Patryk

Witajcie,

Chciałam Wam bardzo podziękować.

Nie jestem w stanie opisywać na kilku forach, jak wygląda stan Patryka i jakie robi milowe dla siebie (dla mnie wciąz malutkie) postępy.
Nie mogę go poganiać, choć tak bardzo bym chciała. Jest bardzo dzielny. Nauczył sie połykać ślinę po kilku dniach, rozmawiałam z mamą dziewczynki w śpiączce, która ta umiejętnośc opanował po roku. Odruch połykania jest bardzo ważny. Dzięki temu Patryś ma zdjętą sondę z noska i może być karmiony łyżeczką. To tez stymulacja i bodźce dla mózgu. Trzeba uważać, żeby nie doszło do zachłystowego zapalenie płuc. Na szczęście Patryś ma bardzo dobry odruch obronny, jak zakrztusi się kaszle.

Od wczoraj wodzi wzrokiem za tatą, tak, że przesuwa delikatnie głowę, zauważył go nawet za szybą w ścianie. To nas bardzo cieszy. Malutki kroczek, dający nadzieję. Pamięć ma jak rozbite szkło, potrzeba czasu na odbudowanie całości.
Dzisiaj zjadł pięknie kaszkę sinlac. Nie otwiera jeszcze buzi, trzeba sie nagimastykować, ale jak już poczuje na języku połyka.
Płacze, jak pielucha jest do wymiany.
Niestety jest spastyka, napięte ręce.

I jest taki bezradny.
Tak bardzo chciałabym z nim porozmawiać, usłyszeć jak mówi.
Każdy dzień, różne sytuacje przypominają mi zachowanie Patryka.
Cięzko wychodzić z domu i nie czuć ciepła małej ręki……
Ciężka jest do zniesienia cisza w domu. Bolą uszy od tej prezrażaącej ciszy…..
Patryk wiecznie mówił, śpiewał, ciągle w ruchu, chyba, że rysował, co było jego pasją.

Kilkanaście dni przed zabiegiem, rozkładał zabawki w całym pokoju i mówił, opowiadał, ciągle coś opowiadał. Nagle przerwał, spojrzał na mnie i powiedział:
– “ale mi mądrości do tej głowy weszły”
uśmiechnęłam się, a on dalej:
“weszły i nie chcą wyjść” i uśmiechnął się od ucha do ucha.
spytałam się “a jak ci te mądrości weszły do tej głowy”
– Patryk złapał się za głowę i pwoiedział “Tutaj weszły” ale za chwilę poprawił się i dodał “nie, przez buzię”
śmiał się wesoło, bo ja chichotałam.
Takie wspomnienia bolą, jak patrzę na niego, przykurczonego, bez kontaktu, często z błądzącymi oczami.

Czasem łapie się na tym, że nie wiem, jaki jest dzień. Nie pamiętam nawet swojego nr telefonu do pracy….. ale nie mogę zapomniec, że musze miec NADZIJę! DLA NIEGO.

DZIęKUJę wAM
Beata

Patryk – 4 lata

Strona 2 odpowiedzi na pytanie: Patryk

amber Dodane ponad rok temu,

Re: Patryk

Beatko, współczuję Ci całego serca tych przeżyć 🙁
Od początku trzymam kciuki i modlę się za Twojego synka!!
Zyczę Ci dużo siły! Takiej która wszystko zniesie!
Musisz być silna dla swojego synka, aby pomóc mu w powrocie do zdrowia!
Musisz wierzyć i mieć nadzieję!
Ja wierzę, że Patryczkowi się uda.
Trzymaj się!

Beata i Maciek

Dodane ponad rok temu,

Re: Patryk

Beatko
Modle się i wierzę!

Kaśka z Natusią (pięciolatką 🙂

paula26 Dodane ponad rok temu,

Re: Patryk

jeszcze bedzie dobrze …

Paula i

justonka Dodane ponad rok temu,

Re: Patryk

wiem że to nie łatwe ale trzymaj się – My jesteśmy z Tobą i modlimy sie o zdrowie Patryczka

Justonka i Jaś

mati2 Dodane ponad rok temu,

Re: Patryk

Wiara czyni cuda!

