NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

MUSZE SIE POCHWALIC. MOJA MALA MA 17 MIESIECY I W KONCU ZACZELA CHODZIC. MALA JEST TROSZKE DO TYLU JESLI CHODZI O WSZYSTKIE FIZYCZNE UMIEJETNOSCI. URODZILA SIE WAZAC 1.6 KG, DLUGO CHODZILYSMY NA TERAPIE FIZYCZNA, PONIEWAZ NIE RACZKOWALA. W KONCU PAN STWIERDZIL W KWIETNIU ZE JEST JUZ GOTOWA, JESLI CHODZI O MIESNIE, TYLKO JEJ SIE PO PROSTU NIE CHCE CHODZIC. NO I TAK CZEKALAM, CZEKALAM, DENERWOWALAM SIE , PROSILAM, TLUMACZYLAM, AZ W KONCU KTOREGOS DNIA SAMA ZACZELA WSTAWAC BEZ TRZYMANIA I CHODZIC. DZIEWCZYNY, NAWET NIE WIECIE JAK SIE UCIESZYLAM. JAK DZIECKO ZACZYNA CHODZIC W ” NORMALNYM ” CZASIE I WSZYSTKO JEST W POZADKU, TEZ JEST RADOSC. ALE W NASZYM PRZYPADKU…NAWET NIE POTRAFIE TEGO OPISAC. CIESZYMY SIE OGROMNIE. TAKZE MAM NADZIEJE ZE TERAZ JUZ Z GORKI

24 odpowiedzi na pytanie: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

CIesze sie z Toba!

Adas 18m-cy i Bejbi

viking Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

Miło się czyta takie radosne posty
Gratulujemy opanowania umiejętności
Wiem, jak bardzo musisz się cieszyć, bo sama przeżywam teraz podobne uczucie. Moja niunia zaczęła raczkować, a w trzy dni potem zaskoczyła nas… stawniem. Podciąga się do góry, jeśli tylko poczuje podporę.

Kinga (26.11.2005)

kasiex Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

super 🙂

Kasia, Kuba (24.01.03) i Borys (13.06.06)

elik Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

Mysle, ze rozumiem Twoja radosc 🙂 My tak ciagle czekamy na mowienie;-(
WIELKIE GRATULACJE !!!

Elik i Antek 2,5 latek

gosik Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

Gratuluję
Oby już tylko z górki, z dnia na dzień będzie coraz lepiej, a za miesiąc – dwa będziesz błagała żeby się zatrzymała

Pozdrawiam

Gosia

I moje Cuda

Filip i Igor

daglezja Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

…no to super !!! Teraz sie dopiero zacznie ;-))))))) pozdrawiamy

Zosia

porky Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

gratulacje :))

Juleczka 1,5 roku

gutek Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

Super! I życze wytrwałości w łażeniu za małą! :):)

(:Danielcio:)

bejka Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

no to teraz leć do sklepu po wygodne buty dla siebie – żebyś ją mogła dogonić

Bejka i Szy 25.01.2004

olinja Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

Cieszymy sie razem z Wami :o)))))

Ja i…

visenna Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

jak miło przeczytać takiego posta
super
cieszymy się z Wami

visenna i Ania (30 października 2005)

kotus Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

:o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) super !!!! :))))))))))

daga-j23 Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

Gratulujemy! Ale pewnie wiesz, że i zdrowo urodzone dzieci mogą nauczyć się chodzić do 18 miesiąca, więc wcale Twoja Córka nie jest do tyłu! Wszystkiego sięnauczy, w swoim czasie!

córcia Dagmary

kateczka Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

gratuluje:)

qulka Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

super – moje gratulacje,

A&M 04.03.2005

royksoop Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

Gratulacje!!! Moja Majcia tez pozno zaczela chodzic- miala 14 m-cy. W naszym przypadku jest to jednak dziedziczne- moj maz mial rowniez 14 m-cy jak zaczal tuptac Ja mialam 9-10mcy

Buziaki

Monia i Maja (28 stycznia 2004)

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

Pięknie 🙂
Tym bardziej, że Twoja córa chodzi w dużej mierze dzięki Wam, rodzicom.
Gratuluję 🙂

pigmej Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

Gratulacje

Pigmej

dora Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

Gratuluję!

Dorota+Kasia 14.02.03

czarna111 Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

cieszę się z Wami.. oby dalej też “szło” dobrze
pozdrawiam

ewike Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

Cieszę się razem z Wami. Dobrze wiem jak dużą musiałaś wykazać się cierpliwością. U nas też był to 17,1

Ewa z Przemkiem i Mileną

abcdefg Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

Gratulacje! milo czytac takie dobre wiadomosci (nawet jesli wiedzieliscie, ze i tak sie to stanie wczesniej czy pozniej – ale jednak). Usciski dla chodziaczka malego!

mama majowego synka ’05

olena Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

moje gratulacje!
Doskonale wiem co czujesz, ponieważ moja Marta zaczeła chodzić jak miała 18 miesięcy. Jak miała 9 miesięcy stwierdzono u niej obniżone napięcie mięśni. zaczeła raczkować tydzień przed skończeniem 12 miesięcy.
teraz jeszcze koślawi stopy i musimy dalej ćwiczyć /rehabilitacje/, ale i tak jest już OK.
Doskonale wiem jak cieszy każdy krok w takim przypadku!
pozdrowienia i ucałowania dla dzielnej córeczki!

Olena i Marta 13/11/04

olesia Dodane ponad rok temu,

Re: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA

super gratulacje!!!! Sama wiem, że jak dziecko ruszy po długiej rehabilitacji to jest duże szczęście. Mój Piotruś zaczął jak miał 2,5 roku.
ola

Znasz odpowiedź na pytanie: NARESZCIE CHODZI. HURAAAA?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Imiona dzieci
Co myslicie o tych imionach dla chlopcow?
Mieszkam w USA i polowa rodziny to Amerykanie. Chcialam wiec wybrac jakies uniwersalne imiona. Co sadzicie o tych: Adam Daniel Konrad Max Henry Dylan Roman
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Lustrzyca zaawansowana ciężarnych- słyszał ktos???
wczoraj wieczorem odkryłam że cierpię na tzw lustrzycę zaawansowaną ciężarnych... często się golę tam na dole, szczególnie w takie upały albo przed wizytą u cipologa... no i wczoraj wieczorem z
Czytaj dalej