Okropny ból kości!

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)
  • Autor
    Wpisy
  • #93077

    ahimsa

    No właśnie…od wczoraj mnie dręczy spory ból kości „chodzący” po jednej ręce!
    Tak silny, że mnie budził. Teraz usadowił się się w ramieniu ( tam gdzie się łączy z obojczykiem, mniej więcej-jakby na zgięciu)
    Jest silny i nie mam pojęcia od czego się wziął??? 😮
    Ma ktoś pomysły?
    ps. przechodzi taki impuls bólowy aż do łokcia i to na serio choolernie boli! Przchodzi przez całą kość!

    #1801032

    dorotka1

    moim zdaniem w kregoslupie krazek miedzykregowy uwiera ci nerw

    znam to i wiem ze masakra



    #1801033

    ahimsa

    Zamieszczone przez dorotka1
    moim zdaniem w kregoslupie krazek miedzykregowy uwiera ci nerw

    znam to i wiem ze masakra

    Od czego toto się bierze? I jak się pozbyć?

    #1801034

    dorotka1

    Zamieszczone przez ahimsa
    Od czego toto się bierze? I jak się pozbyć?

    wiesz nie wiem na 100% czy to to
    u mnie to wlasnie kregoslup jest proelmem
    pomaga wcisniecie krazka przez wujka chirurga 😉
    albo masaz rozluzniajacy miesinie kregoslupa – nie taki kosmetyczny tyko leczniczy
    albo mzoe jakis kregarz czy cos- nigdy nie korzystalam i boje sie takich magikow ale fizjoterapeuta pewnie juz by mne nie przerazal

    z drugiej strony wiem ze niektorzy kregarze czynia cuda i krzywdy nie robia ale to tylko z opowiadan

    #1801035

    ahimsa

    O rany, odpada! ja się boję takich rzeczy;)
    ale faktem jest, że mięśnie karku mam tak pozbijane, że masażystka mi tego nie rozbiła!

    #1801036

    dorotka1

    to tu moze byc pies pogrzebany

    i rady nie ma
    bo to lubi sie utrwalac i wiesz ani stanika nie zapniesz ani reki do gory nie podniesiesz a njgorzej wlasnie ze w nocy boli jak skurczysyn
    mozna jechac na przeciwbolowych ale to chyba gorzej niz spotkac sie z rehabilitantem
    jak chcesz po bozemu to najpierw neurolog



    #1801037

    ahimsa

    Jeszcze się łudzę, że może grypa?;)
    Ale z kręgosłupem mam problemy…właśnie z tą lewą stroną! czasem mam tzw. gwóźdź w stopie-też pewnie kręgosłup…
    No to czas może się wziąć za zdrowie…
    Teraz jadę na nurofenie…

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close