Nie wiem co mam myslec

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #62556

    andaj

    29.I.05 miałam @, dosyc skąpe więc lekarka przepisała mi Duphaston od 16-25dc. Ostatnią tabletkę wziełam 22.I.05, 24.I.05 byłam na USG i lekarz stwiedził w jednym jajniku ciałko żółte. Moje pytanie jest takie, po jakim czasie od odstawienia Duphastonu powinna pojawi się @, bo jak do tej pory jej nie ma, strasznie bolą mnie piersi i czasami podbrzusze (kuje). Trzy dni temu robiłam test ciążowy i niestety. Nie wiem co myślec.

    ania

    #795504

    Anonim

    Re: Nie wiem co mam myslec

    Po pierwsze, skoro @ miałas to dzisiaj masz 35dc, tak??Jakie duze masz cykle??Duphasto lekarka ci dala, zeby je skrocic, wiec to nie jest powiedziane, ze masz do 5 dni po odstawieniu leku dostac @, bo to nie logiczne.Takie rzeczy dotyczą kogos, kto bierze progesteron od owulacji 10 dni, na wydłuzenie 2 fazy, lub z innych przyczyn i wtedy po zakonczeniue @ sie pojawia do 4-5 dni.Ty brałas chyba ten lek jeszcze przed owulacją, wiec @ moze przyjsc nawet za 4 dni.

    No chyba, ze ty cykle masz po 27-28 dni, wiec owszem, @ powinna juz byc, bo Duphaston bralas po owulacji.
    Nic wiecej ci nie pomoge, musisz poczekac jeszcze z 5 dni i wtedy test powtorz.
    Napisz, jak długie masz cykle i jak to sie ma do bolu pieris, bo moze twoja oznaka poowulacyjna sa piersi, od kiedy cie bolą???

    37cykl/ 13po zabiegu
    Mama Damianka 29.05.1998 i Aniolkow V 2002, I 2004



    #795505

    andaj

    Re: Nie wiem co mam myslec

    Cykle mam raczej około 33dni. Ale ostatnio miałam to strasznie rozregulowane i trudno cokolwiek stwierdzic. Jeśli chodzi o Duphaston to odstawiłam go 10dni temu. Co do piersi to raczej nigdy mnie tak nie bolały, ale to może po Dup., bolą chyba od tygodnia.

    dzięki i pozd
    ania

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close