pasja mojego syna ;)

od pół roku moje dziecko namiętnie rysuje-najchętniej auta 🙂 później te rysunki barwnie opisuje. czasem chodzimy na nich na głowie, nie mamy brzuchów, a auto jedzie na aucie, ale dla mnie rysunki są piękne!
jestem z tych rysunków tak strasznie dumna, bo sama jestem totalnym beztalenciem plastycznym 🙂

no więc tu jedziemy w niebieskim aucie na wakacje 😉

a tu wychodzimy z domu i wsiadamy do auta (dom to to po lewej;) z oknem i drzwiami)

tu maciuś stoi koło nissana cube i otwiera klapę

auto z “kogutem” ciągnie auto

jedzie auto, a nad nim świeci słoneczko i rośnie drzwko 😉

20 odpowiedzi na pytanie: pasja mojego syna ;)

eiffla Dodane ponad rok temu,

pięknie rysuje! 😀

kreli Dodane ponad rok temu,

szacun :Hyhy:

bep Dodane ponad rok temu,

Ale zdolniacha! :Hura!::Hura!::Hura!:
A jaki fajny z Niego Gość :Wow!::Wow!::Wow!:

asik Dodane ponad rok temu,

Świetne rysunki i bardzo faaaaajny autor 🙂

kasia Dodane ponad rok temu,

i on to narysował?
super!!!
mój nawet połowy tego by nie narysował:Niepewny:

goooosia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez KasiaKl:pięknie rysuje! 😀

Zamieszczone przez Kreli:szacun :Hyhy:

Zamieszczone przez Bep:Ale zdolniacha! :Hura!::Hura!::Hura!:
A jaki fajny z Niego Gość :Wow!::Wow!::Wow!:

Zamieszczone przez Asik.:Świetne rysunki i bardzo faaaaajny autor 🙂

dziękujemy za miłe słowa 🙂

Zamieszczone przez kasia.:i on to narysował?
super!!!
mój nawet połowy tego by nie narysował:Niepewny:

bo pewnie Miki nie lubi rysować 🙂
dzięki Kasiu 🙂

zewunia Dodane ponad rok temu,

:Hura!::Wow!::Wow!:
pierwsza klasa, na Olivii rysunkach wszystko wyglada tak samo, wszystko ma ksztalt kola 🙂

Dodane ponad rok temu,

i syn i rysunki rewelacja

grazyna-z Dodane ponad rok temu,

Noooo rewelacja.:Hura!:
Teraz tylko pytanie czy artysta, czy inżynier Ci rośnie.

kokunia Dodane ponad rok temu,

Brawa dla synka:Wow!:
Jestem pod ogromnym wrażeniem:Fiu fiu:

goooosia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez zewunia::Hura!::Wow!::Wow!:
pierwsza klasa, na Olivii rysunkach wszystko wyglada tak samo, wszystko ma ksztalt kola 🙂

u nas na początku wszystko było kreską lub skupiskiem kresek, aż któregoś dnia zawołał “mama ferrari”.
no i niezłego karpia walnęłam bo naprawdę namalował coś wyglądem przypominającego ferrari :Hyhy:
pewnie Oli też Cię niedługo zaskoczy 🙂

Zamieszczone przez Vala:i syn i rysunki rewelacja

thx 🙂

Zamieszczone przez grazyna_z:Noooo rewelacja.:Hura!:
Teraz tylko pytanie czy artysta, czy inżynier Ci rośnie.

biorąc pod uwagę, że rodzice mają umysły ścisłe to raczej to drugie 🙂

Zamieszczone przez kokunia:Brawa dla synka:Wow!:
Jestem pod ogromnym wrażeniem:Fiu fiu:

miło mi bardzo 🙂 dziękujemy

dora Dodane ponad rok temu,

Gosieńko! Fajne rysunki małego przystojniaka. :Hura!:

beasia Dodane ponad rok temu,

pięknie rysuje synuś 🙂

goooosia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Dora:Gosieńko! Fajne rysunki małego przystojniaka. :Hura!:

dzięki kochana 🙂 i raz jeszcze zdrówka dla młodej :Kciuki:

Zamieszczone przez Beasia:pięknie rysuje synuś 🙂

🙂 dziękujemy

oliweczka Dodane ponad rok temu,

Gosia, te rysunki są pierwsza klasa!
Melka rysuje tylko kółka, jakieś sprężynki itp. Nic tematycznego jeszcze. Nawet kolorować za bardzo nie potrafi…
jestem pod wrażeniem Maćkowych umiejętności.
P.S. A Wy już przeprowadzeni? Nie odzywasz się coś…

goooosia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez oliweczka:Gosia, te rysunki są pierwsza klasa!
Melka rysuje tylko kółka, jakieś sprężynki itp. Nic tematycznego jeszcze. Nawet kolorować za bardzo nie potrafi…
jestem pod wrażeniem Maćkowych umiejętności.
P.S. A Wy już przeprowadzeni? Nie odzywasz się coś…

dziękujemy ciociu 🙂
my już przeprowadzeni więc serdecznie zapraszamy przy każdej możliwej okazji 🙂 choćby i przejazdem na kawkę :Hyhy:

bratek Dodane ponad rok temu,

szok

bardzo zdolny synuś

fab Dodane ponad rok temu,

super rysunki:)
Pozdr.

2308 Dodane ponad rok temu,

Gośka no super. Zdolniacha!
I jaki uroczy chłopczyk.

goooosia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez mama3xM:szok

bardzo zdolny synuś

Zamieszczone przez kara:Gośka no super. Zdolniacha!
I jaki uroczy chłopczyk.

dzięki za miłe słowa, dziewczyny 🙂

Zamieszczone przez fab:super rysunki:)
Pozdr.

dzięki za uznanie 🙂
a o tam u Was słychać? dawno już Cię tu nie widziałam, a na żywo to już lata świetlne…
pozdrawiamy 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: pasja mojego syna ;)?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Życie po usunięciu macicy
Witam. W marcu 2011 urodziłam synka. W piątej dobie dostałam krwotoku poporodowego. Zabrali mnie na czyszczenie. Miało być już dobrze. Ale nie było. Krwotok nie ustępował. Dostałam zastrzyk do macicy i
Czytaj dalej
Książka kucharska
Chrzan
Jak zrobić, żeby go złagodzić bo ostry jak piorun i żeby smakowało :) Za chwilę świeta, bardzo proszę o fajne przepisy:)
Czytaj dalej