niech was usciskam kochane moje

pamietacie mnie jeszcze???he?
to wasaza szalona matka…
i prawie poltoraroczna Ewuska

jejku juz sie od klawiatury odzwyczailam hihi piszejak zolw

no wiec jak by kto pytal to wyprowadzilam sie na NOWE SWOJE WLASNE NIE WYNAJMOWANE MIESZKANIE
moi rodzice maja internet i czesto ich odwiedzam ale ostatnio zaplatal sie jeszcze jeden problem:jeden komputer ma podlaczone takie cos (nie wiem jak to sie nazywa)i w nim trzeba kombinowac z numerem IP ja znam tylko jeden stary….z starego mieszkania wiec jesli jest zajety wywala cala siec (ups hihi)byly pewne nie przyjemnosci ale…zauwazylam jedna rzecz nowi panstwo wynajmujacy moje stare mieszkanie nie siedza przy kompie po 21 hihiale i tak boje sie ze znowu wywali cala siec i bede miala na glowie administratora a na drugim komputerze moj kochany braciszekj postawil sobie serwer i nie moge z niego kozystac buuuuu(kto twierdzil ze dobrze miec rodzenstwo???he?)wiec dzialam po omacku….tak jak dzis …muszeczekac az moj mezus ma na rano,wieczorem usypalam ewe,jade do rodzicow,i czasem skusze sie zeby wprowadzic moj stary Ip…i dzis sie udalo….skaplikowane ale prawidziwe hihi

ewa….no wiec moje drogie ewulek ma juz…poltora roku….zaczela slicznie mowic i wychodza juz jej zdania…czasem musze sie domyslic o co jej chodzi czasem nie zaczela bawic sie w grupie,ach…i zaczela sie namietnie calowac….caluje wszystko:mamae tate dzieci,pania w sklepie…lalki itprozumie juz wszystko….

pojawil sie tez problem wagowy…..moja paniusia wazy tyle ile 6 mies dziecko…..w dodatku schudla pol kilo i mies temu waga stnela na 8 i pol kilo…
pani doktor ktora zawsze powtarzala niechce niech nie je powiedziala wpychac!!!!!na chama!!!!!we wtorek idziemy sie wazyc i zobaczymy czy cos przytyla…jesli nie przytyla co najmniej pol kilo idziemy na badania bedzie trzeba powaznie sie tem,u przyjzec…

w poniedzialek idziemy po okularki…ma je nosiuc przez 15 minut dziennie codziennie
ideczytac co u was slychac
do zobaczenia…..kiedys

AUTOR:SZALONA MATKA 17 MIES EWUŚKI Z PRAWIE PELNYM UZEBIENIEM :0)

23 odpowiedzi na pytanie: niech was usciskam kochane moje

lea Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

hej hej, trzymaj sie dzielnie, niech brat ci jakos pomoze z kompem bo inaczej wyslemy mu ekipe z forum i … hihihihi 😉

pozdrowienia dla dzielnej ewy, niech ja za wszystkie mamusie forumowe!

Lea i Mateuszek (14.03.03)

ola2 Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

HA HA HA. Wreszcie jesteś, 3 dni temu napisałam o Tobie posta “co z Czarną” czy cos takiego.
Szkoda że nie masz sieci u siebie. Pozdrów Ewcię, i powiedz żeby jadła bo moja 7 miesięczna Asia pół o kilo ją wyprzedza.
Pozdrawiam Cie szlona matko.
Ola

pikpok Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

Witaj, witaj:)) Olo też kumaty spryciula ale z mówieniem to pewnie gorzej niż u Ewci:))) Olo waży już 13kg, więc jako mężczyzna mógłby Ewcię ponosić na rączkach hi,hi. Teraz ma końcówkę przeziębienia i też nie chce jeść, mam nadzieję, że mu tak nie zostanie… A co do okularków- pokażesz nam jak Ewunia w nich wygląda? Jak byłam mała (do czwartego roku życia) też nosiłam okularki a teraz już nie muszę;)

Pozdrawiam no i trochę zazdroszczę wyremontowanego mieszkanka

Agnieszka i Olo (ur. 11.01.2002)[Zobacz stronę]

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

13 kilo????niech nam odda chociaz kilogram….ewa z swoim 8,5 kg pewnie wygladalaby przy nim mizernie hihi

AUTOR:SZALONA MATKA 17 MIES EWUŚKI Z PRAWIE PELNYM UZEBIENIEM :0)

czarna Dodane ponad rok temu,

no i czas isc;-((

ciemno…mama chce spac….jade…a ja tak boje sie jezdzic po ciemku

poczytalam….
Bruni….jestem z toba…bedzie dobrze…

AUTOR:SZALONA MATKA 17 MIES EWUŚKI Z PRAWIE PELNYM UZEBIENIEM :0)

pikpok Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

Dobra:))) oddamy kilogram za dwa ząbki i jedno zdanie Hi,Hi

Agnieszka i Olo (ur. 11.01.2002)[Zobacz stronę]

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: no i czas isc;-((do smoki

zapomnialam dodac….z sakury mnie juz wywalilo….
smoki….nie kasuje mnie prosze hihihi…..(post o uzytkownikach duszach mojego autorstwa wykasuj hihihi)

AUTOR:SZALONA MATKA 17 MIES EWUŚKI Z PRAWIE PELNYM UZEBIENIEM :0)

beatab Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

Jak fajnie widzieć szalona matke na forum:)))
zaglądaj częściej:)

Beata & Patryk(03.03.03) [Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

Czarna!!!!!!!!!!!!!! ja również powracam jak z za światów.
Ciężki żywot masz z tym internetem a ja jestem zepsuta a raczej chora!!!!!! mąż kazał mi iść do psychiatry wpadłam w sidła szaleństwa internetowego 🙁 oj długa droga przedemną.

