PILNE PYTANIE!!!!

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)
  • Autor
    Wpisy
  • #37845

    iwi27

    dziewczyny!
    sorry ze tytul napisalam duzymi literami, ale troche sie martwie.
    6 listopada urodzilam poprzez cc moja coreczke. Pomimo ze karmie tylko i wylacznie piersia
    dostalam pod koniec grudnia miesiaczke, ktora trwala prawie dwa tygodnie:(
    bylam u gina i powiedzial ze ze mna wszystko ok i ze to napewno miesiaczka.
    poltorej tygodnia pozniej, czyli od wczoraj znow krwawie!!!:( czy to normalne????
    czy ktoras z was tez tak miala??? odpowiedzcie prosze!


    iwi27 i Natalka (06.11.2003)

    #495073

    kas

    Re: PILNE PYTANIE!!!!

    Ja tak nie miałam, ale słyszałam, że zdarzają się takie miesiączki po porodzie… W sumie jakby policzyć to minął miesiąc od pierwszego dnia ostatniej miesiączki…
    Jeśli nie krwawisz bardzo intensywnie a gin mówi, że OK to może poczekaj jeszcze. Może ta już będzie normalna i po prostu zaczniesz zwyczajnie miesiączkować…
    Pozdrawiam

    Kaśka
    I buzi od Zuzi (16.10.02)



    #495074

    lea

    Re: PILNE PYTANIE!!!!

    Około miesiąca po porodzie dosc czesto zdarza sie krawienie, do konca nie jestem pewna, czy to miesiaczka. Na jakiej podstawie orzekl ją Twoj lekarz? Mi lekarka powiedziala, ze nie bede miesiaczkowac jeszcze dlugo (badanie wewn. plus usg i wtedy ten jej wniosek), a kilka dni po wyjsciu z jej gabinetu mialam owulacje, tydzien po niej miesiaczke. Karmilam tylko piersią, mialam w trakcie karmienia nieregularne cykle – przerwy od kilku tygodni do 2 miesiecy. A po zakonczeniu laktacji spodziewalam sie jakiejs regularnosci, tymczasem okres przyszedl z miesiecznym opóźnieniem! Mysle wiec ze w tematach poporodowych, laktacyjnych i polaktacyjnych z miesiaczką wszystko jest mozliwe.
    A jak sie czujesz? Masz jakiekolwiek bóle ?Ja siebie bardzo obserwowalam, wyczuwalam owulacje, dzieki temu mialam pewnosc, ze to okres… Bo samo krwawienie mnie nie bolało tak typowo miesiączkowo. Boli dopiero po skonczeniu karmienia 🙁

    jesli masz obawy, idź do lekarza, ale jesli powie Ci, ze to kolejna miesiaczka, to mozesz mu zaufac i sie nie bac. A moze byc tez tak, ze wtedy to nie byla miesiaczka tylko teraz jest… podobno pod koniec połogu czesto macica zaczyna sie znowu intensywniej oczyszczac. Głupio mi podwazac autorytet Twojego lekarza wiec nie chce tego robic, ale własnie o tym słyszałam – że mozna jeszcze potem krwawic i nie jest to okres.

    Lea i Mateuszek (14.03.03)

    #495075

    magonil

    Re: PILNE PYTANIE!!!!

    Ja też miałam problemy z krwawieniami po porodzie. U mnie to wyglądało trochę inaczej. Prawie 2 miesiące trwało krwawienie połogowe, a potem po tygodniu krwawienie (chyba) miesiączkowe. Trwało ono też ok. 2 tygodnie i było bardzo intensywne. Teraz czekam na następne.
    Lekarz mówił , że nawet przez kilka dobrych miesięcy po porodzie, cykle mogą mieć różną długość i można częściej krwawić . Ja, jeśli by tamto krwawienie nie ustąpiło, miałam brać przez 2 tygodnie progesteron, w celu unormowania cyklów.
    Jeśli przeszkadza Ci to krwawienie, to idź do lekarza, może Tobie też przydałby się progesteron, no bo ile w końcu można krwawić !
    Nie martw się !!!
    Pozdrawiam

    Małgosia z Weroniką (29.10.2003)

    #495076

    iwi27

    Re: PILNE PYTANIE!!!!

    dziekuje dziewczyny za odpowiedzi, na was zawsze mozna liczyc!

    ogolnie czuje sie dobrze, tylko czasem robia mi sie plamy przed oczami, wiec udam sie w przyszlym tygodniu na badanie krwi. boli miesiaczkowych na szczescie nie mam, tylko taka troche „rozstrojona” jestem:(
    pozdrawiam Was!


    iwi27 i Natalka (06.11.2003)

    #495077

    Anonim

    Re: PILNE PYTANIE!!!!

    ja tak nie mialam..ale jesli lekarz powiedzial ze wszystko jest w porzadku tzn. ze w porzadku – nie martw sie!:-)

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close