On nie spi- blagam pomozcie

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)
  • Autor
    Wpisy
  • #76161

    anek79

    Moj synek ma 5 miesiecy i bardzo malo spi. Jego sen nocny zaczyna sie o godzinie 23 i konczy o 7. Wszystko byloby pieknie, gdyby nie bydzil sie co godzine a nawet co 40 minut. Jego rekord wynosi 17 razy. Karmie go piersia, ale nie za kazdym razem je. W czasie snu mam wrazenie, ze gdzies biegnie…macha nozkami i raczkami- kreci sie. Wlasnie dzis jest na krawedzi skrajnego wyczerpania. Noc byla koszmarem! Ja juz wyje kazdego ranka- to jest nie do zniesienia. Nie ma mowy o tym, zeby przespac sie z nim w ciagu dnia, poniewaz spi po 20, 30 minut a jak zasnie na 1,5 godziny to sie bydzi ze 3 razy. Niestety nikt tez nie moze mi pomoc, poniewaz jestem daleko od rodziny a przyjaciolki pracuja. Co mam robic? Z gory dziekuje za odpowiedzi…..ania

    #1009588

    kantalupa

    Re: On nie spi- blagam pomozcie

    Moze zabki?
    Jesli tak, to niewiele mozna poradzic oprocz tradycyjnego smarowania dziasel zelem chlodzacym, czasami czopek przeciwbolowy:(
    A jak zasypia?
    Powiem Ci, ze mialam taka sama jazde z moim Adamkiem, kiedy pozwalalm mu zasypiac przy piersi. Odlozony do lozeczka budzil sie natychmiast.
    Raz nauczony samodzielnego zasypiania, nigdy nie wrocil do starych obyczajow budzenia sie co pol godziny.
    Trzymaj sie!

    Adas 15 m-cy



    #1009589

    kolka

    Re: On nie spi- blagam pomozcie

    Witaj
    ja coprawda nie mam takiego problemu, ale myślę że może spróbuj zmienić małemu miejsce spania, tzn. łóżeczko przestaw w inne miejsce, może to pomoże…
    a wietrzysz pokój przed snem? może macie zabyt gorąco, albo zbyt sucho, masz nawilżacz powietrza (choćby taki zwykły na grzejnik) ? możesz tez spróbowac położyć mokry ręcznik na grzejnik.
    jeżeli jest dość ciepło w mieszkaniu może poprostu jest zbyt grubo ubrany do spania, ja rozbieram córeczkę do spania do body i rajstopek.
    trzymaj się
    Kolka&Maja (8 m-cy)

    #1009590

    anek79

    Re: On nie spi- blagam pomozcie

    Dzieki za odzew. W sypialni mam zakrecony grzejnik, maly ma na sobie tylko cienkiego, bawelnianego pajacyka, wiec chyba nie jest mu za goraco. Antos pierwszy sen spi w lozeczku a pozniej juz z nami w lozku. Zasypia na raczkach, ale nie przy cycu. Moze rzeczywiscie to zeby. Ostatnio daje mu czopki Viburcol…na niepokoje u niemowlat, ale niewiele pomagaja. Widocznie tak musi byc 🙂

    #1009591

    kobitka22

    Re: On nie spi- blagam pomozcie

    Moja mała, z tym że ona ma 5 tygodni a nie m-cy 🙂 Położona w łóżeczku budziła się co pół godziny lub kilka minut, też kręciła się strasznie i była bardzo niespokojna, ale kiedy brałam ją do łóżka do siebie przesypiała spokojnie 2 godziny. Wyglądało to tak jakby coś jej w tym łóżeczku nie pasowało, i co się okazało pod łóżeczkiem była tak zwana ”ŻYŁA WODNA”, czyli przepływały rury z wodą. Przestawienie łóżeczka było rozwiązaniem, mała śpi spokojnie 🙂 Popytaj się może u ciebie jest tak samo, sprubuj przestawić łóżeczko, może naprawde coś dziecku tam nie pasuje Czasem takie drobnostki rozwiązują cały problem 🙂

    Oliwia ur. 03.02.2006 Pozdrawiamy

    #1009592

    skrzacik05

    Re: On nie spi- blagam pomozcie

    A wcześniej Antoś jak spał?Też się budził tak często?

    Jeśli nie to może to faktycznie ząbki.My mieliśmy tylko 3 takie „ząbkowe” noce, to naprawdę jest istny koszmar.Dawałam Tymonkowi na noc Nurofen za radą pediatry i przestał się rzucać w nocy.

    mama i Tymuś (19.07.2005)



    #1009593

    anek79

    Re: On nie spi- blagam pomozcie

    Wczesniej tez nie spal najlepiej, ale budzil sie z oczywistych przyczyn….np. byl glodny. Dzis nie mogl zasnac i dalam mu Vigantol. Mam nadzieje, ze cos pomoze i bedzie spal spokojnie. Jesli chodzi o zabki, to nie widze wielkich zmian na dziaselkach.

