Pilne! – w co sie ubrac

Kochane, jutro ide do Teatru Narodowego na koncert, po koncercie bankiet.
Czy musze zalozyc sukienke? (nie mam, nie nosze)
Czy moga byc eleganckie spodnie + jakas biala koszula?

31 odpowiedzi na pytanie: Pilne! – w co sie ubrac

bertolumia2010-12-06 20:56:43

chyba jednak wypada jakąś suknię lub garsonkę:Hmmm…:

raz-dwa2010-12-06 20:59:03

Zamieszczone przez bertolumia:chyba jednak wypada jakąś suknię lub garsonkę:Hmmm…:

Buu, mam tylko weselne… 😉

bertolumia2010-12-06 20:59:27

[Zobacz stronę]

może na tym forum poszukaj

asik2010-12-06 21:00:00

Brrrr nie lubię garsonek
sukienek nie posiadam, poza jakimiś typowo sylwestrowymi
Ja bym wybrała spodnie + koszulowa bluzka
Imo całkiem eleganckie połączenie 🙂

bertolumia2010-12-06 21:03:08

[Zobacz stronę]

o i tu masz wszystko:)

raz-dwa2010-12-06 21:09:16

Zamieszczone przez bertolumia:[Zobacz stronę]

o i tu masz wszystko:)

No to wyglada na to, ze powinnam zrezygnowac z jutrzejszego wyjscia ;).

bertolumia2010-12-06 21:11:30

nic nie masz w chałupie? żadnej kiecki wieczorowej?:)
no weź:Śmiech:

renata-fx2010-12-06 21:24:16

Moze tak jak Asia pisza spodnie,koszulowa bluzka do tego marynareczka i myslę,że przydałaby sie do tego jakas błyskotka np duża broszka

renata-fx2010-12-06 21:25:57

Zamieszczone przez bertolumia:nic nie masz w chałupie? żadnej kiecki wieczorowej?:)
no weź:Śmiech:

Kochana , żadna z nas nie ma …..jak trzeba gdzieś wyjść:Hyhy:

bertolumia2010-12-06 21:30:03

Zamieszczone przez renata-fx:Kochana , żadna z nas nie ma …..jak trzeba gdzieś wyjść:Hyhy:

nie no my w ogóle biedne jesteśmy, nie mamy w co się ubrać:))

kantalupa2010-12-06 21:31:21

brenda, daj sobie spokoj z jakimis kreacjami na taki wieczor
wystarczy ciemny, stonowany dol, na gore cos ladnego i lekkiego (koszulowa bluzka np albo lekko przeswitujaca, przy czym zdecydowanie nie top z krotkim rekawem albo na ramiaczkach)
i teraz albo ktorys z ciuchow ma jakis ozdobnik (np. bluzka mankiety z koronka albo spodnie sa lekko blyszczace, albo wykonczenia na bluzce sie blyszcza), albo czyms sie ozdabiasz – dajmy na to jakis elegancki szal rzezrucony przez ramie
naprawde nie trza sie w kiece odziewac

garsonki odradzam, garniturki jednak bardziej kojarza sie z eleganckim strojem do pracy

takie standardy mielismy wpisane w protokoly kiedy pracowalam jako tlumacz

suknie, szczegolnie balowe, to najwyzsza rzadkosc – mozna sie tak odziac do opery wiedenskiej albo na koncert sylwestrowy, ale na zwykly koncert dyskretna elegancja powinna wystarczyc

bep2010-12-06 21:32:12

Zamieszczone przez Asik.:Brrrr nie lubię garsonek
sukienek nie posiadam, poza jakimiś typowo sylwestrowymi
Ja bym wybrała spodnie + koszulowa bluzka
Imo całkiem eleganckie połączenie 🙂

Raczej nie wypada. Tylko strój wieczorowy – chyba, że w zaproszeniu piszą jakimś innym (bądź jest dopisek, że strój wieczorowy nie jest wymagany)

aoh2010-12-06 21:40:09

Zamieszczone przez Brenda:Kochane, jutro ide do Teatru Narodowego na koncert, po koncercie bankiet.
Czy musze zalozyc sukienke? (nie mam, nie nosze)
Czy moga byc eleganckie spodnie + jakas biala koszula?

byłam wczoraj :D:D

eleganckie spodnie + biala koszula + marynarka 😀

banita2010-12-06 21:42:40

ja bym ubrała jakąś sukienkę
albo spodnie bardzo eleganckie + ciemna bluzka wieczorowa (w żadnym razie biała koszula :Boje się:), ewentualnie elegancki żakiet

bertolumia2010-12-06 21:51:05

tak czytam teraz o strojach wg savuar vivru
no i cóż- teatr, opera- tylko kiecki kobity:)
taki uzus- nie poradzim:)

gobin2010-12-06 22:05:50

Zamieszczone przez Brenda:Kochane, jutro ide do Teatru Narodowego na koncert, po koncercie bankiet.
Czy musze zalozyc sukienke? (nie mam, nie nosze)
Czy moga byc eleganckie spodnie + jakas biala koszula?

a na zaproszeniu nie ma jaki dress kod obowiązuje?

raz-dwa2010-12-06 22:24:44

Zamieszczone przez gobin:a na zaproszeniu nie ma jaki dress kod obowiązuje?

