Forum: Karmienie

Nierówne PIERSI :(((

Cześć wszystkim karmiącym! Mam problem z moim biustem; karmię synka cały czas a on wyraźnie preferuje jedną pierś (z tej drugiej odciagam pokarm) i właśnie ta “jego ulubiona” jest zdecydowanie większa! Czy to mi kiedyś zniknie? Kiedy??? Co mam teraz zrobić? Z góry dzięki za pomoc

6 odpowiedzi na pytanie: Nierówne PIERSI :(((

anturia Dodane ponad rok temu,

Re: Nierówne PIERSI :(((

Witam
Nic sie nie martw jeszcze w trakcie karmienia obie piersi powinny sie wyrownac jednak musisz pilnowac zeby z tej drugiej tez jadl
Pozdawiam Anturia

suzzie Dodane ponad rok temu,

Re: Nierówne PIERSI :(((

Skąd ja to znam,
nie łudź się nic ci się nie wyrówna!!!!!!! po zakończeniu karmienia piersią -owszem, ale do póki karmisz….a dziecię wyraźnie woli tę jedną – nie będa równe….
moje też nie są – już się z tym pogodziłam
Nie pomogło częściejsze przystawianie małego do tej gorszej piersi, nie pomogło, odciąganie ani masowanie…..
po zakończeniu karmienia wszystko wróci do normy….nie martw sie – to dość częste zjawisko wbrew pozorom
pozdrawiam Zuzia

Michałek 11 sierpnia 2004.

Dodane ponad rok temu,

Re: Nierówne PIERSI :(((

to sie niestety czesto zdarza. mysle, ze róznice znikna za jakis czas po karmieniu.

patrycja78 Dodane ponad rok temu,

Re: Nierówne PIERSI :(((

Witaj!
Ja ten problem mam niestety cały czas. Z natury mam nierówne piersi… Mama pocieszała, że jak będę karmić to się wyrównają. No ale jak na złość moja córa preferuje ta większą, która powiększyła się jeszcze bardziej. I na ironie wlaśnie ta większa ma więcej mleka. Do mniejszej też ją przystawiam, ale possie troszkę i zaraz się złości, że nic nie leci. Więc ja to juz chyba nie mam sie co łudzić na wyrównanie co?? Ale miejmy nadzieję, że Tobie wszystko wróci do normy.

Pozdrawiam

Patrycja i Marianka

anjako Dodane ponad rok temu,

Re: Nierówne PIERSI :(((

Dziękuję Zuziu! ja też mam ten “problem” i fajnie znaleźć pocieszenie. Bałam się że nawet po karmieniu nie wyrównają się a Ty przywróciłaś mi nadzieję. Co więcej ta mniej lubiana pierś chyba nie ma już pokarmu :-((((.Pozdrawiam

suzzie Dodane ponad rok temu,

Re: Nierówne PIERSI :(((

Bardzo mi miło
ja tez mam pokarm tylko w jednej….:((((((((
Całuje
Zuzia I Michałek 4mce

Bo najlepsza w Polsce jest….

Znasz odpowiedź na pytanie: Nierówne PIERSI :(((?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jedno- i dwulatki
mmr
dziewczyny, czy mmr jest ok czy też polecacie zakupić jakąś inną szczepionkę? słyszałam dużo sprzecznych informacji na temat tej szczepionki (podobno ma coś wspólnego z autyzmem) już nic nie wiem
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Jak dodać zdjęcie?
Pewnie juz o tym było, ale ja jestem jakaś oporna na technikę i coś mi nie wychodzi. Jakby ktoś mógł mi napisać tak "po chłopsku" :) Pozdrawiam Marysia
Czytaj dalej