Pierwszy krzyk Stephanie (filmik)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 45)
  • Autor
    Wpisy
  • #85452

    heksa

    Dziewczyny, to jest filmik z porodu Stephanie … tesciowa krecila, a ze obslugi kamery nauczyla sie na kilka minut przed porodem … well, widac co widac, czyli nic, ale za to slychac dobrze.

    Luiza, Sophie (11.6.03) i Stephanie (8.11.06)
    __________________________________

    #1293340

    ola2

    Re: Pierwszy krzyk Stephanie (filmik)

    Ale piekna pamiątka.

    Ola, Asia (4 lata) i Filip (10.10.2006)



    #1293341

    klucha

    Re: Pierwszy krzyk Stephanie (filmik)

    wow super!!!!!!!!!!! donosny ma głos :))

    a ujęcia kamery rzeczywiście oscarowe 😉

    Izka i 4 latka

    #1293342

    szkocik

    Re: Pierwszy krzyk Stephanie (filmik)

    super!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nic dodać nic ująć, Będzie co wspomonać 🙂

    Marysia

    #1293343

    Anonim

    Re: Pierwszy krzyk Stephanie (filmik)

    bomba!!!!!!!!!!!!!!

    wspaniala pamiatka :)))))

    i wakacyjny facecik:))

    #1293344

    dorota27

    Re: Pierwszy krzyk Stephanie (filmik)

    sssswietne!!..clo ogladala 3 razy!!!
    pozd

    claudia



    #1293345

    heksa

    Re: Pierwszy krzyk Stephanie (filmik)

    Sophie tez sie podoba i co chwile se wlacza … a Stephanie slyszac swoj placz, tez zaczyna plakac.

    Luiza, Sophie (11.6.03) i Stephanie (8.11.06)
    __________________________________

    #1293346

    verba

    Re: Pierwszy krzyk Stephanie (filmik)

    Bardzo fajny filmik, babcia faktycznie przesadziła…. umieszczając sprzęt medyczny i podłogę w kadrze, gratulacje i życzenia zdrówka dla obu córeczek!

    Agnieszka z córeczką Kasią ur. 13/07/2003
    i niespodzianką czerwcową_2007

    #1293347

    kotagus

    Re: Pierwszy krzyk Stephanie (filmik)

    Cudna pamiątka! Oj, krzykacz przeraźliwy! Mati tak się rozdarł, Marta z godnością przyszła na świat 😉

    PS. przypomina mi moją kasetę ze ślubu – amatorsko kręciła swoją kamerą moja ciocia.
    Najpierw ujęła malowniczo całą salę slubów, potem gdzieś tam mignęliśmy, potem romantycznie się potknęła cofając się i na kasecie jest podłoga (i, chyba, niecenzuralne słowo ;), a po 8 minutach kręcenia obraz znika, bo … ciocia zapomniała naładować baterie do kamery :))) Dobrze, że brat robił zdjęcia 🙂


    M&M

    #1293348

    lilusia

    Re: Pierwszy krzyk Stephanie (filmik)

    po prostu CZADOWE !!!

    jest wszystko co trza….piękne aktorki, uśmiech, łzy szczęscia, radość, miłosć…..no może reżyser trochę nawalił, ale nie dziwię się ….przy takich emocjach ;-))))

    Super !

    Lilka &

    http://www.melek.pl



    #1293349

    bastet

    Re: Pierwszy krzyk Stephanie (filmik)

    slychac, slychac ..

    swietna pamiatka :))))

    Aga, Jula i Szymek

    #1293350

    lilusia

    Re: Pierwszy krzyk Stephanie (filmik)

    oczywiście nie reżyser tylko kamerzysta. Bo zmontowane jest super…tylko dlaczego taki szybki the end ?? 🙁

    Lilka &

    http://www.melek.pl



    #1293351

    mai

    Re: Pierwszy krzyk Stephanie (filmik)

    ojejejejjj, sie wzruszylam:)))))

    taaaaka Kruszynka a taaaaaki wrzask:D pieknie!

    Marta &

    #1293352

    adda

    Re: Pierwszy krzyk Stephanie (filmik)

    Wspaniała sprawa taki filmik, Stefcia, rzeczywiście przywitała świat baaardzo głośno, jakie to są cudne chwile i potem każda następna jest nie mniej urocza

    zarzekałam się że dwoje dzieci mi wystarczy, a teraz cały czas kombinuje, kombinuje, no nie w tym sensie że poczyniłam jakieś starania, ale może w przyszłym roku albo za dwa lata bym poczyniła, bo jak wtedy się nie zdecyduję to potem już będzie za późno ( tak mi się dziś wydaje)

    Smutno mi strasznie na samą myśl ze to miałby być koniec, że nie będę mogła przeżyć tego jeszcze raz, dziewczyny będą już starsze, zwłaszcza Lila, cosik by mi pomogła, bo miałaby wtedy gdzieś około 8 lat

    ale z druhgiej strony czasami jestem tak utyrana przy tej dwójeczce mojej że ciężko cięzko by było, no tylko ten plus że dzieci byłyby strasze nieco

    A ty, planujesz jeszcze jedno?
    może się wszczelimy w jakiegoś mencizne, hi hi, fajnie by było?

    MALWInka LILIAnka

    #1293353

    heksa

    Re: Pierwszy krzyk Stephanie (filmik)

    No wlasnie, dopoki nie ma mencizny do kompletu to sprawa dzieci jest teoretycznie otwarta, hehe. Podczas ostatniej ciazy sie zarzekalam, ze to koniec, ale zaraz po porodzie stwierdzilam, ze w sumie moze jeszcze raz bym sie skusila … ale to juz kolo 40tki.

    Luiza, Sophie (11.6.03) i Stephanie (8.11.06)
    __________________________________

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 45)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close