Jesteśmy z Wami.

Kornel7.10.04 i Lena 2.08.07

kroolik Dodane ponad rok temu,

Re: Patryk

Dużo siły i wytrwałosci życzę i mocno trzymam kciuki za Patryka i za jego uśmiech i za jego głos i za słowa, które jeszcze wypowie.

Przytulamy sie do Was
Asia i Gustawek

asia80 Dodane ponad rok temu,

Re: Patryk

Tak bardzo chciałabym by takie nieszczęścia nigdy się nie zdarzały!! Życzę Wam dużo, dużo sił i szybkiego powrotu do zdrówka!!!!

Olinek

redford Dodane ponad rok temu,

Re: Patryk

Cały czas mam wielką wiarę, że będzie u Was tak jak kiedyś, że Patryk będzie rozkładał zabawki i mądrości będą mu wchodzić buzią do główki Musi tak być.

justborn Dodane ponad rok temu,

Re: Patryk

Bardzo często o Was myślę. Głęboko wierzę w to, że będzie dobrze. Na pewno jest i będzie ciężko, ale wiem, że rehabilitacja może dawać rewelacyjne wyniki. Tyle osób trzyma za Was mocno kciuki – musi być dobrze!

mk1 Dodane ponad rok temu,

MOdlimy się za Was i trzymamy mocno kcuki 🙂

mamma Dodane ponad rok temu,

Beatko, ja tez wciaz wierze…wciaz sie modle…wierze…modle sie…i tak wciaz…

CUD nastapi…jest coraz blizej…

ja3 Dodane ponad rok temu,

Konto

Czy jest już takowe, by wpłacać pieniążki. Cos kiedyś czytałam, że będzie można przekazać 1 % podatku?

dididi Dodane ponad rok temu,

Beatko,

Jestem caly czas z Wami w myslach, modlitwach i staraniach o pomoc! Patryk jest codownych chlopcem, czytalam Wasz blog, MUSI SIE UDAC!!!!!

Nadzieja i wiara czynia cuda!

Mozno Was przytulam Kochana!

bejka Dodane ponad rok temu,

Beatko, ucałuj swojego Motyla

olinja Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ja3:Czy jest już takowe, by wpłacać pieniążki. Cos kiedyś czytałam, że będzie można przekazać 1 % podatku?
wejdź na , tam sa wszystkie dane, prawidłowe (od rodziców)

kantalupa Dodane ponad rok temu,

olinja, rozumiem, ze jestes zaangazowana w sprawe patryka, wiec moze masz szanse na kontakt z osoba prowadzaca jego strone
znam kilka osob, ktore chca przekazac swoje 1% podatku na rzecz leczenia patryka, nie sa jednak pewni, ze adnotacja w zeznaniu wystarczy (glownie osoby, ktore slabo znaja sie na sprawach urzedowych)
moze tworcy strony moga zostawic jakas notke rowniez dla tych, ktorzy chca w ten sposob wspomoc patryka a nie tylko przez bezposrednia darowizne?
to mogloby pomoc podjac im ostateczna decyzje

dzieki z gory

olinja Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kantalupa:olinja, rozumiem, ze jestes zaangazowana w sprawe patryka, wiec moze masz szanse na kontakt z osoba prowadzaca jego strone
znam kilka osob, ktore chca przekazac swoje 1% podatku na rzecz leczenia patryka, nie sa jednak pewni, ze adnotacja w zeznaniu wystarczy (glownie osoby, ktore slabo znaja sie na sprawach urzedowych)
moze tworcy strony moga zostawic jakas notke rowniez dla tych, ktorzy chca w ten sposob wspomoc patryka a nie tylko przez bezposrednia darowizne?
to mogloby pomoc podjac im ostateczna decyzje

dzieki z gory
przekażę Twoja uwagę Beacie
faktycznie chyba przydałoby się lepiej opisac procedure wpłaty 1%, dzieki 🙂

kasia236 Dodane ponad rok temu,

Popłakałam się,wyobrażam sobie co przechodzisz,
trzeba wierzyć ,ja wierzę i pomodlę się za was.

