nutramigen bez recepty? wawa

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 35)
  • Autor
    Wpisy
  • #27298

    Anonim

    Jestem zla. Nie tak dawno dowiedzialam sie ze nutramigen nie jest wlasciwie na recepte i bez tego papierka sprzedadza mi go w kazdej aptece(tyle ze bez znizki). Zlecialam pol wawy bo nie mialam recept a ostatnia puszka byla na wykonczeniu..i co..w zadnej nie chcieli mi sprzedac!! Nie pomogly tlumaczenia, ze moj synek to alergik i ze pozniej moge dosniesc. Wszedzie slyszalam kategoryczne NIE! Bylam wsciekla. Musialam zapakowac Adasia i jechac z nim do pediatry tylko po to by wypisal recepte. Nie byl zbyt hojny pod tym wzgledem i wypisal tylko na jedna puszke!!
    W ktorej aptece mozna kupic to mleko bez recepty? pomozcie! Jeszcze troche i Adaś nie bedzie mial co jesc:-((
    Ula i Adaś

    #361677

    channa

    Re: nutramigen bez recepty? wawa

    Mój Karol także jest na nutramigenie i kilka razy zdarzyło sie że nam równiez zabrakło i bez problamu kupowałam w aptekach bez recepty.My mieszkamy w Krakowie ale to przeciez nie ma żadnego znaczenia i nie wiem dlaczego w Warszawie nie chcą sprzedawać.Żałuje bardzo że nie mogę podać ci adresu apteki w w-wie, gdyby chodziło o Kraków to służe pomocą.

    CHAnna i Karolek 18.02.03



    #361678

    beka

    Re: nutramigen bez recepty? wawa

    Szczerze mowiac jestem w szoku!!! Fakt, teoretycznie jest na recepte, ale ze nikt nie zrobil wyjatku mimo tlumaczenia… Albo porobilo sie cos bardzo dziwnego albo masz wyjatkowego pecha. Niestety nie bardzo moge pomoc – nie jestem z W-wy 🙁

    Kaska i Jakub (11.05.2003)

    #361679

    figa

    Re: nutramigen bez recepty? wawa

    Niestety nie mogę Ci pomóc, mimo że jestem z W-wy. A dlaczego? Ponieważ NIGDY nie udało mi się kupić Nutramigenu bez recepty.
    A na jednej recepcie można wypisać max. 6 puszek – wredny ten Twój lekarz 🙁
    Pozdr

    Beata i Ptyśka-Kasownik (30.01.03)

    #361680

    kotagus

    Re: nutramigen bez recepty? wawa

    Mnie się nigdy nie zdarzyło odmówić sprzedaży mleka rodzicowi. No ale ja pracuję w Krakowie (może Kraków przyjaźniejszy pacjentom?). Wychodzę z założenia, że ta recepta jest po to aby dzieci chore na chorobę przewlekłą miały zniżkę, jeżeli rodzic rezygnuje ze zniżki (płaci 100%) to jego sprawa. Mleko, mimo że specjalistyczne, jest jedzeniem, lekiem- tylko w znaczeniu zapobieganiu alergiom i nietolerancjom. I zakładam, że jeżeli rodzic mówi że Nutramigen potrzebuje, to znaczy właśnie to mleko dziecko ma jeść, sam sobie by tego rodzic nie wymyślił.
    Uff, zapraszam do Krakowa!

    Kotagus i…

    lutowy Dzidziuś

    #361681

    sylwiaaa

    Re: nutramigen bez recepty? wawa

    ja mam do sprzedania 4 puszki Nutramigenu.
    Lekarz podejrzewał alergię u mojego synka jednak obeszło się na jednej puszcze a cztery zostały nietknięte.
    Cena do uzgodnienia.

    pozdrawiam
    Sylwia I Filipek(02-05-2003)



