellulitowym i zaraz lecę kłaść laski spać (tzn. młodszą, bo starsza w pełni samooobsługowa :)). Mam nadzieję, że ze zdrowiem, a w związku z tym i z odchudzaniem – będzie coraz lepiej. Czego sobie i nam wszystkim życzę.

baniutka Dodane ponad rok temu,

dziewczynki jak tam u Was po weekendzie?

bo u mnie du.pa
w sobotę byli goście i winko poszło w ruch
a co za tym idzie większa ilość jedzenia

ech, te weekendy:Wstyd:

ale dziś wieczorem siłka czeka:Hura!:

deborah Dodane ponad rok temu,

Ja weekend andrzejkowy w górach miałam i niestety nie obyło się bez słodkich napojów i ciastek. Trochę pochodziliśmy, więc przynajmniej coś spaliłam, ale muszę na nowo wrócić do niesłodzenia.

koralowa Dodane ponad rok temu,

Ja w Andrzejki również przesadziłam 🙁 Wczoraj pociłam się z Chodakowską, dziś była Zumba, jutro skalpel ponownie w środę zumba i się zważę- chciałam jutro bo wydaje mi się że schudłam, ale jakoś boję się wejść na wagę 🙁
z wymiarów w talii 2 cm mniej, biodra tak jak były 2 cm mniejsze 🙂 Coś uda mi chudnąć nie chcą, dalej 55 cm i ni chu chu nie chcą zejść w dół a marzy mi się tak by miały 50 cm :Fiu fiu:

marrtyna18 Dodane ponad rok temu,

Pamietać trzeba o zbilansowanej diecie 🙂

Zdrowa dieta składa się z różnorodnych produktów.
Muszą w niej być owoce i warzywa, ale też mięso.
Organizm potrzebuje też węglowodanów, a nawet trochę tłuszczu.
Ale najważniejsze jest białko.
Podczas odchudzania musimy go dostarczać wyjątkowo dużo, by organizm nie czerpał energii ze spalania komórek mięśni.

dora Dodane ponad rok temu,

Hej Babeczki! Ja nadal chora, ale pochwalę się, że jest mnie kolejny kilogram mniej! 🙂 Oby tak dalej! Już mam do zrzucenia nie 20 kg, a “tylko” 15. 🙂

milka31 Dodane ponad rok temu,

u mnie dziś 71,6 kg 🙂
czyli na minusie od 4.11. mam 4,8 kg- dobrze jest :Hura!:

jane Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Milka31:u mnie dziś 71,6 kg 🙂
czyli na minusie od 4.11. mam 4,8 kg- dobrze jest :Hura!:

Brawo!!! Szczerze podziwiam i zazdraszczam, bo u mnie nie spada. Poza tym przed @ chce mi sie slodkiego codziennie, wrrr… Ale cwicze ostro. A Ty w jaki sposob gubisz kiloski?

jane Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Dora:Hej Babeczki! Ja nadal chora, ale pochwalę się, że jest mnie kolejny kilogram mniej! 🙂 Oby tak dalej! Już mam do zrzucenia nie 20 kg, a “tylko” 15. 🙂

To duzy krok naprzod 🙂

milka31 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Jane:Brawo!!! Szczerze podziwiam i zazdraszczam, bo u mnie nie spada. Poza tym przed @ chce mi sie slodkiego codziennie, wrrr… Ale cwicze ostro. A Ty w jaki sposob gubisz kiloski?

dzięki 🙂

tylko dieta, nie mam weny na ćwiczenia póki co… ale mam zamiar wrócić do hula hop- kiedyś ćwiczyłam codziennie przez 2 mce i miałam swietne efekty :Wow!:
co do diety- to dukałam przez 2 tygodnie, ale potem stwierdziłam, że jednak mi nudno i utrzymam główne zasady, ale wprowadziłam modyfikacje- warzywa jem codziennie, najczęściej do obiadu- surówka, buraczki, ogórki, marchewka z groszkiem itp, owocami nie gardzę
zawsze na sniadanie jem owsiankę na słodko- przyzwyczajenie z Dukana 😉
a na kolację staram się zjeść białko- np serek wiejski
unikam słodyczy- rzadko się skuszę
jak mam wielką chcicę na słodkości to robię sobie budyń albo nutelkę dukanowską
póki co nie jem chleba i makaronu

jane Dodane ponad rok temu,

I ja zrobie to samo. Dieta pt “mniej zrec” u mnie nie dziala kompletnie. Boje sie swiat, ale jak tylko wroce, zrobie dokladnie to co Ty 🙂

milka31 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Jane:I ja zrobie to samo. Dieta pt “mniej zrec” u mnie nie dziala kompletnie. Boje sie swiat, ale jak tylko wroce, zrobie dokladnie to co Ty 🙂

