Pierwsze "dorosłe" łóżeczko

Moja kochana dwuletnia córeczka od roku śpi sama w swoim pokoiku. Ma łóżeczko ze szczebelkami i chciałabym jej zakupić już normalne łóżeczko. Problem w tym, że nie bardzo wiem jakie. Myśleliśmy nad piętrowym, ale obawiam się, że jest za mała i w nocy może spaść(Spi czasami niespokojnie i obraca się na drugą stronę łóżeczka). Coprawda znalazłam takie niewysokie, ale jakoś się obawiam(ma 115cm wys.):

Znalałam jeszcze takie:
, ale nie wiem jak trwałe , wytrzymałe tworzywo to jest.
i jeszcze takie: ,ale też nie wiem czy będzie dość trwałe.
Może któraś z Was wymieniła już łóżeczko takiemu szkrabowi i może poradzić , które sie najlepiej sprawdza. Dodam, że pokoik jest nie duży(4×2,5)

31 odpowiedzi na pytanie: Pierwsze "dorosłe" łóżeczko

pasiasta Dodane ponad rok temu,

U nas starsza jak miała 2 lata poszła na tapczan, zwykły, młodsza też pójdzie na tapczan. Tylko u nas jest na to miejsce, no i dobrze, że nie kupowaliśmy jakiegoś bajeranckiego łóżka, bo młodej się takie rzeczy nudzą, a młodsza to niszczycielskie tornado:Niepewny:

qr-chuck Dodane ponad rok temu,

Moje śpią na materacach rozłożonych na podłodze.
Przy powierzchni spania 2 x 1,8 m i tak potrafią wylądować w nocy na podłodze :Boje się:

dominicaa Dodane ponad rok temu,

Ja kupiłam zwykłe wysuwane z tym że materac przy samej ziemi, jak młoda miała 1,5 roku i spala bez problemu na nim, śpi zreszta po dzis dzień.

asik Dodane ponad rok temu,

J. ma tradycyjne łóżeczko, bez żadnych dziecięcych motywów, mniej więcej coś w tym stylu

.

Szczerze mówiąc nie podobają mi się łóżeczka “samochody”, “zamki” itp.
Wolę klimat pokoju dziecięcego wydobyć za pomocą dodatków, zabawek, które można co jakiś czas zmieniać
a meble pozostają tradycyjne.

hel Dodane ponad rok temu,

ja tez dlugo mialam rozkmine jakie kupic i w konu zdecydowalam sie na takie. ciezko malej sie wskrobac, ale nie spada- chociaz klade na noc materac na podloge, starsza raz spadla:)

na allegro 620 z wysylka.zadowolona jestem bo maja duze szuflady-miesci sie posciel i duuuuuuzo zabawek

oliweczka Dodane ponad rok temu,

Ja bym nie ryzykowała z wyższymi łóżkami na razie.
Co do różowego domeczku, to myslę, że jest wytrzymały – w Stanach te łóżka są dosyć popularne i dają radę. Koleżanka miała dla synka samochód wyścigowy – nie dość, że ładnie się prezentował, to jeszcze mu spory czas posłużył.
Co do Ikeowskiej serii Mammut, to nie mam opinii – oprócz stolika i krzesełek, która posiadamy.
Jeżeli miałabym coś wybierać dla swojej przyszłęj dwulatki (w lutym), to z Ikei wybrałabym chyba coś takiego

Podobno są solidne.

Nasza starsza nigdy nie spała w łożeczku jako maluch. Później był materac na podłodze – najpierw z łózeczka, później kupiliśmy normalny “dorosły”. Był dosyć wysoki, więc zakupiliśmy taką osłonkę, którą montuje się na boku, by dziecko nie spadło

Wydatek jeśli chodzi o tę firmę akurat spory, ale można też taniej – w Ikei, czy na Allegro.
Niedługo ja będę miała podobny problem, ale póki co jeszcze łóżeczko w uzyciu – oby jak najdłużej 🙂

mi-amp-ma Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez hel:ja tez dlugo mialam rozkmine jakie kupic i w konu zdecydowalam sie na takie. ciezko malej sie wskrobac, ale nie spada- chociaz klade na noc materac na podloge, starsza raz spadla:)

na allegro 620 z wysylka.zadowolona jestem bo maja duze szuflady-miesci sie posciel i duuuuuuzo zabawek
ooo właśnie coś takiego tez chcę tylko że my chyba kupimy takie podwójne zamiast drugiej szuflady na dole wysuwany drugi materac, bo nie zabardzo chce zagracic pokoik chlopakow łóżkami, a tak dwa w jednym 🙂

kamelia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez hel:ja tez dlugo mialam rozkmine jakie kupic i w konu zdecydowalam sie na takie. ciezko malej sie wskrobac, ale nie spada- chociaz klade na noc materac na podloge, starsza raz spadla:)

na allegro 620 z wysylka.zadowolona jestem bo maja duze szuflady-miesci sie posciel i duuuuuuzo zabawek
Nie mogę znaleźć na Allegro… Pomożesz?

