Nie chce pić

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)
  • Autor
    Wpisy
  • #69658

    jaewa

    Mój 4 miesięczny synek nie chce pić- próbowałam herbatki hipp i wodę. Jest karmiony mlekiem Nan. Z załatwianiem nie było problemów, jednak teraz od kilku dni dostaje 1 raz na dobę kaszkę i nadal nie chce pić- boję, że zaczną się problemy.
    Lekarz nie kazał mi się spieszyć z podawaniem soczków, bo synek miał alergiczne podejrzenia. Nadal ma problemy ze skórą i nadal nie wiadomo z jakiego powodu.

    Jak zachęcić dziecko do picia, no i jak to się dzieje, że nie czuje pragnienia? Kilka razy wypił trochę herbatki, ale to było przy wysokich temp, gdy dłużej byłam z nim na dworze.

    proszę o radę

    Ewa,
    Amelka Aniołek 2.04.2004 i Błażej 26.04.2005

    #894921

    ika

    Re: Nie chce pić

    Wiesz Igor też nie chciał pić.
    Na pociechę powiem, że wszak mleczko dostaje rozpuszczone w wodzie wiec wypiuja całkiem sporo płynów. W sumie zupą w jakis sposób tez mozna ugasić pragnienie. Może spóbuj się tym nadmiernie nie przejmować. proponuj mu co jakiś czas małą ilość herbatki czy wody – może trafisz na jakąś która mu zasmakuje. Moze z czasem zacznie pić więcej.
    A jak tam nózki??
    No i suuuper zdjecie!!!!
    Ale Wam Błażejek rośnie!!

    ika i Igor 01.04.2004



    #894922

    jaewa

    Re: Nie chce pić

    Dzięki za odpowiedź.
    Mam nadzieję, że masz rację, że nic mu nie będzie. 1 września idę na szczepienie i liczę na to, że lekarz pozwoli podawać już soczki. Soczki chyba dzieci lubią, więc może wreszcie zacznie pić!
    Z nóżkami wszystko dobrze, tzn nic mu już w kolankach nie przeskakuje- teraz po skończonym 4 miesiącu mamy kontrolną wizytę.
    Nadal leczymy skórę, teraz czeka nas wizyta u dermatologa. Acha, no i rutynowa kontrola okulistyczna.

    To było zdjęcie z początku czerwca, a teraz Błażej to już duży chłopak:

    pozdrowienia i buziaki dla Igorka
    Teraz pewnie już nie możesz za nim nadążyć- tak biega! A na wiosne szykuj rowerek

    Ewa,
    Amelka Aniołek 2.04.2004 i Błażej 26.04.2005

    #894923

    ewike

    Re: Nie chce pić

    Skoro wypił przy upałach to nie zamartwiaj się czasami czuje pragnienie. Moje dziecko cycowe, dostało1 picie około 6 miesiaca zycia i nie zaakceptował jeszcze długo niekapka a butelki do dziś mimo, że juz4 m-ce nie karmię. Teraz a rozpoczął 14 miesiąc też nie wypija za dużo, nawet trudno mi to kontrolowac odkąd ma kubek bez podziałki ale wydaje mi się, że góra 50 ml.dziennie. Grunt to regularnie i cierpliwie próbować

    Przemek (07.2004) i Ewa +

    #894924

    ela73

    Re: Nie chce pić

    Mam, niestety podobny problem. Mój mały 14-go skończył 5 miesięcy. Karmię go piersią, od miesiąca je zupki i pije soczk. No właśnie i ztym piciem jest horror. Za nic nie chce pić z butelki, więc podaję mu je łyżeczką, ale niewiele wypija, bo takie podawanie musi trochę trwać. Chętniej je zupy i t teraz przekonuje się do deserków, ale przez to, że mało pije ma zaparcia. Próbujemy na różne sposoby, np. podajemy mu soczek za chwilę butelkę, żeby chociaż parę łyków zlapał. Zauważylam, że chętniej wypije jak mu mąż poda, niż ja. Staram się też dolewać wody do zupek i deserków.
    Pozdrawiam Ela, PIotruś
    P.S. Czy może problemy ze skórką Twojego dzidziusia mają coś wspólnego z trądzikiem niemowlęcym? Mój synuś miał okropny, dostał go w, gdy miał 4 tygodnie, ale ślady na buzi ma po dziś dzień.

