Pleśniawki od antybiotyku??

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)
  • Autor
    Wpisy
  • #71498

    martynapinia

    CZy zdarzyło się u Was kochane że dziecko dostało pleśniawek od antybiotyku?
    Kornelka dostała Cecklor a po trzech dniach zuważyłam białe plamy na języku i ustach.Pierwszy raz miałam doczynienia z takim paskudztwem.Kornelka brała też lakcid.
    CZy to może oznaczać że jest wyjątkowo wrażliwa?

    Martyna Dominik 28,05,98 Kornelka 29,05,04

    #928069

    joannar

    Re: Pleśniawki od antybiotyku??

    co prawda mój synuś nie miał z tym cholerstwem kłopotu, ale córcia koleżanki owszem. Po kuracji antybiotykowej dziecku nagle mocno spada odporność i bardzo łatwo łapie takei rzeczy. To również oznacza, że właśnie dzieciątko jest wrażliwe. Trzeba czymś te pleśniawki smarować bo dziecko to podobno boli. Powodzenia.

    Pawełek 2 l. + Kruszynki majowe



    #928070

    chilli

    Re: Pleśniawki od antybiotyku??

    to akurat normalne – antybiotyk prowadzi do wyjałowienia flory baktryjnej – dlatego podaje sie leki osłonowe: lakcid, lacidofil, trlac.

    córka (10.03.2004)

    #928071

    czarna111

    Re: Pleśniawki od antybiotyku??

    pewnie Twoja córcia jest wrażliwsza na ceclor… nasz Szymek więcej na pewno nie dostanie Ospamoxu – wieeeeeelkie pleśniawki – mimo lakcidu rano i trilacu wieczorem. Została nam nauczka i wpis w książeczkę zdrowia – NIE Ospamox. Pozdrawiam.
    Ania i Szymek (12.04.05)

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close