okazja a brak mozliwosci -dom

Postów wyświetlanych: 14 - od 1 do 14 (wszystkich: 14)
  • Autor
    Wpisy
  • #80893

    milma

    witajcie dziewczyny,
    musze sobie troszke ponarzekac na to jak ten swiat jest ciezko ulozony, jak ciezko sie zyje itp.
    jak juz niektore wiedza, mam dwuletniego (prawie) synka, kochajacego meza, jednak mieszkamy wciaz z moimi rodzicami w jednym pokoiku – 2,25 na 5m
    we trojke – sporo rzeczy, nie ma juz meijsca, wciaz wszystkiego przybywa a nie ubywa, Malec rosnie…
    juz naprawde bywa ciezko
    a co do okazji, mojego meza babcia ma dzialke, ktora juz od wielu lat stoi nienaruszona, nikt nie mieszka… jest to spory kawalek od mojego miasta, ale… miejsce swietnie, spokojna wies… malo samochodow-bardzo! -gdyz dom stalby na slepej uliczce wiec przejezdzajace samochody to tylko Ci co dojezdzaja do swych posesji… natura, piekno przyrody, spokoj, cisza, po prostu marzenie…
    ale, jest problem, od zawsze mamy problem finansowy, o czym pewnie tez juz niektore wiedza… i problem tkwi w tym ze teren juz mamy, dzialka do wyrownania, i wiele tzreba by zrobic, ale… skad wziac na to pieniadze…
    maz dostal wreszcie prace na czas nieokreslony nawet, ale.. co z tego? niedobrze dzieje sie w tej firmie, wiec obawiamy sie ze mimo wszystko to praca nie jest zbyt pewna tak do konca…
    nie zarabia kokosow, ale to zawsze wiecej niz moj wychowawczy, ktory i tak niebawem sie skonczy…
    wiec jak sobie w zyciu radzic??
    rodzice pomagaja bo… za nic w domu nie placimy… od czasu slubu splacam mamie miesiecznie malutkie raty…
    wzielismy malutki kredyt -bo na wiekszy nie moglismy liczyc, w zwiazku z zarobkami… splacamy wiec kredyt ale samochod mamy 🙂 chociaz tyle sie dorobilismy… a teraz walka o mieszkanie
    ale jak??
    pozdrawiamy

    Magda i Adas (28.10.2004)

    #1121323

    Anonim

    Re: okazja a brak mozliwosci -dom

    koty za płoty i do roboty, moja kochana…

    POZDRAWIAM 🙂 bruni



    #1121324

    nucha

    Re: okazja a brak mozliwosci -dom

    No tak…ja Ci niestety nie pomogę, bo sami jesteśmy w fatalnej sytuacji…powiem tylko tyle, że tu na forum wielkich rad (w tej „dziedzinie” oczywiście) raczej nie oczekuj, a tym bardziej od osób, którym wiedzie się o wiele lepiej, niz np. w tym wypadku Tobie…
    Zalezy w jakim mieście mieszkasz, najłatwiej powiedzieć, zasuwaj do pracy, podreperujesz braki finansowe, a co zrobić, gdy się mieszka w „dziurze”, o wysokim % bezrobocia??
    I kiedy wychodzisz z kolejnej firmy z papierami w łapach, które miałaś u nich zostawić, ale słyszysz, „nie przyjmujemy, nie ma miejsc, nie ma sensu zostawiać dokumentów…”i wychodzisz z tym samym, z czym tam weszłaś. A jeszcze lepiej, jak nie dojdziesz do środka, bo Pan życzliwy siedzący na portierni powie, że dokumentów nie przyjmują…a podobno najlepiej zanosić osobiście.
    Pewnie najlepiej siąść na ławeczce, jak to w ostatnich reklamach i czekać na autobus np. do W. Brytanii…
    Rzucić wszystko i uciekać tam, gdzie podobno jest lepiej.
    Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

    Nie mam rad na zycie, kiedyś myślałam, że do odważnych świat należy, teraz już sama nie wiem, zaczynam w to wątpić.

