Najświeższe…..

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 17)
  • Autor
    Wpisy
  • #82844

    fresz

    ZDJĘCIA MOICH KOCHANYCH DZIECIACZKÓW !!!!

    KUBA (22.10.2002) & MARCELEK (28.06.2006)

    1. Co tam jest w środku ??? Dylemat Marcusia !!!

    2. Pełen relax !!!

    3. Nie ma jak to mieć BRATA

    4. KOCHAMY SIĘ BAAARDZOOOOOO !!!

    5. A ja już sam się KARMIĘ !!!

    6. Ach, śpij KOCHANIE ….

    7. Ich Troje – czyli Tata i synusie !!!

    8. Moja Kochana siostra cioteczna – MARTYNKA – niezła Laska CO ???

    Dziekujemy za uwagę !!!

    Kuba & Marcuś

    & ANIA

    #1185351

    natinka

    Re: Najświeższe…..

    Super 🙂

    Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06



    #1185352

    natinka

    Re: Najświeższe…..

    Super 🙂

    Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

    #1185353

    ejva

    Re: Najświeższe…..

    piękne synki:))

    #1185354

    Anonim

    Re: Najświeższe…..

    super chlopaki!!! 🙂

    Agnieszka &

    http://www.dzieciaczki.prv.pl/

    #1185355

    magdzik22

    Re: Najświeższe…..

    Ale dwa fajne chłopaki! I fajny tata, i Martynka!

    Magda &



    #1185356

    bastet

    Re: Najświeższe…..

    fantastyczne chlopaki :))))

    Aga i dzieciaki

    #1185357

    kasiex

    Re: Najświeższe…..

    fajne chłopaczki
    3 fotka rozbrajająca 🙂
    a mama gdzie??

    Kasia, Kuba 01.03 i Borys 06.06

    #1185358

    koyaga

    Re: Najświeższe…..

    Śliczna rdzinka, tylko mama się ukryła. Chłopaczki super. Widać, że kochający bracia 🙂

    #1185359

    women

    Re: Najświeższe…..

    Jacy śliczni! 🙂 Obaj! 🙂



    #1185360

    fresz

    Re: Najświeższe…..

    Dzięki !!! Mama nie jest zbyt fotogieniczna i woli robić zdjęcia niż na nich być !!!

    & ANIA

    #1185361

    fresz

    Re: Najświeższe…..

    Wielkie Dzieki !!!

    & ANIA



    #1185362

    fresz

    Re: Najświeższe…..

    Mama zawsze się ukrywa, bo ma fobię na punkcie siebie i zdjęć !!!

    & ANIA

    #1185363

    asiaczek

    Re: Najświeższe…..

    Fajne chlopaki 🙂 Wszyscy trzej A kuzynka to faktycznie niezła laska

    ___________
    Fi 2 i 9/12

    #1185364

    biedroneczka

    Re: Najświeższe…..

    super dzieciaki :)))

    pozdrawiamy

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 17)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close