bejsi22 Dodane ponad rok temu,

Mój synek dostał swoje nowe łóżeczko jak miał 1,5 roku. Kupiliśmy mu je z IKEI z serii MAMMUT. Przez pierwszy miesiąc przystawiałam mu krzesełka z boku, żeby nie spadł, a teraz już jest super. Ma prawie dwa latka i nie zdarza mu się, żeby spadł 🙂

percia-mag Dodane ponad rok temu,

My właśnie skończyliśmy “dorosły” pokoik dla naszego 21 miesięcznego synka.
Kupiliśmy łóżeczko z barierką z IKEA [Zobacz stronę], mały uwielbia w nim spać! I dzięki barierce jest w nim bezpieczny:Kciuki:

zuzia81 Dodane ponad rok temu,

Ja kupiłam Olkowi normalne łóżko jednoosobowe z materacem, śpi od około 3 tygodni. Na razie żeby nie spadł przystawiam z boku fotel ale widzę że z każdą nocą coraz mniej wędruje po łóżku więc pewnie niedługo zabiorę. nie chciałam wydawać kasy na łóżko z bajerami, po pierwsze wszystko co dla dzieci jest od razu dużo droższe a po drugie za kilka lat nie będzie chciał mieć takich ozdób dla “maluchów” i co wtedy nowe łóżko z nową postacią z bajki?? Ma za to kolorową, dziecięcą pościel 🙂

kama28 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez oli80:ooo właśnie coś takiego tez chcę tylko że my chyba kupimy takie podwójne zamiast drugiej szuflady na dole wysuwany drugi materac, bo nie zabardzo chce zagracic pokoik chlopakow łóżkami, a tak dwa w jednym 🙂

te podwójne łóżka to świetny sposób na oszczędnośc miejsca
ale jest coś co przypomina mi się, gdy widzę takie podwójne łóżko. znam to z praktyki, że czasem dziecko które śpi na dolnej cześci, tej wsuwanej, jest jakby pokrzywdzone, bo
po pierwsze oczekuje się że jego część będzie schowana, a więc że on pierwszy musi pościelić łóżko,
po drugie dziecko “z dołu” nie ma swojej przestrzeni łóżkowej, kiedy siada na łóżku siostry/brata siostra/brat ma prawo go zgonić, bo to przecież jego łóżko, wiecie jak to jest.
niby tylko mebel, ale potem sporo dylematów i zawsze jeden dzieć poszkodowany, oczywiście dzieci są różne 😉
samej przydałoby mi się za niedługo takie łózko ;-))))

hel Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Kamelia:Nie mogę znaleźć na Allegro… Pomożesz?

przeprawszam, ze dopiero teraz, ale zapomnialam o tym watku , ze sie udzielilam. :Fiu fiu:
na allegro duzo lozek i tez nie moge teraz znalezc,ale tu jest link do tej firmy
[Zobacz stronę] , nazwe uzytkownika maja chyba taka sama. ja kupilam poza allegro – opuscil chyba po 20dychy na lozku, a moze w sumie 20zl.

z tym wysuwanym na dole tez sie zastanawialam, ale balam sie, ze jak spadnie to nie dosc, ze sama, to jeszcze na ta druga.
pozdrawiam

marysia Dodane ponad rok temu,


Zosia ma takie łóżko (białe)
aktualnie ma skrócone do długości 1,30, więc te wywijasy po bokach są bliżej siebie
łóżko jest szerokie (80cm materac), bardzo wygodne

mamy tylko dwa pokoje, więc Zosia śpi z nami w sypialni, łóżko przy łóżku, więc narazie nie mam obawy że spadnie;)

hel Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez percia.mag:My właśnie skończyliśmy “dorosły” pokoik dla naszego 21 miesięcznego synka.
Kupiliśmy łóżeczko z barierką z IKEA [Zobacz stronę], mały uwielbia w nim spać! I dzięki barierce jest w nim bezpieczny:Kciuki:

percia moja lenka tez 27.01.08 urodzona:)

aneczka1411 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Marysia:
Zosia ma takie łóżko (białe)
aktualnie ma skrócone do długości 1,30, więc te wywijasy po bokach są bliżej siebie
łóżko jest szerokie (80cm materac), bardzo wygodne