    Pozdrawiam i życzę Wam jak najlepiej

    Ania i

    #1121325

    jagoda

    Re: okazja a brak mozliwosci -dom

    kredyt hipoteczny i start:)
    A Ty nie mogłabyś też poszukac pracy, mały mógłby pójść do przedszkola.

    Basia, Jagoda 3l i chybasynek (36 tydzien)

    #1121326

    k8-77

    Re: okazja a brak mozliwosci -dom

    a kredyt hipoteczny? splacacie iles tam dziesiat lat ale mozna budowac i zyc.
    bardziej drastyczne rozwiazanie, ale moze warto wziac pod uwage: sprzedac dzialke, kupic mieszkanie, wyprowadzic sie „na swoje”.
    jesli nie masz mozliwości pojscia do pracy, to moze podorabiac? jakies przepisywanie, korepetycje itp?

    k8, Adaś i Maja_Z_Brzucha

    #1121327

    dinna

    Re: okazja a brak mozliwosci -dom

    W odpowiedzi na:


    bardziej drastyczne rozwiazanie, ale moze warto wziac pod uwage: sprzedac dzialke, kupic mieszkanie, wyprowadzic sie „na swoje”


    a moze bardzo realistyczne,.
    Bo to jest bardzo zludne ze jak ma sie dzialke to juz wielkie cos.
    Na budowe domu tez trzeba wziasc kredyt,
    a jak sie go wezmie to raczej juz druga osoba musi isc do pracy, (widomo splata za dom i za samochod)
    a jak druga osoba idzie do pracy to i czesto drugi samochod by sie przydal, a to juz bylby kolejny kredyt.
    Jak ty pojdziesz do pracy to gdzies trzeba dac dziecko, jak zlobek, przedszkole to i dziecko moze chorowac, a jak choruje to i dobrze bylo mieszkac gdzies blisko rodzicow lub tesciow o ile ci byliby chetni do opieki nad nim w tym czasie.

    I tak sie kolo zamyka, na poczatku widzi sie czarna dziure i brak mozliwosci. A trzeb chociaz bardziej realnie spojrzec, zorientowac sie ile kosztuje chociazby miszkanko dwupokojowe, ile trzeba miec swoich pieniedzy, na ile wziasc kredytu, ile ten kredyt bedzie wynosic.

    Tysiace ludzi bierze kredyt i zyje bo nei ma innej mozliwosci! a jak sie mieszka u rodzicow to kredyt jest jakos bardzo przerazajacy ale chyba nie sam z siebie tylko to ze nagle trzeba liczyc tylko na siebie, splacac kredyt, placic czynsz, prad ogrzewanie a i zycie pewnie wiecej kosztuje

    ale kiedys trzeba zaczac zycie na wlasny rachunek. Glowa do gory i robic rozeznanie.

    I pamietac ze MIERZ SIŁY NA ZAMIARY

    H.

    do k8_77 posluzylam sie twoim cytatem choc rady odczywiscie kieruje do autorki watku


    Piotruś 08.11.2005



    #1121328

    ciapa

    Re: okazja a brak mozliwosci -dom

    Moim zdaniem budowa domu przy raczej marnych zasobach finansowych nie wchodziła by w gre. Ja tylko remontowałam mieszkanie, bez luksusów, a kredyt mam dosyc spory do spłacania, ale za to samochodu nie mamy ;).
    Zresztą widze przez co przechodzi mój brat, a on raczej z tych kasiastych 🙂 koszty sa po prostu ogromne, a nawet przy kradycie hipotecznym na 30 lat rata Was wyniesie sporo ponad 1000 zł.
    Możecie albo sprzedać działkę i kupić mieszkanie, albo możecie zacząć oboje pracę, albo możecie/lub jedno z Was może wyjechac z a granicę, możecie tez w toto lotka zacząć grać 🙂

    Musicie kombinować, a lekko nie jest 🙂
    Powodzenia

    Kaska i Mikołaj 18.09.2003

    #1121329

    ciapa

    Re: okazja a brak mozliwosci -dom

    Niezłe to Twoje koło:) Do niedawna my oboje pracowalismy, dziecko w przedszkolu, a samochodu ani jednego nie mamy. Dla nas samochód jest luksusem, bo nie sztuka kupić ale utrzymać, mieszkanie było podstawową rzeczą, o która trzebabyło sie postarać. Więc swoje szanowne dupki nosimy na nogach albo autobusem :), rzadko pozyczamy od mojego brata. A mąż do pracy jeździ rowerem 🙂