    #1009594

    lotos

    Re: On nie spi- blagam pomozcie

    odpowiedź jest oczywista: zasypia na rękach. Każdy człowiek sięprzebudza w nocy bardzo często i podswiadomie sprawdza czy wszystko jest ok i dla niego WCALE NIE JEST OK ! Zasypiał wtulony w mamę a teraz jest sam! I do tego co rusz musi się o nią dopominać- jakiże musi być zmęczony i zestresowany! NAucz zasypiania łóżeczku a pozwolisz dziecku wreszcie się wyspać. (wiem, bo sama to przeszłam)

    #1009595

    skrzacik05

    Re: On nie spi- blagam pomozcie

    Tych zmian na dziąsełkach to tak od razu nie widać.Ja zaglądałam Tymonkowi do buzi cały czas i nic nie widziałam, chyba że jestem ślepa 😉 trochę inne były, a potem to już zaraz ząbki zobaczyłam tzn. wystukałam łyżeczką 😉
    Życzę dużo cierpliwości,
    mama Tymonka (19.07.2005)

    #1009596

    ewkakk

    Re: On nie spi- blagam pomozcie

    Mój maluszek też ma 5 miesięcy i mam to samo. Kiedyś spał fajniutko a teraz masakra. Co prawda zasypia około 19:00 ale śpi do 5:00 maksymalnie. I budzi się co godzinkę po smoczka albo po to by mama się nie wyspała 🙂 Też nie wiem co robić, ząbków nie widać (stwierdziła lekarka ) a w dodatku mój maluszek ma alergie i skaze białkową. W dzień też ryczy (dosłownie) cały czas. A w dzień śpi w wózku, ciągle bujany bo inaczej wcale nie zasypia….jutro zmieniam mleko Nutramigen na sojowe może to pomoże……

    Pozdrawiam

    Ewka i Bartosz (18.10.2005r)



    #1009597

    oliweczka

    Re: On nie spi- blagam pomozcie

    Przeczytaj „Język niemowląt” Tracy Hogg.

    Natunia (2 latka)

    #1009598

    Anonim

    Re: On nie spi- blagam pomozcie

    a ja polecam SEDATIF PC, dawalam je za rada pediatry gdy bylam u kresy sil…Hubert mial 5-6 miesiecy, pobudka na cyca co 20-40 minut, ryczalam, zaczelam dawac jedna tabletke o 15 a druga o 19, pomoglo

    Nelly i rajdowiec Hubi



    #1009599

    dorotka1

    Re: On nie spi- blagam pomozcie

    nie zazdroszecze Ci
    sama to przechodzilam – Szymon w wieku 7 mies potrafil spac wszytskiego razem np 7 godz w ciagu doby (zliczalam wszystkie drzemki nawet te 10 minutowe)
    pocieszam ci ze to kiedys przejdzie
    ale zastanow sie czy
    on nie jest alergikiem i czy nie powinnas wprowadzic diety eliminacyjnej
    moze za malo je?
    a moze za duzo
    moze w domu jest za cieplo
    wystarczy ok 19-20st
    czy duzo spacrujecie- moze jest niedotleniony
    moze nie lubi swojego lozeczka
    a moze nie lubi spac z wami, jesli z wami spi
    jesli ogladacie przy nim TV moze arto z tego zupelnie zrezygnowac i wiele innych czynnikow nalezaloby rozpatrzec

    kobieto trzymaj sie
    bo to koszmar sama wiem – moja mam i tesciowa byly o 500 km ode mnie a maz caly czas w pracy
    po roku bylam cieniem z wielgachna depresja
    jak masz takie problemy wez nianie na 2 godz w dzien zebys sie mogla wyspac
    albo zostawiaj mlodego z ojcem na 2 godz po pracy – nic im nie bedzie jak troche sie pomecza:)
    no i nie podnos go przy kazdym ryku – czasami musi poplakac kilka minut

    Szymon 10.02.2003 + Ktos czerwcowy

    #1009600

    klocuch

    Re: On nie spi- blagam pomozcie

    Witaj,
    miałam podobny problem, bardzo podobne objawy i dziś pierwszą noc przespaną. Moja 5-mies Agnieszka też budziła się w nocy. Problemy były dwa: 1.dostawała za mało pić (objawem była też dość twarda kupka) 2. miała nieprawidłowy rozkład snu dziennego i nocnego i ogólny „rozkład jazdy” – problem praktycznie nieporuszany w Polsce, a odpowiedź znalazłam w angielskiej książce, którą polecił mi znajomy. Dużo przez źle rozumiane karmienie „na żądanie”, które potrafi rozwalić cały dzień. Jesli chcesz wiedzeć więcej, napisz na mój mail [email]a.s@miden.com.pl[/email]. Pozdrawiam, Anna

    #1009601

    mamakingusi

    Re: On nie spi- blagam pomozcie

    HEJ.Bardzo Ci współczuję. Ja wstaje do córki raz lub dwa razy w nocy. Słyszałam o pewnym problemie, którego raczej nikt nie porusza, gdyż jest krępujący. Chodzi o właściwą pielęgnacje siusiaczka malucha, nie zabardzo wiem o co w tym chodzi, bo mam córke, ale pediatra powinien wiedzieć. Może to jest problem, który nie jest zauważony przez rodiców a dręczy malutkich chłopców. Pozdrawiam.

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close