Odstawienie tabletek anty – skutki uboczne

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 16)
  • Autor
    Wpisy
  • #109309

    klucha

    musiałam odstawić tabletki antykoncepcyjne

    pytanie do tych co przez to przeszły, jakie miałyście objawy i jak długo trwało zanim hormony doszły do siebie.

    ja mam
    – bolące piersi jak przed okresem, bolą tak ze jak ściagnę stanik to za bardzo ręki nie moge podnieść. Są napompowane
    – nie zawsze, ale są dni gdy czuję bóle podbrzusza jak przy okresie.
    – brzuch wdęty jak przed okresem
    – plamię
    – waga poszła na + jak przed okresem

    fizycznie czuję się tak jak bym miała dostać @

    #4743597

    ciapa

    Ale masz takie objawy przed @ czy cały czas?



    #4743598

    efik

    Klucha, ja po odstawieniu tabletek przytyłam w szybkim tempie 5kg i bardzo długo nie mogłam zrzucic (nie było to spowodowane dietą) – brałam cilest

    #4743599

    goooosia

    tabsy odstawilam prawie 2 lata temu
    -przytyłam 10 kg w 3 miesiące, chociaż to w dużej mierze woda, bo ani nie jadłam więcej ani inaczej – nie umiem zrzucić 🙁
    -prawie ciągłe uczucie pełności w podbrzuszu jakie kiedyś zdarzały się tylko przed okresem
    -okres trwający ok 10 dni (co 28 :Boje się:)
    -zmęczenie
    -bardzo przetłuszczające się włosy
    -problemy z poceniem się
    -problemy z cerą, które jako jedyne przeszły
    -libido i humor na „+” jako jedyne pozytywy odstawienia 🙂

    #4743600

    klucha

    Zamieszczone przez ciapa
    Ale masz takie objawy przed @ czy cały czas?

    cały czas od momentu odstawienia tabletek
    po odstawieniu tabletek @ dostałam w przeciagu 3 dni
    trwała tak jak zawsze
    parę dni po skończeniu małby
    znów mój organizm zaczął zachowywać się tak jak przed @
    zaczęłam plamić
    i tak od dwóch tygodni.

    A mówią że przyjmowanie tabletek powoduje nadwagę 🙂
    a ja po odstawieniu w przeciągu tygodnia przybrałam 2 kg

    Garstka podłamałaś mnie
    ja żyję nadzieją że po 3 miesiącach gospodarka hormonalna wróci na miejsce.

    do tabletek pewnie nie wrócę bo nie mogę
    mam przed soba wizyte u lekarza
    i po rozmowie z nim zapadnie decyzja o metodzie antykoncepcji.
    Myslę nad wkładką mirena

    #4743601

    goooosia

    Zamieszczone przez Klucha
    Garstka podłamałaś mnie
    ja żyję nadzieją że po 3 miesiącach gospodarka hormonalna wróci na miejsce.

    nieeee no!
    na szczęście to że ja tak mam to nie znaczy, że Ty też będziesz i bardzo możliwe, że Twój organizm po kilku miesiącach się wyreguluje 🙂
    czego Ci oczywiście życzę :Kciuki:
    mój poradził sobie chociaż z cerą 🙂



    #4743602

    smoki

    Klucha, szybko przejdź na Mirenę. To zlikwiduje te negatywne objawy.

    #4743603

    klucha

    Zamieszczone przez smoki
    Klucha, szybko przejdź na Mirenę. To zlikwiduje te negatywne objawy.

    niestety nie mogę tak szybko 🙁
    najpierw muszę odwiedzicpewnego lekarza
    i to on zadecyduje co gin ma aplikować

    #4743604

    Anonim

    jedynym objawem niepożądanym były i są nadal bardzo bolesne i obfite miesiączki
    ale na plus – zanikły koszmarne, codzienne bóle głowy
    tak więc tylko i wyłącznie z tego powodu zdecydowałam się na odstawienie tabl. i już do nich nie wrócę
    cierpię jedynie w wakacje, kiedy nie mogę sobie tabletkami uregulować czasu miesiączki, a to było mega wygodne

    #4743605

    yoko

    poza samą funkcją antykoncepcyjną to ja nie widzę w przyjmowaniu tabletek hormonalnych żadnych plusów…
    szkoda, że tak mało mówi się i nagłaśnia skutki uboczne ich przyjmowania:(
    zależy jak długo przyjmowałaś te tabletki, ale skoro hormonalnie kierowałaś
    całym organizmem przez np. lata, to nie łudźmy się, że w ciągu kilku miesięcy wszystko
    samo wróci do normy. trzeba czasu.
    funkcje wielu komórek, narządów mogły zostać zniszczone lub zaburzone na długie lata.
    miałam tego farta, że kiedyś ktoś mnie mocno uświadomił w tej kwestii,
    ale dokładnie wykładu naukowego nie przytoczę:D



    #4743606

    ciapa

    Ja przed pierwszą ciązą brałam prze 5 lat logest – super
    Po odstawieniu w 1 cyklu zaszłam w ciążę 😉
    Potem juz nie było kolorowo, powrót do tabsów sie nie udał, przeszłam przez wiele rodzajów, sensacje i w trakcie brania i w 1 cyklu po odstawieniu, potem wracało do normy
    No i przy normalnym cyklu PMS jest a przy tabsach brak, więc dlatego pytałam czy tak cały cykl masz
    Myślę, ze się uspokoi po 1 naturalnej @

    #4743607

    anka332

    odstawilam tabletki rok temu po tygodniu przytylam 4 kg zgubilam je dopiero teraz, okres mam co 40-50 dni i to kilka razy wywolywany luteina a o fasolke walcze caly czas ale z beznadziejnym skutkiem



    #4743608

    Anonim

    hmm ja bylam krotko na odstawieniu,bralam przez 8 lat,ciagle.po odstawieniu zazlam w ciaze w 2 cyklu.w ciazy bardzo przytylam,alle nie wiem czy byl to wplyw odstawienia czy łakomstwa.

    #4743609

    klucha

    no cóż muszę uzbroić się w cierpliwość

    i przyzwyczaic się do spuchnietych cycków 😉

    anka332 trzymam kciuki 🙂

    #4743610

    m-amp-m-s

    Ja prawie od razu zauważyłam wzrost libido o milion % w okresie płodnym:Śmiech:
    za to dopiero po ok. 5 miesiącach okres zaczął być dniowy a nie tabletkowo – 28-dniowy.:Fiu fiu:

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 16)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close