Forum: Oddam

Oddam różności dla mamy i dzieci

Oddam za koszt wysyłki parę rzeczy których nie udało mi się sprzedać,może jeszcze komuś posłużą.Wysyłka dla cierpliwych,jestem sama z trójką bo mąż na wyjeździe więc proszę o wyrozumiałość.

1.Czapeczka na wiosnę/jesień Barbie,nie ma rozmiaru ale tak na 1,5-2 latka.
Głębokość około 17cm,szerokość 44cm. rez.Nasty

2.Czapeczka wiosenno-jesienna na około roczek.Szerokość bez rozciągania 18cm głębokość około 13cm. rez.Nasty

3.Kapelusz Next rozmiar z metki 6-12 msc rez.Nasty

4.Ciepły sweterek polarowy rozmiar z metki 2 wg mnie wychodzi 74-80
Rękaw wewnętrzny 20cm
Rękaw zewnętrzny 24cm
Pachy 28cm
Długość całkowita 32cm

5.Spodnie Barbie nie ma metki ale wg mnie to jakieś 74.
Długość całkowita 39cm
Długość od kroku 22cm
Szerokość pas bez rozciągania 23cm

6.Spodnie cienki sztruks rozmiar 80.
Długość całkowita 40cm
Długość od kroku 24cm
Szerokość w pasie regulowana gumkami
Mocno znoszone,ale bez dziur plam.

7.Spodnie rozmiar 9-12 msc
Długość całkowita 40cm
Długość od kroku 23cm
szerokość 23cm rozciągają sie do 26cm.

8.Półbuty do kostki rozmiar 20.

9.Bluzka z długim rękawem rozmiar 104-110
Długość 43cm
szerokość 36cm
rękaw 33/24cm rez.Nasty

10.Spodnie Denim ciemniejsze niż na zdjęciu.Rozmiar 104.
Pas regulowany gumką.
Długość całkowita 56
długość od kroku 40cm

33 odpowiedzi na pytanie: Oddam różności dla mamy i dzieci

jusstyna Dodane ponad rok temu,

11.Bluza lekka ale ciepła rozmiar 110,sprana stad niska cena.
Długość 34cm
rękaw 34/28cm

12.Bluza Clockhouse rozmiar około XS/S
Długość rękawa 54/42
Szerokość paszki 41cm
szerokość w pasie około 74cm

13.Bluzeczka 36/38 rez.Nasty

14.Bluzka rozmiar 140
Długość 56cm
rękaw 50/41

15.Ponczo z golfem kolor beżowy

16.Sukienka czarna prosta rozmiar 38-40.
Długość 84cm
szerokość paszki 43cm
szerokość na wysokości pasa mniej więcej 90-92cm

17.Spodnie dżinsowe House rozmiar M
Szerokość pas 39cm
długość całkowita 100cm
długość od kroku 81cm

18.Bluzka Vero Moda cieniowana jak na zdjęciu rozmiar 38
regulowane ramiączka rez.Nasty

19.Bezrękawnik dwustronny.Rozmiar z metki 26 :Hmmm…:
Szerokość paszki 36cm
Długość 38cm rez.Nasty,Mamia

20.Rybaczki cienkie w sam raz na lato.Rozmiar z metki XL.Ja je nosiłam jako ciążowe bo mają gumkę w pasie i sznureczek do związania.Kolor bardziej pomarańczowy.
Długość całkowita 74cm
Długość od kroku 47cm
Pas 94cm rez.Nasty

21.Koszula rozmiar 38,kolor brązowy,nie wiem czemu wyszedł szary :Hmmm…: Rękawy można zapiąć jak na zdjęciu. rez.Mamia

22.Koszula rozmiar 40 prosta w paski.

23.Koszula w kratę,rękawy zapinane jak na zdjęciu,rozmiar 38,bardzo cienka. rez.Nasty,Mamia

nasty Dodane ponad rok temu,

Zarezerwuj mi, proszę:
1,2,4,7,9,13,18,19,20,23.

