orgazm przy zagrożonej ciąży

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)
  • Autor
    Wpisy
  • #59513

    sierpien2005

    Witam, jestem w 10 tyg. ciązy i zaczelam brać leki na podtrzymanie ciązy, lekarz zalecil powstrzymanie sie od stosunkow dopochwowych, mam pytanie czy orientujecie się mże czy orgazm można mieć i czy nie zaszkdzi on ciązy??

    #759780

    olinja

    Re: orgazm przy zagrożonej ciąży

    Witaj
    Niestety mam złą wiadomość. MOZE i ma własnie łechtaczkowy. Jest dużo silniejszy no i w zagrożonej ciaży zakazany. Każdy orgazm wywołuje skurcze macicy i szyjki.

    Lepiej poczekajcie.

    Olinka
    <><



    #759781

    asiolek

    Re: orgazm przy zagrożonej ciąży

    szkoda 🙁 bo mam ten sam problem 🙂 a apetyt na Męża nie słabnie ihihihihi już mi się takie sny śnią 🙂 ale celibat dzielnie zachowujemy 🙂

    #759782

    ewa250

    Re: orgazm przy zagrożonej ciąży

    niestety potwierdze zdanie przedmowczyn…. wywoluje skurcze i jest niebezpieczny dla maluszka………celibat mielismy 5 miesiecy, ale przezylam i maz tez ;)))

    Ewa i 1,5 roczny Jaś

    #759783

    emla

    Zero seksu

    Orgazm powoduje silne skurcze macicy no i niestety musicie sie powstrzymywac dla dobra waszego maluszka
    pozdrawiamy
    życzymy wytrwalości w abstynecji

    #759784

    olinja

    Re: orgazm przy zagrożonej ciąży

    Wiem coś otym hihihihihi
    Mnie jak na złosć apetyt na Mężusia wzrosł do tego stopnia, że sniło mi się prawie codziennie jak baraszkujemy. To w samo w sobie nie było niewłaściwe ale no cóż wystarczyła chwilka takiego snu a ja budziłam sie w szokui szybko brałam no-spę.
    Można wstrzymać ise od orgazmu normalnie ale jak to zrobić jak sobie smacznie śpisz i takie cudowne sny Ci isę śnia.
    Ponieważ miałam zagrożona ciaze byłam w nielada strachu kiedy budziły mnie właśnie owe przyjemne skurcze. No i powiedziałam o tym lekarzowi, no wiecie naprawdę to nie było zalezne ode mnie a wiedziałam, ze nie wolno. Nie wiem czy mi uwierzył jakos tak dziwnie na mnie popatrzył.
    Na szczescie nic złego sie nie stało.
    Teraz jestem już w 20 tc no i ten apetyt sienie zmniejszył ale juz nam wolno tak wie wytrwałosci :o)))))))))))))))))
    Tak na marginesie to mam nadzieje, ze mi to nie przejdzie :o)

    Olinka
    <><



    #759785

    asiolek

    Re: orgazm przy zagrożonej ciąży

    ja mam wizyte za 8 dni…. może … lekarz powie nam coś co chcemy usłyszeć ihihihihii

    #759786

    jade

    Re: orgazm przy zagrożonej ciąży

    Jeżeli ciąża jest zagrożona i lekarz powiedział, żeby powstrzymać się od seksu to oznacza dokładnie to – powstrzymanie się 🙂 Ja miałam tak przez całą ciąże i da się wytrzymać.

    Pozdrawiam,

    Marta i Adaś 15.11.2004

    #759787

    kate73

    Re: orgazm przy zagrożonej ciąży

    Myśmy mieli 3 tygodniowy szlaban. Ale wczoraj byłam ponownie u lekarza i fajnie wyglądała nasza rozmowa już po badaniu: Spacerki? – tak, Basen? – jeszcze sobie odpuścić, Mąż? – nie, a właściwie mąż tu nie zaszkodzi, więc może być…

    Życzę Wam wszystkim takiej „diagnozy” lekarskiej.

    #759788

    katkajot

    Re: orgazm przy zagrożonej ciąży

    o kurcze! ja miałam dokładnie tak samo z tymi snami, kiedy mieliśmy zakaz….
    Hmmm i też się bałam czy coś się nie stanie. Na szczęście dostaliśmy pozwolenie, no bo sptałam na którejś wizycie czy możemy,a ponieważ nic niepokojace nie działo się ( a wczesniej plamiłam i miałam polipa – stąd zakaz), pani dr po „oględzinach” powiedziała ” jeśli nie spróbujecie, to nie będziecie wiedzieli czy można ” A musze Wam powierzdzieć, żę „ten pierwszy raz” po paru m-cach był bardzo dla nas stresujący…ale jest ok.
    katkajot z Natalką



    #759789

    asiolek

    Re: orgazm przy zagrożonej ciąży

    🙂 wytrzymac owszem się da 🙂 łatwiej lub trudniej ale się da 🙂 narazie się udaje 🙂
    a wizyta już za tydzień wiec bedziemy wiedzieli co i jak 🙂

    #759790

    agni76

    Re: orgazm przy zagrożonej ciąży

    Orgazm w zagrożonej ciąży może powodować przedwczesne skurcze a co za tym idzie pewnie wiesz. Dlatego musicie się powstrzymać przed uprawianiem sexu, przynajmniej do momentu aż maleństwo będzie bezpieczne i oczywiście lekarz da zielone światło.

    Pozdrawiam



    #759791

    biedroneczka

    Re: orgazm przy zagrożonej ciąży

    Cześć – absolutnie o żadnym orgaźmie nie może być nawet mowy!!!!!!! Jeśli chcesz utrzymać ciążę? – czego Ci serdecznie życzę. Skurcze macicy wywołane przez orgazm mogą spowodować wyrzucenie z niej dziecka.

    Trzymaj się – pozdrawiam.

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close