mamy tylko dwa pokoje, więc Zosia śpi z nami w sypialni, łóżko przy łóżku, więc narazie nie mam obawy że spadnie;)

my tez mamy tylko 2 pokoje i juz zastanawiamy sie nad łóżkeim dla NAtalki skoro bedzie rodzenstwo…

irena Dodane ponad rok temu,

Moje dziewczny spia w takim

Kupilismy w ikei. Lozko “rosnie” razem z dzieckiem.Jest szerokie i niewysokie.Jezszcze zadna panna z niego nie spadla. Przeprowadzily sie do tego luzka majac 2,5roku.
Dokupilismy szafe do kompletu i wyszedl calkiem sympatyczny pokoik.

kama28 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez irena:Moje dziewczny spia w takim

Kupilismy w ikei. Lozko “rosnie” razem z dzieckiem.Jest szerokie i niewysokie.Jezszcze zadna panna z niego nie spadla. Przeprowadzily sie do tego luzka majac 2,5roku.
Dokupilismy szafe do kompletu i wyszedl calkiem sympatyczny pokoik.

a jak to jest z materacem w rosnącym łóżku? wymienia się co 10 cm? 😉

agusia150 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kama28:a jak to jest z materacem w rosnącym łóżku? wymienia się co 10 cm? 😉

Materac składa sie z trzech części. Najdłuzsza ok 140cm. Potem sa dwa dodtakowe kawałki które sie doklada gdy dziecko urośnie. Też mam takie “rosnące” łózko: [Zobacz stronę]

czarna84 Dodane ponad rok temu,

synek śpi od kilku miesiecy na dorosłym łóżku, normalnym tapczaniku, nie spadł ani razu, ale śpi bardzo spokojnie, na początku bardzo sie bałam, ale widać niepotrzebnie

justys77 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez hel:ja tez dlugo mialam rozkmine jakie kupic i w konu zdecydowalam sie na takie. ciezko malej sie wskrobac, ale nie spada- chociaz klade na noc materac na podloge, starsza raz spadla:)

na allegro 620 z wysylka.zadowolona jestem bo maja duze szuflady-miesci sie posciel i duuuuuuzo zabawek

świetne łóżka, własnie takiego szukam, czy masz może linka do tej strony z allegro?

mi-amp-ma Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kama28:te podwójne łóżka to świetny sposób na oszczędnośc miejsca
ale jest coś co przypomina mi się, gdy widzę takie podwójne łóżko. znam to z praktyki, że czasem dziecko które śpi na dolnej cześci, tej wsuwanej, jest jakby pokrzywdzone, bo
po pierwsze oczekuje się że jego część będzie schowana, a więc że on pierwszy musi pościelić łóżko,
po drugie dziecko “z dołu” nie ma swojej przestrzeni łóżkowej, kiedy siada na łóżku siostry/brata siostra/brat ma prawo go zgonić, bo to przecież jego łóżko, wiecie jak to jest.
niby tylko mebel, ale potem sporo dylematów i zawsze jeden dzieć poszkodowany, oczywiście dzieci są różne 😉
samej przydałoby mi się za niedługo takie łózko ;-))))

hhmmm, wiesz że nie wpadłam na to, ale masz rację , tylko że my nie mamy dużego pokoju chłopaków i jak wstawie dwa to juz nie bedzie miejsca a niebawem potrzebne będzie biurko :Hmmm…:, teraz starszak spi na normalnym składamym tapczanie(140 cm szerokosci ) wiec może młody do niego dołaczy i nie bedzie problemu

kama28 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez oli80:hhmmm, wiesz że nie wpadłam na to, ale masz rację , tylko że my nie mamy dużego pokoju chłopaków i jak wstawie dwa to juz nie bedzie miejsca a niebawem potrzebne będzie biurko :Hmmm…:, teraz starszak spi na normalnym składamym tapczanie(140 cm szerokosci ) wiec może młody do niego dołaczy i nie bedzie problemu

wiesz, te chowane łóżka to oczywiście genialna sprawa do pomieszczeń o małym metrażu. a jak jest ciasno to takie koszta psychologiczne zawsze się ponosi ;-)))

hel Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Justyś77:świetne łóżka, własnie takiego szukam, czy masz może linka do tej strony z allegro?

