pęcherzyki

.

Strona 2 odpowiedzi na pytanie: pęcherzyki

paszulka Dodane ponad rok temu,

Ja tylko chciałam powiedzieć,że przed Baśką miałam pęcherzyki ponad 30 mm i pękały… no i Baśka z takiego!! 🙂

emilia8 Dodane ponad rok temu,

jest to mój 18 dzień cyklu

natusia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez emilia8:jest to mój 18 dzień cyklu

masz chyba pozne owu skoro lekarz czeka az do piatku?…
jakos nic nie kumam co ten lekarz robi.

hanka83 Dodane ponad rok temu,

A co u m.ani jak po poniedziałkowej wizycie? kiedy testujesz?

hanka83 Dodane ponad rok temu,

Kochana Aniu według gin mam testować w środę 26 ale ja z ciekawości zatestuje już w niedziele tak jak podpowiedziały mi dziewczyny!Czyli ja odpalam kciuki za ciebie a ty za mnie:Kciuki::Kciuki::Kciuki: u mnie też nie wszystkie pęcherzyki pękły bo z 6 tylko 3 ale zawsze,moja gin twierdzi że jezeli się uda zajsc w ciaze to te torbielki sie same wchłoną a jezeli sie nie uda to czeka mnie pewnie przed świetami jeszcze laparoskopia usuną te torbiele i obejrzą co tam w srodku czycha!:Kciuki::Przytulam:

hanka83 Dodane ponad rok temu,

nie mam zadnych objawów nic mi nie jest nawet dzisiaj zaczął pobolewać mnie brzuch na @ mieszkam 60 km od Poznania i tam sie leczę jezeli chcesz pogadac prywatniej to mój numer gg 1089376 a ty kiedy miałaś iui

motylek Dodane ponad rok temu,

Nono dziewczyny – ależ tu się dzieje. nie doszukujcie się na siłę objawów bo to bez sensu. Odpoczywajcie sobie, nie stresujcie się (o ile to możliwe 🙂 ) i byle do testowania. Ja już odliczam do niedzieli dla Hani i do czwartku dla m.ani 🙂

hanka83 Dodane ponad rok temu,

dzięki kochana mam nadzieje że następne testowanie będzie lepsze niż to piątkowe:Hmmm…:

motylek Dodane ponad rok temu,

To Ci na pewno nie zaszkodzi. Póki nie będziesz miała wyników IUI raczej powinnaś się leczyć metodami babuni… Jakieś mleko z miodem, masłem i czosnkiem, sok z malin na poceniei leżeć i się kurować…
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, bo będzie Ci ono potrzebne, bardzo potrzebne….

paszulka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez m.ania:Dorobiłam się silnego przeziębienia. Boli mnie gardło, mam katar i gorączkę. Ogólnie czuję się do d… No i pytanie: czym mam się leczyć? Czekam na wynik IUI (test dopiero w czwartek) i boję się w razie czego zaszkodzić. Od wczoraj piję mnóstwo herbaty z miodem, cytryną i malinami, ale nie czuję się wcale lepiej. Wprost przeciwnie. Zdecydowałam się wziąć rutinoscorbin i apap. Mam nadzieję, że mi to nie zaszkodzi…

Śmiało możesz zastosować Bioparox. To antybiotyk w spray to gardła i nosa. Używałam go w ciąży… w I trymestrze.
A oprócz tego tantum verde, z homeopatii L52 (całkiem skuteczne czary mary :)). A na gorączkę możesz wziąć Apap… w ciąży też można go stosować!!

vievioorka Dodane ponad rok temu,

jeśli będzie cię męczył kaszel to najlepsze jest mleko ze smalcem (wiem tfuuuuuu strasznie brzmi ale wcale tak źle nie smakuje, do przeżycia) jak w ciąży wyczerpałam wszelkie możliwe sposoby, po zastosowaniu tej kuracji kaszel jak ręką odjął :Kciuki:

z przeciwgorączkowych to tak jak dziewczyny pisały Apap lub cokolwiek innego na bazie paracetamolu. No i z domowych napar z lipy lub bzu czarnego (w Ikei nawet gotowy jest syrop z bzu czarnego) 😀

natusia Dodane ponad rok temu,

z homeopatycznych jeszcze oscillococcinum, tyle ze dziala raczej przy pierwszych objawach… ale tak na przyszlosc

hanka83 Dodane ponad rok temu,

Jak się czujesz Aneczko nasza!!