    Kaska i Mikołaj 18.09.2003

    #1121330

    aniaos

    Re: okazja a brak mozliwosci -dom

    budujemy teraz dom i powiem tobie,ze koszty sa OGROMNE. a dom – zeby bylo jasne – jest niewielki, skromy, standardowo wykonczony. zalozylismy sobie budzet okolo 250 000 na calosc – teraz wiemy, ze trzeba do tego dorzucic 50% – to cena najrozniejszych pierdol, malych gowienek, oplat, ktore sa KONIECZNE. jezeli nie macie dobrych zarobkow, to o kredycie hipotecznym mozecie zapomniec.
    no, chyba,ze wezmiecie go razem z rodzicami/tesciami (ale wtedy nie mozecie sie starac o preferencyjny) i oni pomoga wam splacac… najlepszym wyjsciem wydaje mi sie sprzedaz dzialki, dobranie NIEWIELKIEGO kredytu i kupno jakiegos 2-pokojowego mieszkanka…

    powodzenia

    ania

    #1121331

    dinna

    Re: okazja a brak mozliwosci -dom

    zgadza sie – bez samochodu da sie zyc, ale ile tobie zajmuja dojazdy?

    ja moze i troche przesadzilam ale odnioslam sie do postu autorki watku, skoro ta dzialka jest daleko od jej miasta i jest to spokojna wies to mysle ze do najblizszego miasta trohce moze byc a nawet jak duzo kilomentrow nie ma to wiadomo komunikacja chyba juz taka super nie jest (czytaj spokojna wies malo samochodow)

    skoro autorka postu kupila juz jeden samochod i to na kredyt to zakladam ze z jakis wzgledu bylo to konieczne (skoro ma samochod a nie ma mieszkania).

    Budowa domu w sytuacji gdy nie ma sie kasy to dla mnie wyruszanie z motyka na slonce. Owszem metr kwadratowy domu jest tanszy ale rzadko kto buduje dom o wielkosci 50 m2..

    H.


    Piotruś 08.11.2005



    #1121332

    ciapa

    Re: okazja a brak mozliwosci -dom

    Generalnie to zgadzam się z tym co napisałaś, tylko dodałam 3 grosze w kwestii samochodu, że nie zawsze jest to „niezbedna” rzecz

    Kaska i Mikołaj 18.09.2003

    #1121333

    daga-j23

    Re: okazja a brak mozliwosci -dom

    O, zgadzam się, my też nie mamy samochodu, bo mnie własnie „przeraża” to jego utrzymanie, ubezpieczenie, przeglądy, ewentualne naprawy, no i paliwo – to wychodzi drożej niż od czasu do czasu przejechać gdzieśautobusem w sumie. Człwoeik więcej też chodzi na nogach gdy nie ma samochodu a to zdrowo 🙂 A mąż dojeżdża busami do pracy albo z koleżanką która ma samochód i dzielą się kosztami. Ja uważam, że najpierw mieszkanie, potem samochód.

    Daga i Emi 2l. 2m.



    #1121334

    wasia

    Re: okazja a brak mozliwosci -dom

    Bardzo mądrze to napisałaś 🙂

    Asia i Ola (3 latka 7 m-cy)

    #1121335

    kasiejka

    Re: okazja a brak mozliwosci -dom

    Dostałam niedawno coś takiego, co może będzie dla Ciebie jakimś rozwiązaniem-pocztą emailową. Ten tekst budzi u mnie pewną nieufność,niedowierzanie jednak mój mąż stwierdził, że tu nie ma nic podejrzanego, niezgodnego z prawem, że to po prostu czysta matematyka w zastosowaniu i możliwe jest by tyle zarobić nawet nie wychodząc z domu.
    Wklejam wierny tekst, może to jest sposób na Wasz dom.

    Temat: Czy można zarobić 15000 zł w miesiąc bez większego wysiłku?
    Odpowiedź brzmi: TAK!