    #361682

    iwwoj

    Re: nutramigen bez recepty? wawa

    To ja Ci podam adres w W-wie, a właściwie w Aninie. Wiem , daleko ale tam nie powinni Ci robić problemu. Jak będą to daj znać dostaną burę od starej znajomej.
    Ul. lucerny 117 lub niedaleko ul Zwoleńska 127 ( chyba 127 )Bliżej to ul. Twarda 64. Też powinni Ci dać bez Rp.
    Chociaż nie lubię tej apteki to chyba będzie najdogodniejsze miejse. ( Moja antypatia do niej to sprawa z właścicielem a nie z ludzmi pracującymi. Ci są naprawdę ok.) Spróbuj, powinno się udać.
    Powodzenia

    Iwona i KONRAD (ur.10.01.03)

    #361683

    mamamonia

    Zamieszczone przez Figa
    Niestety nie mogę Ci pomóc, mimo że jestem z W-wy. A dlaczego? Ponieważ NIGDY nie udało mi się kupić Nutramigenu bez recepty.
    A na jednej recepcie można wypisać max. 6 puszek – wredny ten Twój lekarz 🙁
    Pozdr

    Beata i Ptyśka-Kasownik (30.01.03)

    ja miałam wypisywane 10 puszek bo na bliźniaki

    #361684

    aborka

    Zamieszczone przez pluszaczka
    Jestem zla. Nie tak dawno dowiedzialam sie ze nutramigen nie jest wlasciwie na recepte i bez tego papierka sprzedadza mi go w kazdej aptece(tyle ze bez znizki). Zlecialam pol wawy bo nie mialam recept a ostatnia puszka byla na wykonczeniu..i co..w zadnej nie chcieli mi sprzedac!! Nie pomogly tlumaczenia, ze moj synek to alergik i ze pozniej moge dosniesc. Wszedzie slyszalam kategoryczne NIE! Bylam wsciekla. Musialam zapakowac Adasia i jechac z nim do pediatry tylko po to by wypisal recepte. Nie byl zbyt hojny pod tym wzgledem i wypisal tylko na jedna puszke!!
    W ktorej aptece mozna kupic to mleko bez recepty? pomozcie! Jeszcze troche i Adaś nie bedzie mial co jesc:-((
    Ula i Adaś

    w mojej :). zapraszam do raszyna, cos sie załatwi

    #361685

    klucha

    Zamieszczone przez aborka
    w mojej :). zapraszam do raszyna, cos sie załatwi

    ee pluszaczka w 2003 roku potrzebowala nutry
    chyba coś załatwiła już 😀



    #361686

    aborka

    Zamieszczone przez Klucha
    ee pluszaczka w 2003 roku potrzebowala nutry
    chyba coś załatwiła już 😀

    wiem, zobaczyłam w chwili naciskania wyslij……:)

    no ale nigdy nie wiadomo co kiedy komu…..

    #361687

    marta

    dalej tak jest ze tylko 6 puszek? mi zawsze wypisuja 15 puszek …. na zapas… bo do przychodni daleko… :Fiu fiu:



    #361688

    aborka

    Zamieszczone przez Marta
    dalej tak jest ze tylko 6 puszek? mi zawsze wypisuja 15 puszek …. na zapas… bo do przychodni daleko… :Fiu fiu:

    mozna wypisac na 3 miesiące. jak lekaż napisze że puszka dziennie to i 90 mozna by napisac ;). A tak na poważnie to nie ma innego ograniczenia (w kazdym razie farmaceuta nie ma) – jak jest napisane dawkowanie np puszka na tydz. to moze byc i 12 opakowań na jednej Rp. Z wiekszą iloscią sie nie spotkałam.

    #361689

    Anonim

    ja dostaje 2 recepty i na kazdej jest 6 puszek, dawkowanie mam 8x120ml i 7 x100ml i nie moge jakos dostac nigdy wiecej puszek…
    i tak sie zastanawiam co bedzie jak wyjedziemy na wakacje na 3 tygodnie, fakt bede jesc mleczka mniej bo inne rzeczy dojda,no ale mimo to bedzie potrzeba troche…

    #361690

    martowska

    U mnie max 5 puszek :Hmmm…: muszę zatem nastepnym razem wydębić 6 :Cwaniak:

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 35)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close