Całuski dla Ewy i Ciebie od Michałka który woła mama daj mniaki ( czytaj ziemniaki) mały kartoflarz hi hi hi

kleeo Dodane ponad rok temu,

co z oczkami?

witaj, dobrze cie widziec po dlugiej nieobecnosci 🙂
Co Ewa ma z oczkami? dlaczego ma nosic okularki? pozdr.


kleeo i Natalia (ur.26.07.02)

garfield Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

Fajnie ze sie pojawilas.
I chyba mamy podobny problem. Sara ma prawie 9 miesięcy a wazy 6 i pół. Lekarz na razie nic sie tym nie przejmuje, ale ja zaczynam. Sara dobrze wygląda, jest pucus na twarzy, nużki tez ma grubiutkie. Juz sama staje, sama siada. Raczkowac chyba sie nie nauczy bo zacznie od razu chodzic. Nie je zbyt duzo, ale ja nie umiem w nia wmuszac jak nie chce….
Pozdrowienia dla Ciebie i Ewy.
Zaglądaj i pisz częsciej!!!!
papa

Gosia i księżniczka Sara ur 23.09.02

goha Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

No nareszcie się odezwałaś. Nie wiem czy wiesz, ale byłaś juz poszukiwana
Gratuluję mieszkanka

Pozdrawiam
GOHA i Dareczek
już dwa miesiące!!!

pluto Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

Cześć Czarna……….bardzo mi miło że się pojawiłaś…….wszystkim tu Ciebie brakuje………gdzie te czasy, jak pisałyśmy tyle na gg? Buuuuuuuuuuu………….

Julka kulka i Karolek, który właśnie zaczął 12 miesiąc!!!!!!!!!!

renia Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

Super, teraz, jak opanowalas komputer, to moze bedziesz tu czesciej zagladac!!!!!!!!!
Wiesz, ze sie za Toba stesknilam. I moglabys podac nr. tel na priv, mialysmy isc do ZOO, pamietasz?

Renia
mama Asi (listopad 1999) i Ani (listopad 2001)

Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

oj, chudzielec z tej Ewuni, chudzielec…

a nie mówiłam, że Krzyś ją niedługo przegoni ???

waży już 9 kg !!!

pozdrawiam

p.s. czarna, pokazuj się częściej !!! pusto tu bez Ciebie…

[i]Ewa i Krzyś (6 i 1/3 mies.)

Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

Właśnie ostatnio zastanawiałam się, co u Was słychać… oj z wagą to kiepsko Julcia chyba waży około 9 kg, wpychaj jej jedzonko, może kaszki? Powodzenia i buziaki dla Ewuni.

[i] Asia i Julia (10 m-cy)

o-d Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

Cześć Czarna!
Zaglądaj do nas! Kombinuj kiedy tylko możesz!

Koniecznie napisz, co z Ewą. faktycznie moja Basia waży podobnie ???

buziaczki!

Ola+Staś+Tadzio+Basia

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

Tęsknimy :))))

Anka i Basiulec (5 m-cy i 3/4)

smoki Dodane ponad rok temu,

:)))))))))))

czarna! czarna! czarna przylazla :)))))))))))))))))))))

Pozdrowienia
smoki i Dawidek
(9 miesiecy i 1/4!)

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: no i czas isc;-((do smoki

czarna zostaniesz honorowa dusza Forum 🙂

Pozdrowienia
smoki i Dawidek
(9 miesiecy i 1/4!)

Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

Myślałam o Was dzisiaj, przypomniało mi się że Ewunia ma już półtora roku!!! Uściskaj ją od ciotki. Może spotkamy się znowu w bajdocji :-))))
P.S. Nati też zrobiła się “całuśna” i też gada jak najęta 🙂

Kaśka z Natunią (prawie 15 miesięcy 🙂

smoki Dodane ponad rok temu,

PS

I mysle ze smoki trzebaby zablokowac za nalogowe nie-uzywanie polskich znakow hihi

Pozdrowienia
smoki i Dawidek
(9 miesiecy i 1/4!)

gosiek Dodane ponad rok temu,

Re: niech was usciskam kochane moje

i my Cię mocno ściskamy !!
super że wróciłaś- czytaj wszystko dokładnie i bądź na bieżąco :-))

Gosiek i Tamara ur.10.05.02.
/

Znasz odpowiedź na pytanie: niech was usciskam kochane moje?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam z dzieckiem taki problem
wycinanie polipow
ma ktos z was jakies doswiatczenie z tym? bardzo sie denerwuje, Julianka bedzie miala n koniec lipca wycinane, nawet nie musi zostac w szpitalu ponoc rutyna , ale ja sie
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Kiedy dziecko...
...nie może zrobić kupy, wystarczy tylko podłożyć mu nową, świeżutką i pachnącą pieluszkę- kupa murowana! Nam czasami udaje się zużyć 3 pieluchy przy jedej zmainie, hihi - a
Czytaj dalej