PILNE! Obudzic go?

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #63087

    daga25

    Kuba spi od 15, czyli juz 6 godzin. Przed zasnieciem dostal mleko, wypil tylko 70ml i zasnal.
    Wiem, ze dzieci w tym wieku potrafia przespac przynajmniej 6 godzin ciurkiem ale w nocy! Wczesniej czasem mu sie zdazalo przespac w nocy 5 godzin. W dzien jednak spal po gora 2 godziny.
    Boje sie, ze mu sie wydaje, ze teraz jest juz srodek nocy i obudzi siekolo 3 rano…
    Pomijajac juz kwestie niespania w nocy, to denerwuje sie, ze tak dlugo spi, jesli zjadl tak malo… Obudzic go, czy dac sie wyspac? Przeciez to 6 godzin bez jedzenia.
    Teraz siedze i sie trzese (ciezko dogodzic, co?). Zastanawiam sie, czy nie jest chory, czy nie ma temperatury… Ale nie, czolko ma normalne. Juz sama nie wiem…

    #801402

    Anonim

    Re: PILNE! Obudzic go?

    Moze sprobuj mu dac jsc przez sen? Ja bym nie budzila, mimo, ze raczej na pewno da Ci popalic w nocy, bo bedzie wyspany… Ale moze da Ci jeszcze bardziej popalic jesli go wybudzisz… i tak zle i ta niedobrze. Igusia miala taki jeden odjazd od 18 do 3 rano; ja sie co chwile budzilam i sprawdzalam czy oddycha a potem mialam niespiacego malucha do 6…. na szczescie nie powtorzylo sie:))

    Aga i jej dziatki: Jaś 16m-cy i Igusia (18.02.05) <– Kruszynko nareszcie jestes!



    #801403

    skate130

    Re: PILNE! Obudzic go?

    Mojemu synowi w wieku Twojego tez przytrafiało się takie pomieszanie pór i spał mi czasem pół dnia. Kilka razy tak było i pamietam, że też się martwiłam. Dzisiaj w ogóle jest jakiś śpiący dzień. A może spróbuj mu delikatnie dać trochę mleczka przez sen? Ja tak często robie jak mi dziecko uśnie bez jedzenia.

    Alexander ur.18.06.04

    #801404

    chilli

    Re: PILNE! Obudzic go?

    daj jeść na śnie – może załapie – wićka co prawda nigdy nie jadła przez sen bo ona jak śpi to śpi.

    www

    #801405

    daga25

    Obudzil sie :))

    Obudzil sie sam. Proby karmienia przez sen spelzly na niczym, wiec czekalam. Zakwekal, szybciutko go przewinelam, dalam butle, wypil 80ml (czemu on tak malo je?) i znow padl.
    Darl sie w nieboglosy, a jak go odlozylam juz do lozka, z piersia juz wyciagnieta 😉 to tylko go jeszcze przewrocilam na boczek (jeszcze placzacego), beknal sobie, zamlaskal i zasnal 🙂 A ja z tym cyckiem na wierzchu hihi…

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close