ok..lece na parade:))

fajnie ze forum dziala..nie wiem nawet od kiedy, bo mi komp siad ostatnio..ale jest juz dobrze..jest co robic wieczorami;)))..bo w ciagu wolnego dnia chyba nie da rady, wlasnie sie zasiedzialam w necie, a tu juz nasikane na dywanie /przez psa/ i dokumenty z szyflady wywalone /przez claudie/..

ok ..a teraz lece na parade pulaskiego..takie polskie swieto w nowym jorku..manifest polskosci wzdluz piatej aleji na manhattanie:)))..zwlaszcza ze moj eksmalzonek pojedzie na jednej z platform….wiec nie przepuszcze takiej okazji …do poogladania;)
jakby co to wkleje jakies fotki..

claudia

7 odpowiedzi na pytanie: ok..lece na parade:))

kasiex Dodane ponad rok temu,

Re: ok..lece na parade:))

miłej zabawy
i czekam na fotki, to musi być ciekawe 🙂

Kasia,Kuba 01.03 i Borys 06.06

agnisia24 Dodane ponad rok temu,

Re: ok..lece na parade:))

No ciekawa jestem jak tam po paradzie..szkoda ze nie pogadałyśmy, ale dzwonisz ostatnio o takich porach://. pozdrawiam. buźka. P.S DZIĘKI DZIĘKI I JESZCZE RAZ DZIĘKI…WIESZ ZA CO….WSZYSTKO SUUUUPER.

emma&eryk

agnisia24 Dodane ponad rok temu,

Re: ok..lece na parade:))

A z Irkiem i Moniką się widziałaś? też sie wybierali…

emma&eryk

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Re: ok..lece na parade:))

a mnie rozczulilas zupelnie, bo spory kawal swojego zycia spedzilam w miejscowosci Warka, baaardzo zwiazanej z Pulaskim:)

[Zobacz stronę]

k8 &

dorota27 Dodane ponad rok temu,

Re: ok..lece na parade:))

do uslug:)))))))))))))

claudia

dorota27 Dodane ponad rok temu,

Re: ok..lece na parade:))

nie..za duzo ludzi

claudia

dorota27 Dodane ponad rok temu,

Re: ok..lece na parade:))

w usa pulaski i kosciuszko to bohaterzy!..no i walesa;)
🙂

claudia

Znasz odpowiedź na pytanie: ok..lece na parade:))?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wiek przedszkolny
Bunt czterolatka?? Nie mam do nie siły...
Czy u Was też dzieją się "dantejskie" sceny? Moi sąsiedzi niedługo chyba wezwą do nas opieke społeczną. Mała o wszystko robi "zadymy" odnoszę wrazenie, ze za punkt honoru wyznacza sobie wyprowadzenie
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
Wysypka po antybiotyku
Olivia na zapalenie ucha dostala antybiotyk- amoksycyline. Niestety nie podzialal, jak powinien, ucho nadal czerwone i rozpulchniole, a w 7 dobie podawania dostala na kolanach stopach i lokciach wysypke, taka
Czytaj dalej