Paseky nad Jizerou

narciarski weekend w Czechach

zapraszam…

aniołki na śniegu

i inne wariacje

po prostu Anioł :Hyhy:

mój Dzidziuś

i matka wariatka 😀

w połowie ciąży :Wstyd:

i my – baby trzy!!!

dziękuję

39 odpowiedzi na pytanie: Paseky nad Jizerou

natinka2010-01-19 11:58:48

Piękne Dziewczyny

Ty szalona mamuśka 😉

yoko2010-01-19 12:08:08

opętało Cię z tymi nartami!
ale ważne, że wszystko ok!
żeby mi takie wyglupy były ostatni raz:)
Zofia piekna i wystrojona cukierkowo:)

23082010-01-19 12:09:01

Zosia jest prześliczna, a Ty babo przeodważna:Hyhy:

marysia2010-01-19 12:13:32

wiecie co, w dniu wyjazdu byłam w mojej ginki i w zasadzie stojąc w drzwiach zapytała mnie czy gdzieś jadę na ferie zimowe
jak usłyszała, że nie chcę jeździć to mnie opierniczyła i kazała ruszać na stok, oczywiście z rozsądkiem

gdybym nie miała takich umiejętności jakie mam, to pewnie bym się nie zdecydowała
uważałam, oczy miałam dookoła głowy
i banana na gębie

strasznie się cieszę, że mogłam chociaż trochę pojeździć!!!!

asik2010-01-19 12:19:43

Marysiu cudne jesteście :Wow!:
Zosia prawdziwy aniołek
przynajmniej z wyglądu 😉
Ja na nartach nie potrafię jeździć wcale
wiec patrzę na Ciebie z pełnym podziwem 🙂

marysia2010-01-19 12:21:29

Zamieszczone przez Asik.:Marysiu cudne jesteście :Wow!:
Zosia prawdziwy aniołek
przynajmniej z wyglądu 😉
Ja na nartach nie potrafię jeździć wcale
wiec patrzę na Ciebie z pełnym podziwem 🙂

dziękuję 🙂

ja jeżdżę od 7 roku życia
mój ukochany sport
polecam

a Zosia faktycznie ma wygląd Anioła 😉

nunak2010-01-19 12:23:40

ALEŻ Zofija śliczna….:):)

fajny wypad nartowo-śniegowy

goooosia2010-01-19 12:25:02

sliczne zdjecia.
coreczka piekna, wydaje sie taka dorosla.
a mama odwazna bardzo.
ja to sie bez ciazy boje jezdzic;), ale tez nigdy nie bylam w tym dobra 😉

usianka2010-01-19 12:40:50

Słuzy Ci ciąża 🙂 Nawet w kombinezonie to widac 🙂
Aniołek przesłodki. Do schrupania. I te doleczki :Wow!:

yoko2010-01-19 12:40:55

Rysia, narty to też moje naj:)
ale ja zaczelam sie uczyć mając 20 lat:)

jane2010-01-19 12:47:47

Oj, szalona, szalona… :Nie nie:
Ale super wypad – widac, ze szalenstwo sie udalo 🙂

marysia2010-01-19 13:32:21

Zamieszczone przez Usianka:Słuzy Ci ciąża 🙂 Nawet w kombinezonie to widac 🙂
Aniołek przesłodki. Do schrupania. I te doleczki :Wow!:

dołeczki, to jedna z dwóch rzeczy jakie ma po mnie (oprócz płci :D)
jeszcze ma moje paluchy u stóp :Hyhy:

dziękuję!!!

Zamieszczone przez bruni:Rysia, narty to też moje naj:)
ale ja zaczelam sie uczyć mając 20 lat:)

mojego małża zaczęłam uczyć jakieś 5 lat temu i na szczęście złapał bakcyla
Zamieszczone przez Jane:Oj, szalona, szalona… :Nie nie:
Ale super wypad – widac, ze szalenstwo sie udalo 🙂

:Wstyd:

po tym wyjeździe naprawdę czuję, że żyję!

kotus2010-01-19 14:10:41

ale wam fajnie:-) sliczne fotki:-)

karolina2010-01-19 17:45:20

Marysiu, jesteście cudne 🙂

ivoonna2010-01-19 20:12:17

Cudne zdjecia. Pelne szczerego usmiechu!!!

2010-01-19 21:04:30

rety, ale szczęście od Was bije !

toffika2010-01-19 21:09:23

prześliczne jesteście 🙂

kasiex2010-01-19 21:12:27

cudne jestescie obie 🙂

baniutka2010-01-19 21:54:35

Maryś świetniste fotki,

a Zosia, powalająco słodka,

Fajne z Was dziewczynki

sasi2010-01-19 23:16:02

Fajna, radosna z Was rodzinka!

nusiak2010-01-20 07:30:29

jesteście piękne 🙂

i nart zazdroszczę bardzo ……………….

marysia2010-01-20 08:59:54

jak ja uwielbiam wstawiać tu zdjęcia 😀

dziękuję Wam Kochane za tak miłe słowa
gęba mi się śmieje bardzo!!!!

