Piersi po ciazy

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)
  • Autor
    Wpisy
  • #10210

    hyperspeed

    Co sie dzieje z piersiami po ciazy?
    Czy wracaja do poptrzedniego rozmiaru i ksztaltu?
    Czy juz robia sie obwisle i nieksztaltne?
    Co z jedrnoscia??

    #165506

    bruxa

    Re: Piersi po ciazy

    Kiepsciutko, kiepsciutko….
    Mnie w ciazy cyc powiekszyl sie do ogromniastych rozmiarow i azczal a sposob widoczny rosnac zanim dopiedzialam sie ze jestwm w ciazy ( myslalam ze to moje modly zostaly wysluchane)
    Ale za to potem niestety za nic nie chcial wrocic do poprzedniego ksztaltu.
    Moja kolezanka natomiast wykarmila 2 dzieci i ma piersi OK ale ona ma malutkie i prawie w ogole jej nie urosly w ciazy.
    Sadze ze cala sprawa zalezy wlasnie od tego – namniejsz tendencje do odksztalcania maja te malutkie.
    Poza tym trzeba bardzo dbac o nie w ciazy to naprawde przynosi efekty ( w postaci mniejszego defektu ;- )) )

    pozdrawiam

    bruxa



    #165507

    pluto

    Re: Piersi po ciazy

    Mi ewidentnie zmalały….i są trochę obwisłe….ale od stycznia idę na basen……może to pomoże……..

    Straszszszsznieeeee niewyspana Julka , mama 5 miesięcznego chyba ząbkującego Karolka

    #165508

    pluto

    Re: Piersi po ciazy

    To znaczy piersi się deformują po karmieniu….karmiłam jedną piersią i widzę różnicę….ta, którą nie karmiłam jest taka sama jak sprzed ciąży…..a ta „mleczna” jest mniejsza i bardziej obwisła……..

    Straszszszsznieeeee niewyspana Julka , mama 5 miesięcznego chyba ząbkującego Karolka

    #165509

    smoki

    Re: Piersi po ciazy

    niestety do dokladnie tego samego ksztaltu juz nie wracaja 🙁

    Pozdrowienia
    zdesperowana smoki i wyjący Dawidek
    (2 miesiące i 1/2!)

    #165510

    hyperspeed

    Re: Piersi po ciazy

    a nie ma jakichs cwiczen
    albo jakichs kremow cokolwiek
    moja zona ma dopiero 20 lat… szkoda by bylo takich ladnych piersi…



    #165511

    olamini

    Re: Piersi po ciazy

    hihihi a moje jakie były ładne………….
    pozdrawiam

    Ola mama Paulinki (05.05.02.)

    #165512

    smoki

    Re: Piersi po ciazy

    Coś mi się wydaje, że te piersi to Twoj problem a nie żony….
    Może po prostu zaakceptuj je i mów żonie że jest piękna a nie kombinuj jakby tu urodę naprawić?

    Dzieki odpowiedniemu biustonoszowi – dla karmiących a nie slicznemu z koronki (nawet do spania) i kremom piersi nie będą wyglądać jak u murzynki ale identycznejak przed ciążą nigdy nie będą.
    Ja nie karmiłam a zostały mi powiekszone otoczki i zabarwione na kolor brazowawy. A piersi wróciły do swojego rozmiaru czyli do 75 B (jak miałam mleko do było 75 D) ale nie są już takie jędrne.

    Pozdrowienia
    zdesperowana smoki i wyjący Dawidek
    (2 miesiące i 1/2!)

    #165513

    czarna

    Re: Piersi po ciazy

    hi hi hi…szkoda bybylo takich ladych piersi hi hi …nie ma to jak facet

    ASIA MAMA 11 MIESIECZNEJ EWUNI

    #165514

    jagoda

    Re: Piersi po ciazy

    Witaj ja urodziłam dwójkę dzieci i radzę ci, żeby twoja żona kupiła krem np. przeciw rozstępom i tym smarowała piersi bo o brzuszku chyba nie trzeba wspominać. Dobrze też robią ćwiczenia.
    Ps. moje niestety już nie są takie jak dawniej ale szkoda.
    pozdrawiam Jagoda



    #165515

    Anonim

    Re: Piersi po ciazy

    Karmię już ponad 8 miesięcy i oprócz małych rozstępów (bledną na całe szczęście) i nieznacznego powiększenia jednej z piersi – nie widzę żadnych dramatycznych zmian. Fakt, że zawsze piersi miałam dość małe!

    #165516

    garfield

    Re: Piersi po ciazy

    Ja tez mam 20 lat. Skąd jestescie kiedy urodzil wam sie maluszek?

    Gosia i księżniczka Sara (ur.23.09.2002)

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close