nieskuteczność clo

Mam pytanie do osób, którym nie pomogło clo, a miały monitoring.
Czy nieskuteczność clo może się objawiać tym, że pęcherzyki w ogóle nie rosną (w odpowiedniej części cyklu), czy też raczej rosną, a nie pękają lub nie dochodzi do zapłodnienia, mimo że clo pomogło na owulację?

Czy zdarza się, żeby po clo… tak nic a nic nie urosło, tylko był obraz malutkich pęcherzyków licznych, typowych dla PCOS?

13 odpowiedzi na pytanie: nieskuteczność clo

natusia Dodane ponad rok temu,

Re: nieskuteczność clo

Leo, u mnie pecherzyki rosly po clo ale czesto nie pekaly, albo rosl ledwo jeden pecherzyk, natomiast z opowiadan wiem, ze nie wszystkie kobiety dobrze reaguja na clo, i wlasnie nie rosna im pecherzyki jak przy pcos. no a opcja z niezaplodnieniem niestety chyba zdarza sie najczesciej.
pozdrawiam

Natusia + [Zobacz stronę]

karolakoj Dodane ponad rok temu,

Re: nieskuteczność clo

Nie wiem jak to jest zazwyczaj, ale u mnie było następująco: w pierwszym cyklu po clo dwa pęcherzyki ładne, w drugim jeden pęcherzyk podwójny ładny, w trzecim jeden zwykły pęcherzyk oraz małe pecherzyki jak przy PCOS, w czwartym cyklu jak w trzecim… przy czym jeden raz pęcherzyk pękł sam, dwa razy miałam podany pregnyl, czy ovitrelle, a raz zrobiła się torbiel, czyli pęcherzyk postanowił ni epęknąć…… z tego wnioskuję, ze clo czasem działa, a czasem nie, a do pekania pęcherzyków ma sie nijak.
Cium
karola

Bercik

lea Dodane ponad rok temu,

Re: nieskuteczność clo

Tak, wiem, ze na pękanie w sumie nie pomaga, jakos tak mi sie napisalo… wlasciwie chodzilo mi o to, czy nie rosnie nic sensownego.
Uciekl mi monitoring i po 20 dc juz nic nie bylo widac, i teraz moge sobie zgadywac – bylo cos wczesniej czy nie. Do tego niestety juz widze, ze jak “dobrze” pojdzie, to monitoring w nastepnym cyklu znowu wypadnie, bo w swieta go robic przeciez nie bede 🙁

suminka Dodane ponad rok temu,

Re: nieskuteczność clo

a u mnie po clo to jest totalna porażka. Przez dwa cykle po 1/2 tabletki 0 pęcherzyków endo <6 mm. Jeden cykl 1 tabletka i łaskawie 1 pęcherzyk. Nie było problemów z pękaniem ale endo to raczej nie rewelacyjne

Suminka
IUI 3:0
ICSI 1:0

natusia Dodane ponad rok temu,

Re: nieskuteczność clo

po clo podobno jest problem z endo. ja raz mialam az 11mm i ginka byla w szoku ze takie duze. normalnie tez mi kolo 6mm wychodzilo.

Natusia + [Zobacz stronę]

karolakoj Dodane ponad rok temu,

Re: nieskuteczność clo

a wiesz co…. jesli Twoj lekarz pracuje także w jakimś szpitalu, to napewno będziesz mogła podejsć na chwilke, zeby sprawdzili, czy cos urosło, czy nie :). Zapytaj, przecież nic nie tracisz.
Cium
karola

Bercik

lea Dodane ponad rok temu,

Re: nieskuteczność clo

No tu jest problem, bo on pracuje w szpitalu w innym miescie 😉

Zdecydowalam sie sprobowac z testami owu, w sumie nie ryzykuje wiele. Czytalam, z enie maja sensu, jesli LH jest wysokie od poczatku cyklu – ale u mnie chyba tak nie jest, bo probowalam testow owulacyjnych na poczatku tego roku i nie mialam wskazan typu – test pozytywny non stop.

Pomarudzilam sobie i skonczyl sie cykl.
Uffff!
Kurcze jaka to radosc u osoby, ktora ma cykle dlugie i nieregularne, a wie, ze ciazy nie ma…
i jakie perspektywy 😉
12/13 dc bedzie w Wigilie ;P
a 20 dc, czyli tam, gdzie prawdopodobnie mialam owu w tym cyklu, sylwester 😛
z monitoringu raczej nici, ale za to jakie ladne terminy na starania 😉

natusia Dodane ponad rok temu,

Re: nieskuteczność clo

Leo, a nie uda Ci sie podjechac na monitoring?
tak czy siak faktycznie TE dni wypadaja Ci w dni magiczne, moze magia zadziala?:)
pozdrowionka ze sniegopadajacej warszawy;)

Natusia + [Zobacz stronę]

lea Dodane ponad rok temu,

Re: nieskuteczność clo

Monitoring odpada, gin nie przyjmuje w swieta… nawet bez swiat byloby ciezko (12 dc w sobote, a on przyjmuje w poniedzialek dopiero; normalnie, bo w swieta nie).

Kupilam testy, juz przyszly (szok, ale tempo! 🙂 ) i zaraz po nowym roku pojde tylko sprawdzic, czy cos brzydkiego sie nie zrobilo… :/

natusia Dodane ponad rok temu,

Re: nieskuteczność clo

Bede trzymac kciuki:)

Natusia + [Zobacz stronę]

lea Dodane ponad rok temu,

Re: nieskuteczność clo

Dzieki 🙂

Ech, jakie poczatki cyklu sa wspaniale… 🙂

kaja26 Dodane ponad rok temu,

Re: nieskuteczność clo

no nie zawsze są fajne;) ale u mnie tez jakiś optymizm niewiadomo skąd, może coś dobrego na forum się wydarzy? działaj Lea, kto wie czy za rogiem……..

lea Dodane ponad rok temu,

Re: nieskuteczność clo

No nie, po negatywnym tescie i czekaniu ponad 30 dni – sa fajne…
a tak poza tym to nie 😉

Znasz odpowiedź na pytanie: nieskuteczność clo?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam z dzieckiem taki problem
3 ci migdal?
mam pytanie moje blizniaki mialy usuniete migdaly 4 lata temu,ale ostatnio hematolog zalecila szymonowi zbadanie,czy migdal nie odrosl,bo stale ma katar i mowi przez nos.czy ,ktoremus z waszych dzieci odrosly
Czytaj dalej
Dla starających się
Jestem zalamana
Zkonczylam brac opakowanie Duphaston i Colistilbegyt ktore bralam na wywolanie jejczkowania bo tak bardzo chce z kochanym miec dziecko az sie rozplakal gdy zobaczylam na wkladce plamienia. Powiedzcie mi moje drogie
Czytaj dalej