Nadprogramowy okres

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)
  • Autor
    Wpisy
  • #74614

    Anonim

    od 6 miesiecy biore marvelon. wczesniej mialam 3 miesiace przerwy (od marvelonu). zostalo mi ok 10 pigulek w opakowaniu i zaczelam plamic. i tak sobie plamie 4 dzien. od czau do czasu pobolewa mnie podbrzusze jak przy normalnym okresie. co jest? czyzby moj organizm przestal je tolerowac? do gina ide za miesiac dopiero 🙁
    spotkalyscie sie z czyms takim?
    chyba zaczne myslec o mirenie.

    Ania i Oliwka

    #983980

    klucha

    Re: Nadprogramowy okres

    kiedyś tak miałam parę lat temu, od lat biorę marvelon i tylko raz coś takiego mi się zdarzyło. Lekarz kazał zrobić mi przerwę ok. 3 miesiecy, poza tym pamiętam że parę dni wcześniej dźwigałam dosyć ciężkie mebelki. Może to miało wpływ.
    Zrobiłam przerwę tak jak lekarz kazał, po 3 miesiącach wróciłam do marvelonu i już nigdy coś takiego mi się nie przytrafiło. teraz robię przerwy raz na rok miesięczne

    Izka i Zuzia 3,5 latka 🙂



    #983981

    Anonim

    Re: Nadprogramowy okres

    nie lubie takich przerw bo wtedy najlatwiej o wpadke…
    poczytalam sobie dzis o roznych metodach antykoncepcji i chyba najlepiej miec pewnosc ze nie bedzie wiecej dzieci i sie podwiazac :)) tylko ja tej pewnosci nie mam :((

    Ania i Oliwka

    #983982

    klucha

    Re: Nadprogramowy okres

    też nie lubię, hihi a wtedy najlepszym zabezpieczeniem to brak seksu przez okres przerwy ;-))

    Izka i Zuzia 3,5 latka 🙂

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close