:Buziaki:

bratek2010-01-20 11:12:11

Marysiu, marzy mi sie aby teraz wyglądać jak Ty w ciąży!
przecież tego brzucha wcale nie widać 😉
a Zosieńka cudna!

kevlar-girl2010-01-20 17:23:26

Zośka jak cukierek
w ciąży na nartach :Strach:
pprrrrr…. szalona

vievioorka2010-01-20 18:12:09

Zosieńka przeurocza :Wow!:

a Ty……. normalna wariatka :Fiu fiu: podziwiam :Hyhy:

marysia2010-01-22 07:29:57

:Wstyd:

😉

dziękuję 😀

biedroneczka2010-01-22 16:24:38

śliczna Zośka 🙂 świetne zimowe fotki .. a Ty wyglądasz bosko !!

kiara2010-01-23 09:38:43

Zosia, jest taka slodziutka!!!
Sliczna jest – no i te doleczki…

Ty Matka tyz piekna kobietka:)

I gratuluje odwagi – pierwsza moja mysl : O matko, w ciazy na narty sie wybrala!

ale widac dobrze ci to zrobilo:)

U mnie jet jakis malutki wyciag narciarski, ale jeszcze nigdy tam nie bylam.

mk12010-01-24 16:16:15

Śliczna Zosieńka 😉 Jakbyś nie napisała że jesteś w ciąży w ogóle bym się nie zorientowała o co chodzi z ta “matka wariatką” Tobie to nic tylko w ciąży chodzić 😉 Pozdrawiam

mania782010-01-24 20:26:44

Przepiękne zdjęcia – no i modelki oczywiście 🙂

kokunia2010-01-24 23:00:38

Widać,że wypadzik udany.
Ty Marysia powinnaś lanie dostać:Nie nie::Nie nie::Nie nie:

marysia2010-01-28 09:35:11

Zamieszczone przez mk1:Śliczna Zosieńka 😉 Jakbyś nie napisała że jesteś w ciąży w ogóle bym się nie zorientowała o co chodzi z ta “matka wariatką” Tobie to nic tylko w ciąży chodzić 😉 Pozdrawiam
😀

Kokunia, za lanie podziękuję 😉

ewik752010-01-29 09:54:27

po prostu Anioł :Hyhy:

jakie ona ma śliczne dołeczki w policzkach…………

marysia2010-01-29 11:13:05

Zamieszczone przez ewik75:jakie ona ma śliczne dołeczki w policzkach…………
to po mnie, to po mnie :Wow!:

reszta po łojcu 😉

iwi2010-01-29 17:24:25

Marysiu, super fotki!! Zosia taaaka urocza!! A Ciebie podziwiam za jazdę na nartach, choć nie wykluczam, ze gdybym była na Twoim miejscu, to pewnie zrobiłabym to samo 🙂

martowska2010-01-29 21:52:38

Ło Matko, to już połowa ciąży!!!! Ależ ten czas leci :Wow!:
Wyglądacie prześlicznie :Hura!:

marysia2010-02-01 10:01:53

Zamieszczone przez Martowska:Ło Matko, to już połowa ciąży!!!! Ależ ten czas leci :Wow!:
Wyglądacie prześlicznie :Hura!:

też mnie to zastanawia, jak to się stało!
jak sobie uświadamiam, że za 4 miesiące będę miała już dwie córki to trochę w panikę wpadam 😉

dziękuję 🙂

martowska2010-02-01 14:50:06

Zamieszczone przez Marysia:też mnie to zastanawia, jak to się stało!
jak sobie uświadamiam, że za 4 miesiące będę miała już dwie córki to trochę w panikę wpadam 😉

dziękuję 🙂

Ja w połowie też myślałam, ze za 4 mce, a Kuba po 3 wyskoczył 😀 ot taka niespodzianka 😉

Edytuję, bo ciekawa jestem, czy macie już imię wybrane dla malutkiej? Wiesz, musi być takie, co by pasowało do Twojego przyszłego zięcia 😀

zadziorka2010-02-02 14:54:41

a te dołeczki w polisiach u Twojej Zosi….mmmm do schrupania aniolek!

Znasz odpowiedź na pytanie: Paseky nad Jizerou?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
TSH... nasze watpliwosci
Mam pytanie: ostatnio zrobiłąm sobie badania i proszę o interpretację.. Tsh-3,024mIU/I norma 0,470-4,6 FT4 18,46 pmol/I norma 9,10-23,80 czy to oznacza,ze mam niedoczynnośc tarczycy?
Czytaj dalej
Polecam
Polećcie dobrego psychologa w Łodzi...
Jak w tytule... Dziewczynki polećcie dobrego psychologa w Łodzi, najlepiej przyjmującego w NFZ, od spraw rodziny i indywidualnych. Prosiła mnie kuzynka, abym tu zapytała, bo chodziła prywatnie, ale wiadomo jak z kosztami
Czytaj dalej