trzymam kciuki :Kciuki:

dzisiaj się najadłam- na sniadanie owsianka, później makrela w sosie pomidorowym, obiad leczo , kolacja jeszcze nie wiem, pewnie serek wiejski… czyli właściwie trzymałam się zasad Dukana 🙂
no i zrobię sobie dziś ptasie mleczko dukanowskie- pychota :Wow!:

koralowa Dodane ponad rok temu,

Witajcie 🙂 u mnie waga póki co stoi 69,4 kg cm pomału spadają, w talii mam już 72 ( było 75) 🙂 chciałabym do Świąt zrzucić jeszcze 2 cm, a po nowym roku kolejne 5 i będzie ok 🙂
Mam teraz trochę stresu w domu i pracy, więc chodzę o podjadam 🙁 szok że jeszcze waga tego nie pokazuje. Ale od dziś staram się opanować 🙂

jane Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Milka31:no i zrobię sobie dziś ptasie mleczko dukanowskie- pychota :Wow!:

Przepis poprosze!!! 🙂

milka31 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Jane:Przepis poprosze!!! 🙂

proszę [Zobacz stronę] 🙂

milka31 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez koralowa:Witajcie 🙂 u mnie waga póki co stoi 69,4 kg cm pomału spadają, w talii mam już 72 ( było 75) 🙂 chciałabym do Świąt zrzucić jeszcze 2 cm, a po nowym roku kolejne 5 i będzie ok 🙂
Mam teraz trochę stresu w domu i pracy, więc chodzę o podjadam 🙁 szok że jeszcze waga tego nie pokazuje. Ale od dziś staram się opanować 🙂

powodzenia :Kciuki:
i zazdroszczę silnej woli i ochoty do ćwiczeń 🙂 a efekty suuuuper :Wow!: gratuluję

vieta Dodane ponad rok temu,

Ktoś tu zagląda?
Donoszę, że wlazłam dziś na wagę, wybałuszyłam oczy.. Jeszcze trochę i zobaczę ostateczny wynik ciążowy;(
Zatem biorę się do roboty! 87,7.
Obmioerzyłam się. Mam nadzieję, że będzie już tylko mniejsza waga.

deborah Dodane ponad rok temu,

Mi waga nie spada niestety.
Ale wymyśliłam sobie nową aktywność i narazie się jej trzymam.
Wieczorem przy teledyskach maszeruję w tempie 30 minut 🙂

dora Dodane ponad rok temu,

Ja po świętach 1,5 kg cięższa. 🙁 Głupia jestem i tyle. Wrrrr… Wczoraj byłam na pilatesie i dziś mam zakwasy wszędzie. 🙂 Choć to dobre.
Gdybym miała trochę samozaparcia, to od września – od kiedy ćwiczę – miałabym już 15 kg mniej. No a że jestem cielę, to tkwię w miejscu. 🙁

vieta Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Dora:Ja po świętach 1,5 kg cięższa. 🙁 Głupia jestem i tyle. Wrrrr… Wczoraj byłam na pilatesie i dziś mam zakwasy wszędzie. 🙂 Choć to dobre.
Gdybym miała trochę samozaparcia, to od września – od kiedy ćwiczę – miałabym już 15 kg mniej. No a że jestem cielę, to tkwię w miejscu. 🙁

Nie Ty jedna..o mnie to już nie ma co mówić-tragedia! Ty masz już coś na minusie, a ja na plusie kg.
Powiem Ci tak: nie ma co płakać i się rozżalać, bo w kwietniu będzie mega minus – TO NASZE POSTANOWIENIE NOWOROCZNE!!!

dora Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez vieta:Nie Ty jedna..o mnie to już nie ma co mówić-tragedia! Ty masz już coś na minusie, a ja na plusie kg.
Powiem Ci tak: nie ma co płakać i się rozżalać, bo w kwietniu będzie mega minus – TO NASZE POSTANOWIENIE NOWOROCZNE!!!

Oj tak! 🙂
Właśnie myślę nad jakąś dietą, bo same ćwiczenia,niestety, nie wystarczają.
Najlepiej kg spadają na Dukanie, ale ja na tej diecie mega doły psychiczne mam. Znalazłam jakąś owsiankową i ta wygląda na pasującą mi.Może spróbuję po nowym roku.

vieta Dodane ponad rok temu,

Jaka dietke? Pokaz.

dora Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez vieta:Jaka dietke? Pokaz.

PIERWSZY

Śniadanie: 250 KCAL
Owsianka: namocz 3 łyżki płatków owsianych (zmiksowanych w malakserze) w połowie szklanki mleka, dodaj starte na tarce jabłko, posyp łyżką rodzynek i cynamonem. Do picia kawa lub herbata.