    > Czy można zarobić 15000 zł w miesiąc bez większego wysiłku?
    > Odpowiedź brzmi: TAK!
    >
    > Nie wierzysz? To oczywiste, kto da 15000 zł za nic? A jednak !!! Po
    > pierwsze nie za nic bo wkład wynosi 5 zł po drugie potrzebujesz troszkę
    > pracy dosłownie 20 – 30 minut jednorazowo np. dziś albo jutro!)
    > Też nie wierzyłem ale się przekonałem! Zarobisz jak każdy kto bierze w tym
    > udział ok. 15000 zł w okrągły miesiąc!
    > (ja dokładnie zarobiłem 25435 zł w miesiąc bo poświęciłem 3 godzinki a nie
    > 30 minut! Opłacało się : )
    > Ten sposób wymyślił
    > Roberto T. Kiyosaki- najbogatszy inwestor na świecie, który w dodatku nie
    > ma pracy i tak się rozeszło… aż trafiło do mnie i do Ciebie!
    >
    > Opowiem jakie to łatwe i proste, ale jeśli nie masz teraz 5 minut żeby
    > spokojnie o tym przeczytać zapisz tą stronę i wróć kiedy będziesz mieć
    > czas 🙂
    >
    > Tak więc pomyśl czy warto się troszkę zaangażować zanim pochopnie
    > „wyrzucisz” tyle forsy (co miesiąc
    > 15000 zł lub więcej). To zależy od Ciebie! Moi znajomi już przestali
    > narzekać na brak kasy, wciągnęli się jak
    > zobaczyli na własne oczy , a mówiłem od razu wejdźcie w to, wiadomo nawet
    > znajomi czasami są nie ufni
    > hehe teraz się z tego śmieją! Jak sobie przypomnę ich miny jak opowiadali
    > o tym jak zajrzeli na
    > konta!! Hehe. A zresztą mi tez gęba opadła jak zobaczyłem konto! A teraz
    > moje konto wciąż rosło i dalej
    > rośnie. A jak tak dalej pójdzie zostanę milionerem z jednego internetowego
    > biznesu- czy jest to możliwe?!
    > Nawet teraz jak to pisze, dziwi mnie ile osób musi ciężko pracować by
    > utrzymać dom, swoje dzieci lub po
    > prostu zbiera na kino lub komputer. Dziękuję teraz temu kto wysłał mi tą
    > wiadomość i przedstawił mi ten pomysł,
    > dziękuję, ze nakłonił mnie do tego, aby zrobić jeden mały skok w bok od
    > szarego życia i zainwestować
    > pieniądze po to by włożone- pracowały dla mnie- a nie ja na te pieniądze!!
    > Nigdy nie zarobiłem mniej niż 14 000zl z każdej okazji. : )
    >
    > Teraz udowodnię Ci, iż jest to LEGALNY BIZNES!!
    > Nie potrzebujesz niczego sprzedawać! Nie potrzebujesz rozmawiać o tym z
    > przyjaciółmi, rodzina lub z nikim innym (chyba, ze chcesz).
    > W dodatku, jeśli jesteś nieśmiały(a) to problem masz z głowy- bo nie
    > musisz mieć bezpośredniego
    > kontaktu z drugim człowiekiem. Ktokolwiek kto trzyma rękę na pulsie może
    > osiągnąć sukces i wzbogacić się
    > o kilkadziesiąt tysięcy złotych. Jeśli wierzysz, ze każdy ma swoje piec
    > minut to po prostu zrób krok po kroku
    > tak jak jest to napisane poniżej! To Twoja szansa na zmianę Twojej
    > przyszłości!
    >
    > To jest NAJTAŃSZA, NAJSZYBSZA I NAJPROSTSZA droga do zarobienia
    > prawdziwych pieniędzy przez
    > Internet w takim KRÓTKIM czasie.
    >
    > Ok. to zaczynamy bo się rozgadałem.
    > Ten program działa i nieważne z jakiego kraju jesteś albo w jakim
    > przebywasz. Nie ważne ile masz lat. I na
    > dodatek nie będziesz potrzebować specjalnej wiedzy lub talentu. Nie
    > będziesz przeglądał stron