olinja Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kantalupa:olinja, rozumiem, ze jestes zaangazowana w sprawe patryka, wiec moze masz szanse na kontakt z osoba prowadzaca jego strone
znam kilka osob, ktore chca przekazac swoje 1% podatku na rzecz leczenia patryka, nie sa jednak pewni, ze adnotacja w zeznaniu wystarczy (glownie osoby, ktore slabo znaja sie na sprawach urzedowych)
moze tworcy strony moga zostawic jakas notke rowniez dla tych, ktorzy chca w ten sposob wspomoc patryka a nie tylko przez bezposrednia darowizne?
to mogloby pomoc podjac im ostateczna decyzje

dzieki z gory

Odpowiedź Beaty

“Na stornie umieściliśmy już informacje w zakładce 1 procent. Opracujemy tez wersję do rozsyłania i wydruku z rysunkiem wypełnienia PITów.

Beata”

kantalupa Dodane ponad rok temu,

dziekuje i natychmiast przekazuje dalej

vieta Dodane ponad rok temu,

trzymam kciuki z całego serca…

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Olinja:Odpowiedź Beaty

“Na stornie umieściliśmy już informacje w zakładce 1 procent. Opracujemy tez wersję do rozsyłania i wydruku z rysunkiem wypełnienia PITów.

Beata”

tam jest to bardzo prosto opisane
skorzystalam wczoraj
polecam dla chetnych

goha Dodane ponad rok temu,

Z okazji Twoich urodzin…

Patryku z okazji Twoich urodzin życzę Ci wszystkiego co najlepsze…
Jestem Twoją wirualną ciocią, ale myślami wciąż przy Tobie.
Całuję Cię mocno, Twoich rodziców też.

joannar Dodane ponad rok temu,

Patryczku kochany. Cały czas jesteś w naszych serach, modlitwach i myślach. Wszystkiego najlepszego dzielny chłopczyku z okazji urodzinek. Walcz dalej skarbie 🙂

kika210 Dodane ponad rok temu,

Najserdeczniejsze życzenia przede wszystkim zdróweczka Patryczku w dniu Twoich 5 urodzin życzymy my – ciągle myślami z Tobą i Twoimi rodzicami:)

beatab Dodane ponad rok temu,

Dziękujemy za pamięć

wspominam dobre chwile i wierzę, ze jeszcze powrócą.

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez BeataB:wspominam dobre chwile i wierzę, ze jeszcze powrócą.

Beatko – powroca- wierze w to
ucałowania

olinja Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez BeataB:wspominam dobre chwile i wierzę, ze jeszcze powrócą.
sercem jesteśmy z Wami
Beatko usciskaj ode mnie Patryka

awkaminska Dodane ponad rok temu,

Beatko, przekaż Patrykowi życzenia zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka, wierzę że miną Wasze ciężkie dni i za chwilę będzie tylko radość.

trzymajcie się*mocno!

agusjot Dodane ponad rok temu,

Dużo nadziei i siły dla Was, a dla jubilata powrotu do zdrowia. Często o Was myślę.

aniuniaw Dodane ponad rok temu,

Zyczę zdrowka z człego serca i wytrwałosci. Jak rowniez w te swięta miłosci i wiary w to ,że będzie lepiej…Całuski

abcdefg Dodane ponad rok temu,

Patryczku z rodzina – przesylam Wam cieple mysli!

iza35 Dodane ponad rok temu,

Czesc Dziewczyny, pisałam do Was kiedyś
Zapraszam Was do wzięcia udziału w Akcji koszulkowej
Zysk ze sprzedazy zasili konto Patryka