    #894925

    jaewa

    Re: Nie chce pić

    Też myślałam, ze to trądzik, bo gdy zaczęły się problemy to tu na forum trochę poczytałam. Jednak nasz lekarz wykluczył trądzik. Podejrzenia były, że to alergia pokarmowa na białko, bo problemy ze skórą zaczęły się, gdy mały zaczął być dokarmiany sztucznie. Dostaliśmy Nutramigen (bleee), ale nie było poprawy, więc i alergia została wykluczona. W końcu trafiliśmy do alergologa, który podejrzewał alergię na pyłki, bo mój mąż na na pyłki zbóż (to był okres, kiedy bardzo pylą). Skończyło się na tym, ze zdiagnozował problemy jako zapalenie skóry. Mamy maści robione- inna na dzień, inną po kapieli (z reszta mieliśmy już kilka razy juz te mazidła zmieniane).
    Niestety skóra raz na kilka dni wyglada lepiej, a potem znów jest gorzej- mały ma szorskie rączki, nóżki i czasem brzuszek, całe ciało jest bardzo suche. Teraz spróbujemy coś z tym zrobić u dermatologa.

    No ale w końcu piszę w dziale „KARMIENIE”…
    Skoro karmisz piersią to z tego co się orientuję to na początku leci napój a nie pokarm, wiec trochę mały pije. Życzę, żeby szybko skończyły się problemy. Ja dzisiaj Błażejkowi nie dam kaszki jeśli się nie załatwi.

    pozdrawiam

    Ewa,
    Amelka Aniołek 2.04.2004 i Błażej 26.04.2005



    #894926

    smoki

    Re: Nie chce pić

    Michal tez nie pije a powinien bo wsuwa i zupe i deserki i kaszki a on nie chce i kropka.
    Herbatka be
    Soki be
    Woda be

    Ale tak naprawde jak jest duzy upal i naprawde chce mu sie pic to wypije wszystko co mu sie da 🙂

    Zdazylo mu sie to chyba z 5 razy w zyciu a ma juz 6 i pol miesiaca

    smoki, Dawidek i Michał

    #894927

    ika

    Re: Nie chce pić

    Ja nie mogę!!
    Dopiero teraz zajrzałam a tu takie piekne zdjecia!!!
    No Błażej jesteś taaaaki słodki, ze mam ochotę Cie uściskać.
    Mam nadzeję ewo, ze dermatolog wymyśli cos sensownego w sprawie tej wysypki.
    Owszem Młody ucieka ( zwłaszcza jak próbuję go złapac przed kałużą masz 100% pewności, ze w nią specjalnie wleci ) Biega, rozrabia i robi naturalnie to czego absolutnie NIE WOLNO
    Pozegnałam już sowje grzeczne dziecko i przywitałam Młodego ciekawego świata i badającego granice ( wytrzymałości mamy ) Odkrywcę
    Ale jak zawsze najukochańszego na swiecie
    Pozdrawiam ciepło

    ika i Igor 01.04.2004

    #894928

    gucia82

    Re: Nie chce pić

    moj synek tez nie chce pic. daje mu bebiko 2R i kaszki mleczne wiec gęste czyli powinno mu sie chciec pic a tu nic. ale pediatra stwierdzila ze skoro nie chce a nie ma zadnych problemow w zwiazku z tym to widocznie ma odpowiednia ilosc wody.
    najwazniejsze zeby robil siusiu (o odwodnieniu swiadczy mniej moczu, jest on ciemniejszy i ma ostrzejszy zapach). jesli nie ma z tym klopotu to wszystko ok

    #894929

    mloda

    Re: Nie chce pić

    A czy karmisz go piersią też?

    Mój synek dopiero chyba około 10 miesiąca zaczął normalnie pić herbatkę, bo tak to nie było mowy o piciu. Ale moze dlatego ze był na piersi, jak go odstawiłam w dzień od piersi od razu zaczął pić herbatke.

    Może twoje dziecko po prosdtu napija sie tym mlekiem ktpore mu dajesz.
    Nie martw się, ja tez ie martwiłam, ale jak widzisz to sie zmienia.
    Proponuje codziennie przygotowywac troche herbatki rumiankowej w butelce i próbować.

    pozdrawiamy

    Młoda i Mateuszek

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close