Nimfomania

Witajcie!
Mam może troszkę dziwne pytanie, ale może orientujecie sie na czym polega NIMFOMANIA, bycie NIMFOMANKĄ? Bardzo mnie to zastanawia.

Pozdrawiam

Agnieszka i Kubuś (30.11.2004)

8 odpowiedzi na pytanie: Nimfomania

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: NIMFOMANIA

Jesli sie nie mylę jest to kobieta która lubi facetów ( dokładniej sex ) o ile się nie mylę ale chyba nie

elik Dodane ponad rok temu,

Re: NIMFOMANIA

To damski odpowiednik erotomana. Lubi facetow w duzych ilosciach;-)

elik i antek 21 mies

angica Dodane ponad rok temu,

Re: NIMFOMANIA

NImfomania jest to chorobliwie wzmożony popęd płciowy u kobiet.
Moim zdaniem mocno nadużywa się tego słowa w naszym kraju…
Pozdrawiam

Gosia i Olivia (26.06.2005)

abcdefg Dodane ponad rok temu,

Re: NIMFOMANIA

Nie tyle lubi, co bardzo bardzo bardzo lubi! 🙂 Nawet obsesyjnie – i musi zaspokajac swoje zadze duzo czesciej niz “normalna” kobieta. I wyobrazam sobie, ze wszystko kojarzy jej sie z jednym, jest b. pobudliwa i rzuca sie na faceta jak wyglodniala samica. 🙂

A czemu Cie to zainteresowalo? ;))

Mateusz 08.05.2005

wasia Dodane ponad rok temu,

Re: NIMFOMANIA

Nimfomanką określa się kobietę o chorobliwym popędzie seksualnym. Ciągłe myślenie o seksie, ciągła ochota, mnóstwo partnerów – nie ważne z kim i jak – byle jak najczęściej. Nadpobudliwość i nerwowość, jak na głodzie narkotykowym. Nimfomance może pomóc psychiatra i psycholog – poprzez leki i terapię.
Znałam na studiach jedną dziewczynę o takich skłonnościach, było mi jej szczerze żal. Leczyła się, czy z dobrym skutkiem – nie wiem.

Aga i Ania 2 latka 7 miesięcy

kluseczka21 Dodane ponad rok temu,

Re: NIMFOMANIA

Zainteresowało mnie to bo moja koleżanka mówi o sobie, że jest nimfomanką.
Nie wiem, ja bynajmniej nie zauważyłam u niej żeby ciągle miała ochotę na sex. Więc sama już nie wiem jak to z nią jest. Chyba dam jej do poczytania te wszystkie posty i niech się upewni czy nią jest.

Dzięki za odpowiedzi!!!
Pozdrawiam

Agnieszka i Kubuś (30.11.2004)

mags Dodane ponad rok temu,

Re: NIMFOMANIA

Macie trochę racji ale nie do końca. Tu nie zawsze chodzi o wielu facetów, ale często o wiele razy z jednym facetem. I to jest zdrowy układ. Fajnie mieć taką partnerkę…

olinja Dodane ponad rok temu,

Re: NIMFOMANIA

W odpowiedzi na:


Fajnie mieć taką partnerkę…


Pod warunkiem, że meżczyzna jest w stanie sprostać wymaganiom owej partnerki.
Bo jak nie to jak sie bedzie miała jego samoocena
:o)))))))

Jonatan (20.04.2005)

Znasz odpowiedź na pytanie: Nimfomania?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
Okres w 27 dc
Samej niechce mi sie wierzyc w to co teraz napisze @ przyszla bez zadnej zapowiedzi wczoraj o 22-ej.I to w 27dc. Jak nigdy. Czekam juz tylko na cud. Wyczerpalam limit na
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
kręcz szyi
Moje dziecko będzie miało operację na kręcz szyi. Bardzo boję się tego wydarzenia i bardzo prosiłabym kogoś kto już miał takie doświadczenie za sobą o kilka słów wyjasnien i ewentualnie
Czytaj dalej