Przekąska: 350 KCAL
Omlet: przygotuj go z 2 jaj, łyżeczki mąki i 3 łyżek zmielonych płatków owsianych oraz mleka. Posmaruj łyżeczką niskocukrowej konfitury. Do picia zielona herbata bez cukru.

Obiad: 350 KCAL
Sałatka z pomidorami i melonem: 1/4 melona pokrój w kostki, dodaj pokrojonego pomidora, pokruszony ser pleśniowy typu rokpol (30 g). Wymieszaj, polej łyżką oliwy z oliwek, skrop octem winnym i posyp płatkami owsianymi.

Podwieczorek 100 KCAL
Mus tropikalny: wyciśnij sok z 1/2 grejpfruta i zmiksuj go z 3 łyżkami płatków owsianych i kawałkiem melona (30 g). Do picia woda mineralna.

Kolacja 180 KCAL
Kurczak w panierce: rozbij delikatnie mięso z piersi kurczaka (100 g), posyp go przyprawami oraz płatkami owsianymi, wymieszanymi z łyżeczką miodu i przyprawy magi. Zjedz z liśćmi sałaty.

DRUGI

Śniadanie 140 KCAL
Owsianka z daktylami (składniki na 4 porcje): 4 siekane daktyle, szkl. płatków owsianych zmiksowanych w blenderze, 2 łyżki kakao, szczypta soli, 2 szklanki wody Wymieszaj składniki. “Rozklej” w kuchence mikrofalowej lub piekarniku. Porcja to 1/4 szklanki owsianki.

Przekąska 150 KCAL
Jogurt owsiankowy: do szklanki jogurtu naturalnego dodaj 3 łyżki płatków owsianych i szczyptę cynamonu.

Obiad 300 KCAL
Naleśniki: 2 małe naleśniki posmaruj serkiem naturalnym (100 g), wymieszanym z płatkami owsianymi i pokrojoną nektarynką (porcja to 2 naleśniki). Do picia woda mineralna.

Podwieczorek 180 KCAL
Płatki z arbuzem: podprażone na patelni płatki owsiane wymieszaj z kawałkami arbuza (100 g). Posyp cynamonem. Możesz też dodać kilka zamrożonych truskawek lub cząstki pomarańczy.

Kolacja 300 KCAL
Sałatka z kurczaka: wymieszaj pokrojoną, ugotowaną pierś kurczaka z 1/8 papryki, 2 łyżkami groszku, cebulą czerwoną i podprażonymi płatkami owsianymi. Dopraw majonezem light, świeżymi ziołami, solą i pieprzem.

TRZECI

Śniadanie 300 KCAL
Sałatka młodości: sałatkę możesz przygotować dzień wcześniej wieczorem. Namocz 3 łyżki płatków owsianych w 1/2 szklanki przegotowanej wody, dodaj odrobinę mleka i starte jabłko. Posyp cynamonem i łyżką pokruszonych orzechów włoskich. Zamiast wody możesz użyć soku z grejpfruta lub pomarańczy.

Przekąska 200 KCAL
Odżywczy koktajl z truskawek: kilka zmrożonych truskawek zmiksuj ze szklanką maślanki naturalnej i 3 łyżkami płatków owsianych.

Obiad 350 KCAL
Kurczak z mizerią i ryżem: udko z kurczaka opanieruj w płatkach owsianych i upiecz. Przygotuj mizerię z jogurtem i koperkiem. Zjedz z porcją ryżu (3 łyżki suchego). Do picia woda mineralna.

Podwieczorek 150 KCAL
Owocowa przekąska: jabłko zapieczone z płatkami, miodem i rodzynkami.

Kolacja 200 KCAL
Tost francuski: usmaż tost pełnoziarnisty obtoczony w jajku, rozbełtanym z przyprawami i płatkami owsianymi. Zjedz na słodko z cynamonem lub posmarowany serkiem białym i posypany przyprawami. Do picia woda mineralna.

Znasz odpowiedź na pytanie: Na wiosnę będziemy szpileczki- Jesień 2012?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Gimnazjaliści przed sądem
Już jakiś czas temu słyszałam w tv o tej sprawie. Teraz sprawa ruszyła z miejsca [url]http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,12583951,Bez_precedensu__11_gimnazjalistow_przed_sadem_za_zniewazanie.html[/url] Popieram nauczycieli - może to jest sposób na bezkarne "dzieciaki" tylko... co w przypadku gdy sąd
Czytaj dalej
Leczenie niepłodności
hsg pomóżcie mam kilka pytań
witam dziewczyny w czwartek rano mam hsg na usg .Mam pytanie do dziewczyn które miały takie badanie czy to bardzo boli bo ja nie brałam znieczulenia ,wiec boje sie
Czytaj dalej