Pogadam z koletą i damy znać, co bierzemy.:Fiu fiu:

mamia Dodane ponad rok temu,

Ja poproszę – 19, 21, 23 🙂

jusstyna Dodane ponad rok temu,

Nasty w porządku,czekam w takim razie na odpowiedź
Mamia ok,poczekamy aż Nasty da odp.czy bierze 19 i 23

nasty Dodane ponad rok temu,

ok. Dzięki.
Dam znać wieczorkiem, bo koleta w trasie, a chcę, żeby sobie zobaczyła ubranka dla swojej młodszej księżniczki.:Fiu fiu:

jusstyna Dodane ponad rok temu,

24.Bezrękawnik rozmiar około 98-104.Skulkowany od częstego prania. rez.Nasty

25.Sweterek polarowy cieplutki,skulkowany bo często noszony i prany.Rozmiar około 104.

26.Piżamka rozmiar z metki XXL ale zawyżony,wychodzi co najwyzej XL.Lekko pozaciągana.

27.Bluzeczka rozmiar 74,znoszona ale po domku jeszcze się nadaje.

28.Pizama polarowa rozmiar L mało noszona,kolor łososiowy,nie udało mi się go uchwycić na zdjęciu. rez.Nasty

nasty Dodane ponad rok temu,

Po konsultacji z koletą, poprosimy:
1,2,3,9,13,18,19,20,23,24.

oraz z wątku “sprzedam” czerwony komplecik dla dziewczynki nr 10, rozm 80 za 4 zł.

Możesz zmierzyć piżamkę? Chętnie bym wzięła, ale nie wiem, czy bd pasować…:Fiu fiu:

mamia Dodane ponad rok temu,

to ja druga na piżamkę:-)

jusstyna Dodane ponad rok temu,

Nasty ok,zarezerwowane.Którą piżamkę mam zmierzyć? Nr 26?

nasty Dodane ponad rok temu,

nr 28

Lubię ciepłe, bo mi nerki marzną…:Fiu fiu:

jusstyna Dodane ponad rok temu,

Nasty oto wymiary
Spodnie
Długość całkowita 96cm
Długość od kroku 62cm
Pas bez rozciągania 29cmX2 rozciaga się do około 54cmX2

Bluzka
Szerokość paszki 53cm
Rękaw wewnętrzny 46cm
Rękaw zewnętrzny mierzony od szyi 66cm
Długość około 67cm

nasty Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Nasty:Po konsultacji z koletą, poprosimy:
1,2,3,9,13,18,19,20,23,24.

oraz z wątku “sprzedam” czerwony komplecik dla dziewczynki nr 10, rozm 80 za 4 zł.

Możesz zmierzyć piżamkę? Chętnie bym wzięła, ale nie wiem, czy bd pasować…:Fiu fiu:

Zatem do ww ubranek poproszę również piżamkę.

Proszę podlicz mnie. Wysyłam priv

asik2808 Dodane ponad rok temu,

Ile kosztowałyby mnie 10,16,17 ?
Wstępnie proszę o rezerwacja.
Pozdrawiam

jusstyna Dodane ponad rok temu,

Asik2808 ciuszki ważą w sumie przeszło 1kg więc paczka 11zł.
Nasty zaraz zapakuję i odp na pw

zjoanna2 Dodane ponad rok temu,

Jesli 17 bedzie wolna to ja jestem chetna:)

jusstyna Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez zjoanna2:Jesli 17 bedzie wolna to ja jestem chetna:)

Ok

Mamia zostało tylko 21 z tych co rezerwowałaś,jesteś nadal chętna?

zjoanna2 Dodane ponad rok temu,

jezeli 17 jest wolna to prosze dane do przelewu. Dziekuje:)

jusstyna Dodane ponad rok temu,

Zjoanna jutro zważę i podam na pw dane ok?