hanka83 Dodane ponad rok temu,

no jestem twardzielka:Śmiech: czekam do jutra udało mi się powstrzymać ale juz nie moge się doczekać chociaż przeczuwam co będzie za wynik:Stres::Boje się::Strach::Hmmm…:

natusia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez m.ania:Niestety, nie czuje się ani odrobinę lepiej 😡 Musiałam dziś pójść do lekarza i dostałam antybiotyk. Podobno bezpieczny. Amotaks Dis. Łamię się czy go wziąć, ale chyba nie mam innego wyjścia skoro weekend kuracji babcinymi metodami nie przyniósł rezultatów:(

m.aniu, lepiej zebys wziela te antybiotyki niz zeby Ci sie pogorszylo, bo to byloby bardziej niebezpieczne dla malenstwa:)

hanka83 Dodane ponad rok temu,

Aneczko czy ty jutro testujesz?:Kciuki::Kciuki::Kciuki::Kciuki:

vievioorka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez m.ania:Chyba tak. Chociaż się zastanawiam, bo wprawdzie jutro będzie 13 dzień po IUI, ale będzie to dopiero 24 dc, więc może to za wcześnie?? Poza tym nie czuję się ciążowo. Nawet piersi mnie nie bolą, nic… Nie wiem czy w tej sytuacji testowanie ma w ogóle sens :Niepewny:

ja testowałam w 11 dniu po IUI, nie czułam się ciążowo ale czułam, że się udało…. wynik 139 :Hyhy:

hanka83 Dodane ponad rok temu,

jak tam Aneczko jest wynik kochana? teścik zrobiony?:Kciuki::Kciuki::Kciuki:

paszulka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez m.ania:Zrobiony, ale nie mam dobrych przeczuć:( Wyniki ok 20.00…

No to kciuki :Kciuki::Kciuki::Kciuki:
Czemu zawsze na wszystko trzeba czekać…. ech…
MOże pogoda wpływa na Twoje przeczucia a nie stan rzeczywisty?? 🙂 OBY!! 🙂

hanka83 Dodane ponad rok temu,

no oczywiście :Kciuki::Kciuki::Kciuki:

malgosiab Dodane ponad rok temu,

Trzeba wierzyć i trzymam kciuki.

hanka83 Dodane ponad rok temu,

Aneczko masz już wynik?Możemy się już cieszyć?:Hura!::Kciuki:

mala5-mi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez m.ania:<0,100 mIU/ml :Płacz:

Tulę do serducha! Wiem co czujesz… ale po burzy przyjdzie słonko.. podobno…:Niepewny:

natusia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez m.ania:<0,100 mIU/ml :Płacz:

m.aniu, przytulam mocno

hanka83 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez m.ania:<0,100 mIU/ml :Płacz:

ANUŚ kochanie ty moje nie martw się w końcu będzie dobrze i wiem co czujesz bo czuje to samo:Płacz::Płacz::Płacz::Przytulam::Przytulam::Przytulam:

bambamek Dodane ponad rok temu,

m.ania przykro mi ale proboj dalej :Przytulam: a o laparoskopie zapytaj lekarza, moze jeszcze jedna iui i dopiero wtedy?

paszulka Dodane ponad rok temu,

🙁
:Przytulam:

motylek Dodane ponad rok temu,

m.aniu strasznie mi przykro i tulę najmocniej jak potrafię.

mala5-mi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez m.ania:Mala_mi, Ty miałaś chyba podobnie, że beta wynosiła u Ciebie powyżej 5, a potem jednak przychodziła @.

Kochana miałam ponad 46… a dwa dni później 0,6… wtedy przeżyłam załamanie…

Znasz odpowiedź na pytanie: pęcherzyki?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Kupka a banany ?!
Kacper (5m-cy) po raz 1 wczoraj zjadł pół banana. Dziś zrobił piekną kolorystycznie kupeczkę ale były w niej "fusy" jak niezaparzona sypka kawa. Nie było tego dużo, ale cała kupka
Czytaj dalej
Leczenie niepłodności
Czy znacie ? - PADUTIN
Hej Dziewczyny, Czy slyszalyscie moze o tym leku? Zastosowanie: Astenozoospermia, oligozoospermia, oligoastenozoospermia. Podobno pomaga, ale w Polsce niedostepny :(
Czytaj dalej