Po porodzie 3 miesiąc.

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)
  • Autor
    Wpisy
  • #50197

    gosia6151

    Dziewczyny napiszcie czy tez tak dlugo zwlekalyscie z pojsciem do gina i czym to grozi?
    Na początku kiedy minęło 6 tyg. mały wylądował w szpitalu, a ja byłam razem z nim przez 10 dni, a potem jakos zeszło az do teraz (doszedł jeszcze okres, który trwa juz 13 dni tz.ta końcówka to takie leciutkie kropki, ale jest) i boje sie tego pierwszego badania. A wogóle to jeszcze cos mnie tam pobolewa jak dotykam – smaruje linomagiem – nie jest to duzy ból lecz cos czuje(na początku był tam zaraz przy wejściu do pochwy mały czerwony guzek, który znikł i teraz nie widzę nic). Czy to normalne? byłam nacinana.
    O seksie ze strachu nawet nie myśle choc chyba juz bym chciała być blisko z moim facetem.
    Pozdrawiam,
    Gosia i Staś (16.04.2004)

    #645547

    lea

    Re: Po porodzie 3 miesiąc.

    Jejku, no teraz to po prostu idź. Nie sposób, żeby ktos zawyrokował, czy miał tak samo.
    Ja mialam cc po akcji porodowej, wiec tym bardziej musiałąm gina odwiedzić, ale pierwsze badanie po porodzie miałam z koniecznosci 2 dni po cc – to oczywiscie nie było przyjemne, samo wejscie na fotel po operacji było męką, ale Ciebie to nie dotyczy.
    Mysle, ze nic by sie nie stalo, gdyby ktos po zwykłym porodzie nie poszedl do lekarza, o ile czułby sie dobrze. Ale Ty nie czujesz sie dobrze! Idź koniecznie jak najpredzej.

    Lea i Mateuszek (14.03.03)



    #645548

    Anonim

    Re: Po porodzie 3 miesiąc.

    Myślę, że powinnaś się do niego udać jak najszybciej, ewentualne komplikacje po porodzie mogą być bardzo nieprzyjemne. Lepiej upewnić się czy wszystko jest ok.

    Agnieszka i Oleńka (01.09.03.)

    http://www.ola.wichlacz.prv.pl

    #645549

    kaccha

    Re: Po porodzie 3 miesiąc.

    Też miałam taki guzek – nadal go mam – nazywam to dzyndzelkiem. Ale ja poleciałam z tym problemem do gina. Okazało się, że jest to przerost śluzówki na szwie i niestety już zostanie. Też mnie długo bolało krocze, ale mimo to badanie ginekologiczne nic nie bolało. Nie zwlekaj tylko idź do lekarza. Będziesz spokojna.

    Pozdrawiam
    Kasia i Alicja 12.05.2004

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)


Forum ‘Wszystko o porodzie’ jest zamknięte dla nowych tematów i odpowiedzi.

Close