Mam jeszcze

29.Spodenki rozmiar 146 niezniszczone.

30.Koszulka rozmiar 146,pasuje do spodenek powyżej

31.Trampki rozmiar 35,wkładka 23cm praktycznie nieużywane

32.Trampki rozmiar 26 używane jedynie w przedszkolu,jak nowe,przepraszam że nie wyczyszczone,umyję jeśli ktoś będzie je chciał wziąć.

33.Spódniczka mini

34.Spódniczka z eko skórki rozmiar 152

35.Bolerko turkusowe rękaw 3/4 dosyć ciężkie

36.Bezrękawnik rozmiar 38

jusstyna Dodane ponad rok temu,

Zjoanna pisałam na pw do Asik,ona zrezygnowała z rezerwacji więc 17 jest Twoja.Jutro zważę i wyślę pw ok?

mamia Dodane ponad rok temu,

Poproszę jeszcze:
29,30,31,35,36
🙂

jusstyna Dodane ponad rok temu,

Rezerwacja Mamia 21,29,30,31,35,36.Podrzuć adres na pw

jusstyna Dodane ponad rok temu,

37.Rybaczki białe rozmiar z metki 140

38.Koszulka na szerokich ramiączkach,nie ma metki ale wychodzi około 146.

39.Spodnie białe nie ma rozmiaru ale to jakieś XS/S

jusstyna Dodane ponad rok temu,

Nikt już nic nie chce?

biebrzanka Dodane ponad rok temu,

ja bym wziela,ale nie wiem co Ci zostało:Wstyd:

jusstyna Dodane ponad rok temu,

Zostały te rzeczy które są na fotkach.Reszty już nie ma.

biebrzanka Dodane ponad rok temu,

4.11.12.14.15.32.37
ile by przesyłka wyniosła?

gargamelek Dodane ponad rok temu,

Czy ja mogę prosić 16,26,33,34 i jak jest 13 wolne to też?

jusstyna Dodane ponad rok temu,

Dziewczyny,po południu wszystko ogarnę zważę i dam znać ok?

biebrzanka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Jusstyna:Dziewczyny,po południu wszystko ogarnę zważę i dam znać ok?

ok:)

jusstyna Dodane ponad rok temu,

Biebrzanka wszystko razem waży prawie 1,5kg czyli wysyłka paczką 11zł.
Gargamelek u Ciebie wyszło prawie kilogram czyli wysyłka poleconym 6,50zł plus 1zł koperta.Nr 13 nie ma,oddałam Nasty,przeoczyłam i nie wykasowałam zdjęcia :Boje się:
Wysyłka w przyszłym tygodniu jakbyście się zdecydowały.

biebrzanka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Jusstyna:Biebrzanka wszystko razem waży prawie 1,5kg czyli wysyłka paczką 11zł.
Wysyłka w przyszłym tygodniu jakbyście się zdecydowały.

ja sie decyduje

gargamelek Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Biebrzanka:ja sie decyduje

ja też. Czy mogę prosić dane do przelewu?

jusstyna Dodane ponad rok temu,

Podajcie adres do wysyłki,jak wyślę,to podam dane do przelewu.

Znasz odpowiedź na pytanie: Oddam różności dla mamy i dzieci?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecam
Hulajnoga- jaką????
Dziewczyny pomóżcie wybrać hulajnoge dla 8 latki. Chce jej kupić na dzień dziecka i chciałam z pompowanymi kołami ale koleżanka mnie zniechęciła mówiąc że jej syn ma u babci i
Czytaj dalej
Szkolniaki
Pierwszoklasiści od września- odmeldować się ;)
a raczej ich mamy ;) zbliża się powoli zakończenie zerówek i grup pięciolatków wiele z naszych dzieci rozpoczyna nowy etap czujecie juz TO??? u nas zaczęlo się w zeszłym tygodniu pożegnalnym przedstawieniem, które kończy
Czytaj dalej