    > internetowych, nie będziesz nigdzie dzwonić, klikać w banery, lub
    > SPAMować, nie będziesz także płacić za
    > reklamy itp. Wszystko czego potrzebujesz to:
    >
    > – Konto w banku (najlepiej z możliwością obsługi przez Internet ale nie
    > koniecznie)
    >
    > – I około 20-30 minut twojego czasu jednorazowo!
    > KROK 1
    >
    > Niezaprzeczalne prawo natury jest takie, żeby zarobić musisz coś od siebie
    > dać!
    > Więc pierwsze co musisz zrobić to zainwestować TYLKO 5 zł.
    > Jak mówi Robert T. Kiyosaki- „jeśli nic nie zainwestujesz- nic większego
    > nie zyskasz!”.
    > Im szybciej zainwestujesz tym szybciej zaczniesz zarabiać z powiększającą
    > się rzesza ludzi!!
    > Wiec, jak NAJSZYBCIEJ przelej 5 zł na PIERWSZE znajdujące się poniżej
    > konto bankowe z notka mówiącą (tytułem):
    >
    > „Proszę, dodaj mnie do swojej listy mailowej”
    >
    > Chcę, żebyś wiedział, że jest to po to aby UTRZYMAĆ TEN PROGRAM LEGALNYM!.
    > To naprawdę proste!!
    > Gdy wyślesz 5zl na pierwsze konto z poniższej listy, to po prostu możesz
    > już się szeroooko uśmiechnąć
    > Nie wiem czy wiesz, ale już czerpiesz z tego programu wielkie korzyści!!
    > Nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy
    >
    > Oto obecna lista:
    >
    > 1. Nr. Konta 02 1140 2004 0000 3702 4230 3462
    >
    > 2. Nr. konta: 63 1240 2715 1111 0000 3273 3796
    >
    > 3. Nr. konta: 50 1020 5558 1111 1426 3100 0020
    >
    > 4. Nr. konta: 71 1140 2004 0000 3502 3046 5117
    >
    > 5. Nr. konta: 77 1020 2401 0000 0002 0180 7643
    >
    > (jako dane przy przelewie można podać swoje dane jeżeli takowe są
    > wymagane)
    > (pamiętaj !! wpłać 5 zł na konto nr.1 potem skasuj je a na dole (na
    > 5.miejscu) dopisz swoje konto przesuwając cyferki 2 , 3 , 4 , 5 do
    > przodu!!)
    >
    > KROK 2
    >
    > Gdy już wysłałeś 5 zł. Na konto znajdujące się na 1 miejscu listy (wraz z
    > ta dodatkowa notka- To BARDZO ważne!),
    > następną rzeczą, którą musisz zrobić to zrobić kopie tej strony (tekstu na
    > niej zawartego), po to by wysłać go ponownie
    > (korzystając z twojej książki mailowej albo reklamować na swojej stronie
    > WWW- tak jak ja zrobiłem) do np. 40
    > osób (zapamiętaj, ze 40 osób to dobra liczba do wzbogacenia się, ale
    > możesz zareklamować to w darmowy
    > sposób w Internecie przez co więcej ludzi to zobaczy i możesz więcej
    > zarobić!).
    >
    > A teraz pora na dowody! POTRZEBUJESZ DOWODU? Tutaj są przykładowe 3 osoby
    > (lista osób
    > zadowolonych dostaniesz jutro!) oczywiście nie są to wszystkie!!, które
    > testowały ten program
    > i które zainwestowały nic innego jak 5 zł. i 30 minut swojego czasu!:
    >
    > „Jaki wspaniały plan! Zrobiłem wszystko co mi poradziliście z jakieś
    > 3 tygodnie temu i co prawda nie udało mi się uzbierać 15 000 o których
    > mówiliście, ale te 9 135zl tez mnie powaliły a jest jeszcze tydzień!! ”
    >
    > Tomasz Watorek , Warszawa
    >
    > „Cześć. Tu Justyna! No cóż- co mogę powiedzieć? DZIĘKUJĘ BARDZO BARDZOOO
    > MOCNO wysłałam 40 maili tak jak mówiliście i w sumie zapomniałam o ocalej
    > tej sprawie bo tak naprawdę
