Nie chce jesc deserkow :(

Moj synek ostatnio nie chce jesc deserkow. Dawalam mu juz chyba wszystkie deserki od 6 miesiaca ale po kazdym go trzącha.Na poczatku jadl a teraz nie chce ani lyzeczki.Zjada chetnie zupki pije soczki albo herbatki,kaszke na mleku ale chyba dobrze by bylo aby zjadal troszke owocow?? Poradzcie co powinnam zrobic czy zrezygnowac z deserkow , a co zamiast nich??
Pozdrawiam Kasia

Kubuś 24.07.2003 / Dominik 16.12.1996

5 odpowiedzi na pytanie: Nie chce jesc deserkow :(

jagoda2004-01-08 16:44:29

Re: Nie chce jesc deserkow 🙁

Nie martw sie, deserki zastepuj soczkami. Skoro dzieciak nie chce to mu nie wpychaj na siłę a jesli lubi soczki to podawaj je zamiast deserków.
A moze spróbuj zmienic pore podawania deserków. Jagódka jada deserki wieczorem ok 18.00, wtedy jest juz głodna po obiadku.
Pozdrawiamy.

Basia i półroczna Jagódka (28.06.2003)

milutka2004-01-08 22:28:11

Re: Nie chce jesc deserkow 🙁

Sandra ma to samo z mlekiem. Wczesniej piła i było dobrze, teraz spróbuje i nie chce. Deserki “wchodzą” tez tak sobie. Kupiłam za to Nestle te deserki mleczne, jutro zaczynam eksperymentowac.

Ewa, Sandra , Sebastian

anwa302004-01-08 22:37:53

Re: Nie chce jesc deserkow 🙁

spróbuj dać nestle – misiowy sad, agula jest tym zachwycona, zajada sie , az sama sie dziwię, bo dotychczas niczego nie jadała tak chetnie…oprócz cyca oczywiscie


anka z agulką 04.03.2003.

vieta2004-01-08 23:10:49

Re: Nie chce jesc deserkow 🙁

moja Julia za 4m-ce skonczy trzy latka i od początku nie chce jeść deserków……….i jakoś żyje…….jak nie chce to nie zmuszaj go…….no i powodzonka wam życzę

kleeo2004-01-08 23:15:39

Re: Nie chce jesc deserkow 🙁

moja Natalka tez tak miala czasem i wiesz co wtedy robilam? obok kaszki kladlam troche deserku, taki “owocowy kacik” i podawalam jej na lyzece razem z kaszka. Pomagalo zawsze, i wtedy gdy nie chciala kaszki i wtedy gdy nie chciala owockow. Moze sprobuj?


kleeo i Natalia (17m) gg 4443668

Znasz odpowiedź na pytanie: Nie chce jesc deserkow :(?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Na temat chrzcin.
Mam pytanko... Chrzcilyscie swoje dzieci. Powiedzcie mi czy goscie zproszeni,dali jakies upominki. My Oluta ochrzcilismy w Polsce. Skromny obiad,wino,ciasto...i tyle. Bylo ok.22 osob... Powiedzcie szczerze,czy wciaz jest ta tradycja dawania prezentow... Krzyzykow,pieniedzy,zabawek? Zprosilam wszystkich znajomych,rodzine i przyjaciol i
Czytaj dalej
Karmienie
Nie chce jesc deserkow :(
Moj synek ostatnio nie chce jesc deserkow. Dawalam mu juz chyba wszystkie deserki od 6 miesiaca ale po kazdym go trzącha.Na poczatku jadl a teraz nie chce ani lyzeczki.Zjada chetnie
Czytaj dalej