niesprawiedliwosc…buuuu…

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)
  • Autor
    Wpisy
  • #17138

    Anonim

    …to niesprawiedliwe! Maz sobie poszedl na imprezke, a ja siedze w domu z dzieckiem….Na szczescie chwilowo spiacym…..Jestem kura domowa! Mamuska uwiazana cycem przy dziecku…bbuuu…. Mam nadzieje, ze do 18ego czerwca nam sie jakos znormalizuje, to wtedy sobie odbije………..Buuu….

    guciak i Ninka ur. 27.04.2003

    #245012

    nata

    Re: niesprawiedliwosc…buuuu…

    my zadko imprezujemy-narazie hi hi ,ale wyjatkowo koledzy z pracy mariusza wyciagneli nas na dyskoteke jak kacper mial 3 miesiace,tylko musielismy wrocic na karmienie juz o 3 rano hi hi ,,ale to wystarczylo bylo ok ;-))))))
    jeszcze z miesiac poltora ,albo i nie 😉 i zostawisz dzidzunie z babcia i czmychniecie razem ;-))))

    NATAla i KAPEREK (6 miesiecy !!!)



    #245013

    asiulek

    Re: niesprawiedliwosc…buuuu…

    Ja tez buuuu…..
    Mialam isc za tydzien na wieczor panienski na dyskoteke i co i nie pojde bo maz wyjezdza i nie mam z kim malenstwa zostawic.

    Asia z Jeremim (04.03.03.)

    #245014

    pluto

    Re: niesprawiedliwosc…buuuu…

    Nie martw się kuro…………za niedługo sobie odbijesz….hi,hi………..

    Julka kulka i Karolek, który właśnie zaczął 11 miesiąc!!!!!!!!!!

    #245015

    pluto

    Re: niesprawiedliwosc…buuuu…

    Pamiętam jak mój mąż poszedł na imprezę, jak jeszcze byłam w ciąży, a wtedy musiałam leżeć bo groził mi poród przedwczesny……dostawałam bzika w domciu……

    Julka kulka i Karolek, który właśnie zaczął 11 miesiąc!!!!!!!!!!

    #245016

    2011gosia

    Re: niesprawiedliwosc…buuuu…

    jak to jest jak mąż wychodzi sam a kobieta zostaje. my nigdy nie chodzimy oddzielnie na imprezy. nie wyobrażam sobie tego,żebym ja została z dzieckiem a on na parkiecie. basen, kino, rozumiem ale nocna impreza???????????

    GOSIA z OLIWIĄ ( 5 miesięcy )



    #245017

    Anonim

    Re: niesprawiedliwosc…buuuu…

    …no wiec ja juz ukladam strategie, jakby tu 18ego czerwca wyrwac sie na koncert……..:-))Jak wszystko pojdzie zgodnie z lpanem, to mala zostanie w domu z tatusiem i butla, a mamusia fruuuu!!:-)) Musie sie udac!:-))

    guciak i Ninka ur. 27.04.2003

    #245018

    Anonim

    Re: niesprawiedliwosc…buuuu…

    a niech sobie idzie! Lepsze to, niz mialby mi sie po domu sfrustrowany snuc……:-))Zreszta na balety tez by nie dostal przepustki, ale to byly urodziny naszego kumpla, wiec niech juz ma…………..:-)) Zreszta gdyby mala nie dala mi wczoraj w nocy tak popalic, to moze wszyscy razem bysmy poszli……….:-))) Ale sa i pozytywy- dzisiaj ja nie mam kaca, a inni wrecz przeciwnie……………:-))) Pzdr!

    guciak i Ninka ur. 27.04.2003

    #245019

    miro

    O NIE!!!!

    ŻADNYCH TAKICH !!!!! CZY TO DYSKOTEKA, CZY URODZINY KUMPLA CZY NAWET WIZYTA U SAMEGO PREZYDENTA – NIE MA!!!! ALBO SIĘ ŚWIETNIE BAWIMY RAZEM ALBO RAZEM SIEDZIMY W DOMKU Z DZIECKIEM. ŻADNYCH SAMOTNYCH WYPADÓW I BASTA!!!!!

    KASIA I MIŁOSZEK 17.05.02

    #245020

    Anonim

    Re: O NIE!!!!

    nieee….To ja bym tez wtedy nie mogla nigdzie sama………A ja czasami musze sama! I on tez……….:-)) Akurat nie mowie o tym wczorajszym wyjsciu, tylko tak ogolnie..:-)) Pzdr!

    guciak i Ninka ur. 27.04.2003



    #245021

    miro

    Re: O NIE!!!!

    NO OCZYWIŚCIE GUCIA WSZYSKO ZALEŻY OD UKŁADÓW W PARTNERSTWIE. JAK WYCHODZICIE TAK CZASAMI SAMI I JEST OK TO W PORZĄDKDKU!!! U NAS BY TO NIE PRZESZŁO ZA DUŻO BYŁOBY PYTAŃ, NIEDOMÓWIEŃ, ZŁOŚCI NA SIEBIE….ACH TA ZAZDROŚĆ!!!!!

    KASIA I MIŁOSZEK 17.05.02

    #245022

    Anonim

    Re: O NIE!!!!

    wiesz, my wczesniej (przed tym, jak zostalismy para) znalismy sie kuuupe lat, i zaliczylismy tysiace wspolnych imprez, i wtedy zadne z nas niczego nie ukrywalo (nie bylo potrzeby- bylismy przyjaciolmi) i chyba to nam dalo taki zdrowy uklad. Pzdr!

    guciak i Ninka ur. 27.04.2003

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close