    > nie wierzyłam w to, a te 5 złotych to jeszcze nikogo nie uratowało. Ale
    > jak zobaczyłam moje konto po kilku
    > tygodniach to się załamałam!!!!! W tym dobrym znaczeniu! było tam prawie
    > 15000 złotych!!! I jak ja to teraz
    > wydam tak szybko? przecież za kolejnych 30 dni będę mieć tego więcej
    > Dziękuje jeszcze raz!!!!:*”
    >
    > Justyna Tojan, Strzelce Opolskie
    >
    > „Byłem zaskoczony kiedy zobaczyłem moje konto!! Przez 3 tygodnie na moim
    > koncie znalazło się 9 440zl. Na
    > początku myślałem, że to jakiś błąd wkradł im się do kompów. Ale potem
    > wypłaciłem pieniądze i kupiłem sobie
    > zaje*istego kompa !!nareszcie !! Dzięki dzięki dzięki!! ”
    >
    > Ryszard Bodler, Gdańsk
    >
    > Kilka miesięcy temu, każdy z tych ludzi robił dokładnie to samo co Ty
    > teraz w tej chwili- czytał to i się zastanawiał!
    >
    > A tutaj troszkę matematyki :
    >
    > Kiedy wyślesz swoje maile (lub rozpowszechnisz tą wiadomość w inny sposób)
    > , będziesz na 5 miejscu listy.
    > To najlepsza pozycja po to by zarobić poważne pieniądze! żaden inny
    > program nie daje tak wysokich i realnych pieniędzy z różnych powodów,
    > które wytłumaczę poniżej. Jak długo będziesz wysyłać tą wiadomość do
    > ludzi, którzy będą zainteresowani programem,
    > możesz spodziewać się, ze średnio odpowie na nie 25% ludzi. Ale bądźmy
    > bardziej pesymistyczni i dajmy na
    > to, ze tylko 12,5% dla utrudnienia.
    >
    > Gdy wyślesz 40 maili do różnych osób, możesz spodziewać się ze 5 z nich
    > zrobi dokładnie to co Ty (12,5% z 40= 5).
    > Ale tym razem twój numer konta przesunie się na 4 pozycje. Wtenczas już
    > będzie o tym programie
    > wiedziało 200 osób (5 x 40).
    >
    > Z tych 200 ludzi, udzieli się 25 (12.5% z 200=25), wiec dalsze 1 000
    > maili (25 x 40), podniosła twój numer na 3 pozycje.
    >
    > Z tych 1 000 ludzi, możesz spodziewać się, ze udzieli się 125
    > osob(12.5% z 1000= 125), wiec dalsze 5000 maili (125 x 40) podniesie Twoje
    > konto na 2 pozycje w liście.
    >
    > A z tych 5 000 ludzi, możesz spodziewać się 625 osób, które się
    > udziela (12.5% z 5 000=625), wiec kolejne 25 000 osób (625×40) podniesie
    > TWÓJ NUMER KONTA na 1 pozycje!!
    >
    > I teraz, z 25 000 ludzi, możesz spodziewać się, ze 3125 z nich
    > odpowie (12.5% z 25 000=3 125). A w tym czasie to Ty będziesz na 1
    > miejscu!
    > Wiec
    > dostaniesz:
    >
    > 15 625 złotych!! (3125 x 5zl)
    >
    > Więc, jak Twój numer znajdzie się na 1 pozycji przez kolejne kilka
    > dni, to będzie Twój czas na to by zbierać pieniądze! Przez serie 30 dni,
    > te
    > pieniądze będą wysłane przez kilka tysięcy ludzi tak jak Ty to zrobiłeś!
    >
    > Powodzenia, PROSZĘ, nawet jeśli się nie zdecydowałeś(aś) jeszcze, nie
    > wyrzucaj tej strony. DOBRZE CI RADZĘ!!
    >
    > Mało, kto wierzy ze można tyle zarobić,
    > ale to jest naprawdę realne, a te 5 zł zaryzykować to nie dużo.
    >
    > Pozdrawiam, Krzysztof
    >

    No i ja życzę by jakimś sposobem udało Wam się zbudować własne gniazdo. Kasia

Postów wyświetlanych: 14 - od 1 do 14 (wszystkich: 14)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close