[Zobacz stronę]
teraz chyba nie ma wystawionych, ale wpisz w google drew-net i maja swoja strone, tam jest kontakt – facet bardzo mily – i dogadasz sie jak kupic.

pozdrowienia

magdzik22 Dodane ponad rok temu,

Ja mam takie łóżko jak w pierwszym linku – tzw. półwysokie. My kupiliśmy używane – tzn. mąż kupił, bo zawsze chciał, żeby dziewczyny miały łózko piętrowe – i jakoś nie słucha mnie jak mu tłumaczę, że ich docelowe pokoje mają skosy i nie ma miejsca na takie łózko. Będę więc pewnie musiała je obniżyć za jakiś czas.
Póki co się sprawdza. W starym domu stało w bardzo dużym pokoju, uszyłam takie niby zasłonki z kolorowej organzy, zamontowałam lampę i dziewczyny miały tam taki niby-domek. Teraz mają dwa razy mniejszy pokój – szczęśliwie dwie komody z IKEA mamy takie, że idealnie wchodzą pod łóżko – zrobiłam więc taki kombajn. I jeszcze jest miejsce, żeby się schować 🙂
Dla mnie to łóżko nie jest specjalnie praktyczne, jakby mi zależało na oszczędności miejsca to bym wybrała takie jak widziałam kiedyś w IKEA (teraz na ich stronie znaleźć nie mogę) – piętrowe, na dole rozkładany tapczan – złożony służyłby jako sofa w dzień.
To nasze łóżko ma jednak taką zaletę, ze się strasznie podoba wszystkim przychodzącym do nas dzieciom. I taką wadę, że ledwo Miśka nauczyła się chodzić po ziemi – zaczęła włazić po drabince…

Dodane ponad rok temu,

moja od 18 m-ca śpi w normalnym…ma łóżko z ikei – meldal

natalja Dodane ponad rok temu,

Dziewczyny podbijam bo wlasnie zastanawiam sie nad kupnem normalnego lozka dla synka.
Wydaje mi sie, ze za malo miejsca ma w lozeczku.Strasznie sie kreci, wierci gdy spi i ciagle przy przekrecaniu uderza w szczebelki co go rozbudza.
Tylko nie wiem jakie :Hmmm…:
Jakie wyrka maja wasze maludy?

arla29 Dodane ponad rok temu,

moje córa śpi w łóżeczku z Ikei i wszystko jest dorze i wygodnie i miejsca jest całkiem sporo, także ja polecam wycieczkę do sklepu i przekonanie się, a nawet wypróbowanie, które będzie najlepsze 🙂

aruga Dodane ponad rok temu,

Mojego synka przeniosłam na normalne łózko jak miał 2 latka. Ma drewniane z materacem 90×200 czyli normalny wymiar. Dlatego, że mamy tylko 2 pokoje i w razie co można się tam przespać
Ale niedługo trzeba będzie młodszą przesiedlić i wtedy chyba wybiorę krótsze bo się nie zmieszczą 2 normalne łóżka

Te z Ikea fajne są 🙂

kaccha Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Marysia:
Zosia ma takie łóżko (białe)
aktualnie ma skrócone do długości 1,30, więc te wywijasy po bokach są bliżej siebie
łóżko jest szerokie (80cm materac), bardzo wygodne

mamy tylko dwa pokoje, więc Zosia śpi z nami w sypialni, łóżko przy łóżku, więc narazie nie mam obawy że spadnie;)

U nas dzieci śpią właśnie na takich. Ala już rozsunięte na maxa, a Łukasz skrócone. Łukaszowi podkładam materacyk, bo na początku 2 razy spadł. Ale teraz już się chyba przyzwyczaił bo śpi i nic się nie dzieje.

brawurkot Dodane ponad rok temu,

Też mamy Ikee – drewniane, rosnące z dzieckiem. Jak dla mnie – rewelacja! Na razie nie zajmuje dużo miejsca a starczy na długo. Młody sie bardzo szybko przestawił (tylko raz spadł – na wszelki wypadek na początku kładliśmy pod łożkiem poduchy) a zawsze był w nocy bardzo aktywny. Poza tym w Ikei można dokupic do łóżek specjalne barierki zabezpieczające na poczatek.

Znasz odpowiedź na pytanie: Pierwsze "dorosłe" łóżeczko?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

STRATA DZIECKA
Matka po stracie na porodówce
Obejrzałam dzisiaj program "Na celowniku" o matkach takich jak ja. Poruszono w tym programie bardzo ważną kwestię, czyli jak traktuje się w wielu szpitalach matki, które utraciły swoje dzieci. Okazuje
Czytaj dalej
Książka kucharska
Ciasto "KRÓWKA"
[B]Ciasto: [/B]3szkl. mąki 4 zółtka 1 masło roślinne cukier waniliowy 1 łyżeczka proszku do pieczenia Wszystkie produkty na stolnicę, lub do dużej michy i zagnieść ciasto, podzielić na dwie porcje i upiec dwa placki (temp 180st),
Czytaj dalej