Przykładowe kolory

damska
[Zobacz stronę]
meska
[Zobacz stronę]

na blogu jest troche informacji oraz link, gdzie mozna kupic, rózne kolory i rozmiary sa dostepne, wystawiłam je w sklepie swoim.
Beata pewnie krepuje sie napisac, zreszta ja sama podjełam decyzje o ich produkcji,Beata była sceptycznie była nastawiona, a ja wierzyłam w powodzenie akcji i udało sie! sprzedałam ich juz naprawde sporo i licze na drugie tyle 🙂 Nie ma to jak wielka rodzina internetowa.
Wyslemy Patryka za to na wypasiony turnus rehabilitacyjny, Pozdrawiam Was i dzikuje za dotychaczasowa współprace
Iza

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Iza35:Czesc Dziewczyny, pisałam do Was kiedyś
Zapraszam Was do wzięcia udziału w Akcji koszulkowej
Zysk ze sprzedazy zasili konto Patryka

Przykładowe kolory

damska
[Zobacz stronę]
meska
[Zobacz stronę]

na blogu jest troche informacji oraz link, gdzie mozna kupic, rózne kolory i rozmiary sa dostepne, wystawiłam je w sklepie swoim.
Beata pewnie krepuje sie napisac, zreszta ja sama podjełam decyzje o ich produkcji,Beata była sceptycznie była nastawiona, a ja wierzyłam w powodzenie akcji i udało sie! sprzedałam ich juz naprawde sporo i licze na drugie tyle 🙂 Nie ma to jak wielka rodzina internetowa.
Wyslemy Patryka za to na wypasiony turnus rehabilitacyjny, Pozdrawiam Was i dzikuje za dotychaczasowa współprace
Iza

świetny pomysł
a czy będą (są) koszulki dla dzieci ???

już doszytałam
są !
bomba 🙂
prezenty na Dzień Dziecka będą dodatkowe 🙂

kruszyna Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Olinja:sercem jesteśmy z Wami
Beatko usciskaj ode mnie Patryka

właśnie namówilam szefa na przekazanie 1% na rzecz Patryka – ponad 1000 zł
mam nadzieję ze pieniązki się przydadzą

iza35 Dodane ponad rok temu,

To chyba WY!
Limonkowe sie własnie skonczyły 🙂 Dzieki

Dodane ponad rok temu,

MNIE TEŻ UDAŁO NAMÓWIĆ SIE KILKA OSÓB , A KILKU OSOBOM JESZCZE kilka osob do oddania 1% dla Patryczka:)

koszulki są supcio:) z pewnością zakupię!!

mai Dodane ponad rok temu,

i ja namowilam ‘szefa’;) i pare osob:)

beatab Dodane ponad rok temu,

Wszystkim serdecznie dziękuję
za pamięć, za wsparcie za ciepłe słowa
życie nam zmieniło tory, ale nie poddajemy się

teo Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez BeataB:Wszystkim serdecznie dziękuję
za pamięć, za wsparcie za ciepłe słowa
życie nam zmieniło tory, ale nie poddajemy się

ojjj dobrze cię widzieć Beatko

ciagle i niezmiennie jestesmy sercem przy was – przy Patryczku ….i trzymam kciuki

Znasz odpowiedź na pytanie: Patryk?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam z dzieckiem taki problem
dziewczyny, bardzo ważne
Dziewczyny, od kilku dni Malwina ma na cipuni wysypkę, z dnia na dzień coraz większą. Najpierw myślałam, że to odparzenie. Niestety smaruję maścią na odparzenia i nic nie pomaga. I
Czytaj dalej
Zdrowie i uroda
Czy macie sprawdzonego...
Allegrowicza od ktorego kupujecie perfumy? juz mi malutko zostalo i chcialabym sobie kupic HUGO BOSS WOMAN tylko w moim miescie oryginalnych perfum niestety niet :( Boje sie, ze kupie jakas
Czytaj dalej