Nie ma nic o ubraniu.

bep2010-12-06 22:31:56

Zamieszczone przez Brenda:Nie ma nic o ubraniu.
Ale Ty byś pięknie wyglądała w małej czarnej… Pewnie masz coś tak klasycznego w szafie. Dobrze dobierz dodatki i będzie super :Kciuki:

bep2010-12-06 22:37:02

Zamieszczone przez Brenda:Nie ma nic o ubraniu.
Ale Ty byś pięknie wyglądała w małej czarnej :Wow!:… Pewnie masz coś tak klasycznego w szafie. Dobrze dobierz dodatki i będzie super :Kciuki:

gobin2010-12-06 23:22:19

Zamieszczone przez Brenda:Nie ma nic o ubraniu.
czyli nic wystawnego nie jest wymagane myślę że jak pisała Aoszka i będzie git

nusiak2010-12-07 05:43:58

Zamieszczone przez Asik.:Brrrr nie lubię garsonek
sukienek nie posiadam, poza jakimiś typowo sylwestrowymi
Ja bym wybrała spodnie + koszulowa bluzka
Imo całkiem eleganckie połączenie 🙂

:Fiu fiu::Fiu fiu::Fiu fiu:

:Śmiech:

2010-12-07 07:24:15

Brenda, szoruj do tatuum
za rozsądne pieniądze masz lekkie dzianinowe sukienki
do tego zajebisty ozdobny pasek (solar ma wielki wybór), broszkę materiałową (kwiaty – promod) i koniecznie!!! ażurowe rajtki (camai) i buty na 9 cm 😉

raz-dwa2010-12-07 08:00:09

Ewa, dzianinowa?
Nie za malo elegancka?
Mam dzisiaj pare godzin czasu, moge gdzies wyskoczyc na zakupy.
Taki zestaw fajny?
[Zobacz stronę]

2010-12-07 08:12:09

Zamieszczone przez Brenda:Ewa, dzianinowa?
Nie za malo elegancka?
Mam dzisiaj pare godzin czasu, moge gdzies wyskoczyc na zakupy.
Taki zestaw fajny?
[Zobacz stronę]

fajny :Hyhy:

pisałam trochę pod siebie
wściekłabym się w kostiumiku 😉

raz-dwa2010-12-07 08:20:37

Ja sie pewnie tez wsciekne ;).
Dlatego brak takich strojów w mojej szafie.

2010-12-07 08:20:55

Zamieszczone przez Brenda:Ewa, dzianinowa?
Nie za malo elegancka?
Mam dzisiaj pare godzin czasu, moge gdzies wyskoczyc na zakupy.
Taki zestaw fajny?
[Zobacz stronę]

Też chciałam coś powiedzieć 😀

Piękny zestaw 🙂

A do tego “little kiss” Salvadora Dali 😀

banita2010-12-07 08:30:39

Zamieszczone przez Brenda:Ewa, dzianinowa?
Nie za malo elegancka?
Mam dzisiaj pare godzin czasu, moge gdzies wyskoczyc na zakupy.
Taki zestaw fajny?
[Zobacz stronę]

śliczny :Wow!:
moim zdaniem będzie ok 🙂

2010-12-07 08:34:15

A było przyjmować zaproszenie? Nie przyjełaby i nie mialaby problemu;-) a tak;-)
a podany wyzej zestaw jest przepiekny,tylko gdzie go znalezc…

raz-dwa2010-12-07 10:50:09

Zamieszczone przez PKS:A było przyjmować zaproszenie? Nie przyjełaby i nie mialaby problemu;-) a tak;-)
a podany wyzej zestaw jest przepiekny,tylko gdzie go znalezc

Marynarka i sukienka h&M (!) – ale nie wiem czy ten sezon
Torebka barycki
Korale – pamietam tylko cene …. 899pln!!!! 😀
Buty Bata albo reserved – chyba 99pln.

2010-12-07 10:53:27

sukienka mnie poprostu ujęła;-)ale nie widzialam dawno takiej w h&m.. ;-(

2010-12-07 10:58:47

Zamieszczone przez Brenda:Marynarka i sukienka h&M (!) – ale nie wiem czy ten sezon
Torebka barycki
Korale – pamietam tylko cene …. 899pln!!!! 😀
Buty Bata albo reserved – chyba 99pln.

bo korale z tego zestawu są naj 😉

Znasz odpowiedź na pytanie: Pilne! – w co sie ubrac?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
Postanowiliśmy z mężem że czas na drugie dziecko.
Witajcie , mam 25 lat i jestem mamą prawie 4 letniej panienki. Postanowiliśmy z mężem że czas na drugie dziecko. Chce się do tego dobrze przygotować. Zrobiłam różne badania cukier
Czytaj dalej
Leczenie niepłodności
Moja Polna dróżka do maluszka- MIŁOŚĆ,WIARA I NADZIEJA ...
Witam Was dziewczyny!!!! chciałabym założyc tu na NIEPŁODNOŚCI swój wątek staraniowy o małego szkraba. Moja historia (będzie krótko):Hyhy:; Od ponad 5 lat staramy się z mężem o dzidzię. Niestety stwierdzono u nas
Czytaj dalej