OBRZEKI A TABL.ANTY.-pilne

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)
  • Autor
    Wpisy
  • #18034

    mala

    dziewczyny nie wiem co sie dzieje:((((( mam kostki jak balony tzn wogole ich nie widac:((( wszystkie buty obcieraja:(((((( wczesniej tez byly ale nie takie:((((jak zaczely sie upaly to obojetnie czy rano czy wieczor sa spuchniete a na wieczor bardziej ,czy tabl.anty moga powodowac obrzeki????? slyszaja ze moga zatrzymywac wode,ale jakos tak nie laczylam to z soba,az do teraz nie wiem co robic zostal mi jeszcze caly kolor czy mam odstawic ,czy brac do konca ,a moze to co innego ??? sama juz nie wiem:((pomozcie plis:(do gina pojde tylko nie wiem czy warto, nie bede juz brala zadnych:(((najwyzej macius bedzie mial rodzenstwo:)) hehe tylko nie wiem czy moge teraz odstawic czy juz musze brac do konca???

    #254002

    Anonim

    Re: OBRZEKI A TABL.ANTY.-pilne

    na obrzęki polecam kapsułki CYKLO 3 FORT; bez recepty;
    mi w ciągfu dwóch dni zeszły całe obrzęki z nóg po porodzie… a były przeraźliwie wielki, nosiłam buty szwagra 2 numery większe, a i tak noga ledwo w nie wchodziła; a kostek to w ogóle nie miałam

    Ewa i Krzyś (5 i 3/4 mies.)



    #254003

    smoki

    Re: OBRZEKI A TABL.ANTY.-pilne

    A jakie bierzesz?

    Pozdrowienia
    smoki i Dawidek
    (prawie 9 miesiecy!)

    #254004

    beka

    Re: OBRZEKI A TABL.ANTY.-pilne

    Tabletki hormonalne moga powodowac obrzeki, chociaz w przypadku nowych prep. zdarza sie to rzadko. Ale jesli wczesniej nie mialas tak duzych obrzekow, nawet podczas upalow, skontaktuj sie z ginem – bo to na 90% wina tabletek. A czesto pomaga po prostu zmiana na inny preparat. No, chyba ze Macius juz bardzo chce braciszka lub siostrzyczke 🙂
    Aha – sama nie przerywalabym przyjmowania przed skontaktowaniem sie z ginem. Moze okazac sie, ze nalezaloby dokonczyc opakowanie, zeby nie rozregulowac cyklu. Tylko nie zwlekaj z wizyta 🙂
    Pozdrawiamy

    Kaska i Jakub (11.05.2003)

    #254005

    akia-k

    Re: OBRZEKI A TABL.ANTY.-pilne

    Ja miałam podobne problemy gdy zaczęłam brać tabletki anty. Było to dawno i nie pamiętam dokładnie jak się nazywały „Trinovum” czy jakoś tak. W każdym razie zaczęło się to po jakiejś 1/3 opakowania, z tym że ja puchłam na twarzy: wargi, powieki. Natychmiast je odstawiłam i pobiegłam do mojego ginekologa. Trochę się zdziwił, że tak zareagowałam na te tabletki ale przepisał mi inne. Następne brałam przez ponad 7 lat i nie miałam żadnych problemów.
    Może każdy reaguje inaczej, może akurat na te jesteś uczulona?

    Akia i Oskar (03.07.2003)

    #254006

    mala

    Re: OBRZEKI A TABL.ANTY.-pilne

    dziekuje wam slicznie za odpowiedzi,biore triminulet ale juz ponad pol roku,wczesniej chyba bylo ok,bo nie zauwazylam nic takiego,mysle ze upaly robia swoje ,ale teraz to koszmar wszystkie buty za ciasne i obcieraja:(((,zadzwonie w pon. do swojej gin. i zobaczymy co powie??bo tak nie moze byc:(((( nogi sa mi potrzebne:))) dam znac jaka zmiana zaszla w pon.

    mala i macius 04.09.2002



    #254007

    smoki

    Re: OBRZEKI A TABL.ANTY.-pilne

    Ja przez 6-7 lat bralam triregol (dokladnie to samo tylko innej firmy)
    Obrzekow nie bylo

    Pozdrowienia
    smoki i Dawidek
    (prawie 9 miesiecy!)

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close